Vse o Facebook oglaševanju

Vse o Facebook oglaševanju

Za vas smo izbrali najbolj pogosta vprašanja, ki nam jih ponavadi postavljajo naši naročniki. Če med njimi ne najdete ustreznega, nas kontaktirajte.

 

  1. Kaj je Facebook in Facebook oglaševanje?
  2. Za koga je primerno in katere cilje lahko dosegam?
  3. Ali pri Facebook oglaševanju sploh potrebujem vašo pomoč?
  4. Ali mi lahko naredite in vodite Facebook nagradno igro?
  5. Katere so najbolj pogoste oblike Facebook nagradnih iger?
  6. Kako deluje Facebook oglaševanje?

 

Kaj je Facebook in Facebook oglaševanje?

Facebook je najbolj razširjen družabni spletni medij in ena najbolj zmogljivih oglasnih platform. Facebook uporabniki vsakodnevno uporabljajo Facebook na svojih pametnih mobilnih napravah in računalnikih da ostanejo v stikih s prijatelji, družino in so redno obveščeni o novostih svojih priljubljenih blagovnih znamk, znanih osebnosti, glasbenikov... Med seboj delijo nasvete, vtise, opozorila in so redno obveščeni o novostih. Postal je nepogrešljiv medij in orodje tako za fizične osebe, kot za podjetja.
Facebook je edinstvena platforma za predstavitev vašega posla in vzpostavitev dvosmerne komunikacije z vašimi obstoječimi in novimi kupci. Vi poznate vaše posel in ne glede na velikost ali vrsto vašega posla lahko takoj pričnete graditi vašo prisotnost na Facebooku. Facebook pozna vaše kupce, ki vsakodnevno uporabljajo ta medij za različne stvari in s pomočjo zmogljive poslovne platforme Facebook združuje posel in ljudi. Facebook marketing vam pomaga graditi vezi z vašimi kupci, in pri pridobivanju novih strank.

Na vrh

Za koga je primerno in katere cilje lahko dosegam?

Facebook je primeren za vse vrste poslov in velikosti podjetij brez omejitev. Obstajajo dejavnosti in izdelki, ki ji ni možno oglaševati na Facebooku med katere spadajo npr.: alkoholne pijače, orožje, zdravila, tobačne izdelke, prehranska dopolnila, izdelke za odrasle, igre na srečo, storitve za zmenke, spletne igralnice in podobno.
Facebook omogoča kampanje z namenom doseganja sledečih ciljev:

  • povečanje števila oboževalcev na Facebook strani,
  • povečanje dosega objav na Facebook strani,
  • večanje obiska na vaši spletni strani/trgovini,
  • večanje konverzij in prodaje v spletni trgovini
  • promocija dogodkov,
  • ogledi video vsebin/oglasov,
  • promocija aplikacij - prenos aplikacije,
  • večanje vpletenosti v aplikaciji

Na vrh

Ali pri Facebook oglaševanju sploh potrebujem vašo pomoč?

Facebook je platforma, ki se nenehno izboljšuje in spreminja in zato zahteva veliko poznavanje medija. Z optimizacijo Facebook oglaševalske kampanje, rednim spremljanjem statistike in prilagajanjem cen glede na trenutno stanje na trgu, vam pri nas omogočamo, da za vaš vložen oglaševalski denar iztržite največ. Pri nas se kampanj, kjer prihodek ni zagotovljen, ne lotevamo, zato predhodno preverimo smiselnost oglaševalske kampanje. Pomagamo vam izbrati prave ciljne skupine in vsebine, pomagamo pa vam tudi sestaviti optimiziran oglas, ki bo na Facebooku izjemno učinkovit.

Na vrh

Ali mi lahko naredite in vodite Facebook nagradno igro?

Zaupajte nam kaj želite z nagradno igro doseči, svetovali vam bomo in našli pravo rešitev za vas. Naša ekipa uporablja različne aplikacije in programske rešitve, ki jih personalizira in prilagodi za vaša potrebe, kot tudi snuje in razvija rešitve po meri. Kampanjo bomo izvedli celostno (oblikovanje besedila, oblikovanje grafik, priprava pravil, poročilo, zbiranje baze, analiza).
Pri izvajanju nagradnih iger se osredotočamo na aktivne Facebook uporabnike in se izogibamo t.i. "lovcem na nagradne igre" z navideznimi Facebook uporabniškimi računi.

Na vrh

Katere so najbolj pogoste oblike Facebook nagradnih iger?

  • Klasična nagradna igra
    Postavite nagradno vprašanje in sodelovanje pogojite z izpolnitvijo kontaktnega obrazca. Tako zbirate kvalitetne podatke za poznejšo obdelavo.
  • Foto natečaj
    Določite temo natečaja in Facebook uporabniki bodo za sodelovanje nalagali svoje fotografije in se potegovali za nagrade. Za sodelovanje je potrebno oddati svoje podatke. Sodelujoči zbirajo glasove in tako skrbijo za promocijo vaše nagradne igre.
  • Nagradni kviz
    FB uporabniki se skozi nagradni kviz spoznajo z vašim izdelkom, podjetjem, nagradno igro. Postavite vprašanja in ponudite a, b, c odgovore.
  • Glasovanje za najboljši izdelek
    Naj vaši oboževalci z glasovanjem izberejo kateri izdelek želijo v posebni ponudbi in kakšna naj bo cena.
  • Facebook Offer kampanja
    Ustvarimo ponudbo z uporabo rešitve FB offer in jo ponudimo vašim oboževalcem. Nagradite njihovo zvestobo s ponudbo, ki je vidna le na Facebooku.

Na vrh

Kako deluje Facebook oglaševanje?

  • Najprej analiziramo vašo Facebook ter spletno stran in na podlagi analize določimo cilje in definiramo ciljno skupino.
  • Ustvarimo oglasno kampanjo v skladu s cilji in ciljnimi skupinami. Vzpostavimo merjenje uspešnosti in pripravimo vabljive Facebook oglase.
  • Vaši oglasi se prikazujejo izbranim Facebook uporabnikom tako na pametnih prenosnih napravah kot na namiznih računalnikih.
  • Ko uporabniki klikajo na vaše Facebook oglase s tem dosegamo zastavljene cilje - večanje všečkov, usmerjanje obiskovalcev na spletno stra/trgovino, promocija nagradne igre in številne druge.
  • Kampanjo spremljamo in redno optimiziramo, ob koncu pa prejmete podrobno poročilo z vsemi pomebnimi kazalci uspešnosti. Tekom kampanje lahko učinek te spremljate tudi preko Page Insights vaše Facebook strani.

Na vrh

Anja

Imate vprašanje?
Pokličite nas na brezplačno telefonsko številko.