Vse o Google oglaševanju

Vse o Google oglaševanju

Za vas smo izbrali najbolj pogosta vprašanja, ki nam jih ponavadi postavljajo naši naročniki. Če med njimi ne najdete ustreznega, nas kontaktirajte.

 

  1. Kako poteka oglaševanje na Googlu?
  2. Kje se bo nahajal moj oglas?
  3. Kaj je razlika med oglaševanjem in optimizacijo spletne strani za iskalnike (SEO)?
  4. Ali mi lahko zagotovite boljše rezultate?
  5. Kdaj lahko vidim, če se moj oglas prikazuje v iskalniku Google?
  6. Kaj so „kvalificirani kliki“?
  7. Ali lahko koristim vašo storitev oglaševanja četudi nimam spletne strani/trgovine izdelane pri vas?
  8. Zakaj se cene na klik medsebojno tako razlikujejo?
  9. Zakaj potrebujem vašo pomoč, če lahko svoje oglase na Googlu urejam sam?

 

Kako poteka oglaševanje na Googlu?

Vaš oglas se v iskalniku pojavi vsakič, ko uporabnik poda poizvedbo, ki vsebuje ključno besedo, katero oglašujete. Uporabnik opazi vaš oglas, ugotovi, da ponuja ravno to kar išče in nanj klikne. Oglas ga preusmeri na vašo spletno stran, ki ponuja produkt ali storitev, ki jo uporabnik potrebuje.

Na vrh

Kje se bo nahajal moj oglas?

Vaš oglas se bo vedno pojavil na prvi strani iskalnika Google. V kolikor se vaša spletna stran ali trgovina na prvi strani iskalnika še ne pojavlja, je oglaševanje odlična priložnost, da spletno stran ali trgovino izpostavite tistim ljudem, ki se zanimajo za vaše izdelke ali storitev.
Pravilno strukturiran oglas, relevantna pristajalna stran in višja cena na klik, ki ste jo pripravljeni ponuditi, bodo vaš oglas uvrstili v sam vrh oglasnega prostora na Google iskalniku.

Na vrh

Kaj je razlika med oglaševanjem in optimizacijo spletne strani za iskalnike (SEO)?

Cilj oglasnih kampanj je na spletno mesto privabiti čimveč kupcev, ki se zanimajo za vaš izdelek ali storitev.
Optimizacija spletne strani za iskalnike pa je skupek različnih tehnik in posegov v vašo spletno stran, s katerimi iskalniku Google omogočimo, da jo pogosto in učinkovito indeksira in jo, na podlagi tega, pozicionira v iskalniku. Najučinkovitejša metoda pridobivanja obiska in potencialnih kupcev na vaše spletno mesto, je kombinacija obeh: spletnega oglaševanja in optimizacije spletnih mest.

Na vrh

Ali mi lahko zagotovite boljše rezultate?

Veliko dejavnikov vpliva na prikaz in pozicije vaših oglasov. Obnašanje obiskovalcev je tako rekoč nemogoče napovedati v naprej, pomagamo pa si s podatki iz preteklosti saj na podlagi teh določimo temelje, ki služijo kot vodilo pri načrtovanju vaše oglaševalske kampanje.
Naša ekipa certificiraih strokovnjakov vam zagotovi vodenje in redno optimizacijo kampanj, pripravljenih po najvišjih Google standardih. Dinamično področje Google oglaševanja spremljamo redno, hkrati pa svoje znanje izpopolnjujemo na Google izobraževanjih in seminarjih. Edino tako lahko zagotavljamo, da je naša ekipa na tekočem!

Na vrh

Kdaj lahko vidim, če se moj oglas prikazuje v iskalniku Google?

Vaš Google Adwords oglas se bo pojavil izključno takrat, ko bo nekdo iz regije, znotraj katere oglašujete, v iskalnik Google vpisal ključno besedo, ki ste jo pri oglaševanju zakupili. Ker pa verjetno niste edini, ki oglašuje zakupljeno ključno besedo, se morda vaš oglas ne bo prikazal ob vsaki poizvedbi (iskanju) za ključno besedo. Kar nekaj dejavnikov vpliva na prikaze oglasov, še posebej, kadar oglašujete v zelo konkurenčni panogi.
Število prikazov oglasa je odvisno od števila konkurentov, od nastavljenega časovnega obdobja prikazovanja vaših oglasov in oglasov konkurentov, dnevnega proračuna, ki ga namenjate za oglase in od kvalitete ter relevantnosti vašega oglasa. Tisti oglasi, ki so kvalitetnejši (dosegajo visoko stopnjo odzivnosti) bo Google uvrščal višje, na dolgi rok pa boste za njih odšteli manj denarja. Ti najuspešnejši oglasi se imenujejo "sponzorirani oglasi", nahajajo pa se na samem vrhu iskalnika, tik nad organskimi zadetki.
Če bo vaš oglas vsebinsko in strukturno kvaliteten, bo dosegal višjo stopnjo odzivnosti. Google ga bo označil, kot visoko relevanten oglas (za ciljano ključno besedo) in ga bo uvrščal višje.

Na vrh

Kaj so „kvalificirani kliki“?

Po spletu brskamo w specifičnim namenom. Nekateri brskajo za brezplačnimi informacijami, drugi iščejo produkte in storitve. Iskalnik v ta namen na isti strani ločeno prikazuje rezultate iskanja: organske rezultate in plačljive oglase.
Tovrstni način podajanja rezultatov pomaga uporabnikom pri izbiri informacij. Tisti, ki brskajo za brezplačnimi informacijami bodo intuitivno izbirali informacije v organskem delu iskanja in ne bodo klikali plačljivih oglasov, saj jih produkti ne bodo zanimali. Drugi, ki bodo iskali določen produkt, pa bodo bolj pozorni na rezultate v oglasnih prostorih iskalnika in bili pripravljeni klikniti na primeren oglas, saj se za nakup zanimajo. Takšnim klikom na oglase pravimo "kvalificirani" kliki, ker jih izberejo uporabniki, ki se za vaš produkt ali storitev dejansko zanimajo.

Na vrh

Ali lahko koristim vašo storitev oglaševanja četudi nimam spletne strani/trgovine izdelane pri vas?

Seveda lahko! Spletno oglaševanje na iskalnikih je na voljo vsakemu, ki želi na svojo spletno mesto pripeljati več potencialnih kupcev.

Na vrh

Zakaj se cene na klik medsebojno tako razlikujejo?

Google AdWords oglaševanje na klik temelji na sistemu „dražbe“. Podjetja pri izberi ključnih besed niso omejena. To pomeni, da se v določenih „popularnih“ in konkurenčnih dejavnostih lahko kar naenkrat pojavi veliko število podjetji, ki si tako kot vi, želijo pridobiti čimveč potencialnih kupcev (klikov) na enako ključno besedo.
Za primer vzemimo ključni besedi „prevajanje“ in „pleskanje“ . Ob iskanju besede "prevajanje" se prikaže 11 oglasov (v trenutku pisanja teh odgovorov, op.a.) različnih podjetij. Ob iskanju po ključni besedi "pleskanje" pa se pojavi le en oglas (v trenutku pisanja teh odgovorov, op.a.) oziroma podjetje, ki storitev oglašuje na Google iskalniku. Tisto podjetje, ki bo želelo svoj oglas na Googlu najbolje izpostaviti, bo moralo za posamezni klik ponuditi več denarja, kot pa tisto podjetje, ki z oglasom cilja nižje pozicioniranje v iskalniku.

Na vrh

Zakaj potrebujem vašo pomoč, če lahko svoje oglase na Googlu urejam sam?

Google AdWords oglaševanja se lahko lotite tudi samostojno in na prvi pogled pri tem plačate samo toliko, kolikor potencialnih kupcev boste pridobili na vašo spletno stran. Vendar ostaja vprašanje ali se tovrstno oglaševanje izplača?
Prepustiti načrtovanje in vodenje oglaševanja specializirani agenciji ima svoje prednosti. Z Google kampanjami se ukvarjamo vsak dan. Naši certificirani strokovnjaki zelo dobro poznajo vsako podrobnost pri pripravi in načrtovanju oglasa, ki pripomore k visoki uvrstitvi oglasa v iskalniku. Prepričani smo, da bomo v okviru oglaševalskega proračuna iztržili maksimum. Naši naročniki prihranijo čas in denar. V primeru, da se oglaševanje na Googlu lotevate samostojno, bodite pozorni na naslednje naloge:

  1. Ocenite spletno stran.
  2. Izberite najbolj obetavne ključne besede, ki bodo tudi najbolj učinkovite.
  3. Napišite oglas.
  4. Analizirajte kdaj in pri kakšnem vložku (denarja) se vam bo investicija povrnila.
  5. Določite ceno, po kateri boste plačevali morebitne klike glede na konkurenco.
  6. Dnevno spremljajte rezultate in učinkovitost.
  7. Testirajte različne cene na klik, različno vsebino oglasa in različno odzivnost vašega ciljnega občinstva. Najdite tisto razmerje v ceni na klik, ki vam bo ob minimalnem vložku prineslo največ potencialnih kupcev in posledično dobička.
  8. Ponavljajte 6. in 7. korak! Kolikokrat bo potrebno, da pridete do želenih ciljev.
  9. Vodite statistiko in evidenco računov.

Kot vidite, je oglaševanje na klik zelo zajetno področje. Če želite privabljati kvalitetne kupce in pri tem plačati čim manj, je vodenje vaše kampanje enostavneje zaupati strokovnjakom.

Na vrh