Ustvarili smo več kot 2000 uspešnih projektov. Ponosni smo na vsakega izmed njih.

 

prikazna fotografija benc sport

BENČ ŠPORT

Naročnik:

TEMEJA KOŠENINA Benč Šport D.o.o

Za projekt smo naredili:
  • popolnoma smo prenovili spletno stran
  • spletno stran oglašujemo na Googlu

Tri glavne težave stranke

  • Težava št. 1: Vedno manj novih strank
  • Težava št. 2: Premalo povpraševanj
  • Težava št. 3: Konkurenca je prevzemala stranke

Razlogi za nastalo situacijo

Stranka je pred 10 leti, ko je internet postajal nov prodajni kanal sicer poskrbela za svojo prisotnost in tako kot mnogi, so tudi sami naredili spletno stran, vendar vse do danes (op.p do odločitve za prenovo), spletu niso posvečali posebne pozornosti. Pomembnosti prilagajanja na spremembe, ki jih je prinesel splet niso zaznali, vsaj dokler je bilo strank dovolj. Ko so opazili, da strank ni dovolj, so se sicer odzvali, a žal s pristopi, ki niso bili prilagojeni sodobnemu potrošniku.

benc sport vstopna stran

 

Ugotovitve za nastalo situacijo

  • Spletna stran se skozi leta ni optimizirala 
  • Ni se meril obisk na spletni strani 
  • Izgled spletne strani se ni prilagodil sodobnim trendom 
  • Na spletni strani ni bilo klikabilne številke, kontaktni obrazec pa je bil uporabniku skrit
  • Napačna prisotnost na socialnih medijih 
  • Spletna stran ni bila odzivna

 

benc stara stran

 

Kako smo pristopili k reševanju izivov?

Rešitev št. 1: Prenova spletne strani
Spletna stran je temelj od katerega je odvisna vaša uspešnost na spletu. Glavni problem obstoječe spletne strani je bil ta, da obiskovalcu ni ponudila učinkovite uporabniške izkušnje, saj ni bila prilagojena mobitelom in tablicam. Dejstvo je, da danes že skoraj 60% vseh uporabnikov interneta, do spletnih vsebin dostopa preko mobitela. (In nekaj dodatnih procentov preko tablic.)Zato je za uspeh na internetu ključnega pomena, da je spletna stran prilagojena vsem napravam. 

Zavihali smo rokave in naredili novo, odzivno spletno stran, ki je hkrati prodajno naravnana, kar pomeni, da je narejena tako, da generira povpraševanja. 

 

Rešitev št. 2: Načrt kampanje z jasnimi cilji
Naš skupni cilj je bil pridobiti čim več takih, ki bi svoje otroke vpisali v tečaj tenisa in poiskati take, ki se s tenisom še nikoli niso srečali. Za take so v podjetju Benč šport pripravili brezplačne ure. Glede na naše dosedanje izkušnje smo se v sklopu oglaševanja osredotočili na dva glavna kanala spletnega oglaševanja. Google in Facebook.


Rešitev št. 3: Google oglaševanje
Načrt iskalne kampanje smo pripravili z namenom, da najdemo tiste, ki iščejo po zakupljenih ključnih besedah. V sklopu Google kampanje smo dodali tudi remarketing kampanjo in s tem poskrbeli za vse tiste, ki so spletno stran že obiskali, a niso oddali povpraševanja oz. poklicali. Vključili smo še oglaševanje na prikaznem omrežju in to na vseh straneh, kjer se zbirajo starši, ki bi radi svoje otroke vključili v aktivne obšolske dejavnosti.
Google je namreč primeren za oglaševanje vsem tistim, ki že vedno kaj iščejo - pa vas še ne poznajo oz. vas ne najdejo na prvi strani iskalnika. In ravno zato smo velik del naše strategije namenili pripravi ustreznih ključnih besed in oglasom (tako slikovnih kot tekstovnih), ter poiskali spletne strani, kjer je smiselno oglase prikazovati naključnim ljudem.


Rešitev št. 4: Facebook oglaševanje
Ker pa vsi starši ne vedo, da obstaja tenis šola za otroke njihove starosti, smo postavili strategijo za tiste, ki bi jih tak način preživljanja časa njihovih otrok zanimal. Za potrebe oglaševanja smo postavili tudi novo Facebook stran, ki je učinkovita pri podajanju glavnih informacij tistim, ki tenis šole še ne poznajo.
Facebook je namreč super kanal za tiste, ki ne iščejo točno določene storitve, ampak smo mi tisti, ki jim storitev postavimo pred oči. Facebook ima namreč ogromno podatkov o uporabnikih, tako, da je samo ciljanje na tem socialnem omrežju izredno učinkovito. In ravno zato je to omrežje idealno za promocijo novih, nepoznanih storitev in izdelkov. Obenem pa Facebook služi kot odličen kanal za izvajanje “brandinga”.

 

Izzive in rešitve smo povezali med seboj

Njihove izzive smo tesno povezali z našimi rešitvami, vse s ciljem povečanja števila povpraševanj, ki vodijo v povečanje števila novih članov teniške šole. V prvi vrsti je bil naš cilj povečanje obiska na spletni strani, kar pa vedno rezultira v povečanem številu povpraševanj.

 

Dvig prepoznavnosti in povečan obisk spletne strani

S pomočjo Google in Facebook orodij za pripravo oglasnih kampanj smo dobili širši vpogled v to koliko je potencilanih strank, kje so in predvsem kakšno je njihovo obnašanje na spletu. Zaradi pravilnega pristopa smo uspeli glavnino iskanj preusmeriti na naročnikovo spletno stran.

 

Vzpostavitev merjenja

Ker se zavedamo, da brez ustreznega merjenja težko analiziramo in naročniku poročamo o uspešnosti kampanje, smo vzpostavili merjenje statistike to pa prikazali v njegovi osebni Spletnik nadzorni plošči. Obenem smo mu na istem mestu, prikazali tudi statistiko telefonskih klicev, katero smo prav tako vzpostavili.
Najlepša lastnost spletnega marketinga je namreč ravno merljivost rezultatov. Smo zagovorniki tega, da imajo naši naročniki neposreden in transparenten vpogled v to kaj se dogaja z njihovo kampanjo. Tako lahko skupaj skozi celoten proces sledimo istemu cilju in sprejemamo pametne odločitve.

 

Število novih obiskovalcev na spletni strani

Google Anayltics nam omogoča, da poleg števila obiskovalcev na spletni strani merimo tudi obnašanje na njej. Pri spletnem nastopu nas zanima preko katerega kanala pride največ ljudi, koliko časa so na strani, kdaj in kje zapustijo stran, koliko je takih, ki so oddali povpraševanje, preko katerega kanala je bilo oddanih največ povpraševanj in kateri je tisti kanal, ki je manj učinkovit.

 

Končni rezultat na podlagi sprememb

Številke govorijo same po sebi, več kot zadovoljni smo tako mi kot naš naročnik, da smo v dobrem mesecu dni uspeli doseči tako velik odziv na vse spletne aktivnosti, ki smo jih izvajali.
V enem (prvem) mesecu smo s pomočjo nove spletne strani, Google in Facebook oglasne kampanje uspeli doseči naslednje:

  • Število relavantnih obiskovalcev na strani: 1713
  • Število neposrednih klicev (konkretna številka): 92
  • Število povpraševanj (konkretna številka): 16

 

statistika benc sport

Si pripravljen da začnemo s projektom? Z lastnimi besedami ga opiši in poskrbeli bomo, da bo prodajno uspešen

Začnimo vaš projekt