Pomoč na daljavo

query 60

Pomoč na daljavo omogoča, da se povežete z našim operaterjem, ki vam v živo pomaga pri vaši težavi.


Da se naš tehnik lahko poveže na vaš osebni računalnik, si morate najprej prenesti datoteko, ki vam bo ustvarila podatke, ki jih naš tehnik potrebuje.

Za prenos datoteke kliknite na enega od spodnjih gumbov, glede na vaš operacijski sistem.

prenos win

Windows

 
prenos mac

Mac

Po kliku na povezavo se vam odpre pojavno okno, ki vas vpraša ali želite datoteko shraniti na računalnik ali pa direktno zagnati. Datoteko lahko shranite kamorkoli, le lokacijo morate kasneje seveda poznati. V našem primeru sem se odločil, da datoteko kar zaženen (svetujemo, da se odločite tako), za to v pojavnem oknu kliknem Zaženi (Run).

run

Ne glede na to ali ste datoteko direktno zagnali ali jo zagnali z računalnika, vas operacijski sistem še enkrat vpraša, ali želite zagnati aplikacijo. Vaš odgovor je še enkrat Zaženi (Run).

run1

Kliknete Zaženi in odpre se vam aplikacija TeamViewer.

Poleg tega se vam bo odprlo še majhno okno, kjer boste videli dve številki. Prva in tudi daljša je vaš ID druga pa seveda geslo. Obe številki seveda navedite našemi tehniku, ki bo že naslednji trenutek povezan na vaš računalnik.

tw

Če vam tehnik ni dal drugačnih navodil, preprosto spustite miško, dobro opazujte in počakajte na nadaljna navodila.

Ves čas, ko seja poteka boste v spodnjem kotu videli okence s statusom povezave. Dokler vaš tehnik dela, tega okna ne zapirajte, ker boste s tem prekinili povezavo.

tw2


Ste našli informacije, ki ste jih iskali?

Če jih niste, lahko za to uporabite eno od spodaj navedenih pomoči ali nas pokličete na 080 33 39.

Anja

Imate vprašanje?
Pokličite nas na brezplačno telefonsko številko.