SPLETNIK UČILNICA


V tej rubriki se lahko samostojno in brezplačno izobrazite o različnih tematikah, vezanih na spletni marketing. Naše nasvete in napotke boste lahko uporabili za uspešnejši spletnih nastop vašega podjetja.

Filtrirajte vsebine po tipu vsebine in/ali po tematiki:

Tip:
Temo:

E-priročnik: Ustvarite svojo prvo Google Ads kampanjo

E-priročnik: Ustvarite svojo prvo Google Ads kampanjo

E-priročnik:
Ustvarite svojo prvo Google Ads kampanjo

Ta priročnik je za vas, če:

  • Želite svoje podjetje izpostaviti na vrhu iskalnih rezultatov;
  • Še ne znate oblikovati svoje oglaševalske kampanje na Googlu;
  • Ne veste, katere vrste oglasov so za vas primerne;
  • Vaša kampanja ne deluje, pa ne veste zakaj.

E-priročnik: Kako do učinkovite spletne strani, ki prodaja

E-priročnik: Kako do učinkovite spletne strani, ki prodaja

E-priročnik:
Kako do učinkovite spletne strani, ki prodaja

Ta priročnik je za vas, če:

  •  Se odločate za izdelavo spletne strani za vaše podjetje, pa ne veste, kje začeti;
  • Ne veste, kdo vam lahko spletno stran izdela in kako izbrati pravega ponudnika;
  • Ne poznate korakov, ki so potrebni za izdelavo učinkovite spletne strani;
  • Že imate spletno stran, vendar z njo ne dosegate svojih zastavljenih ciljev.

E-priročnik: 30 usodnih napak spletnih trgovin

E-priročnik: 30 usodnih napak spletnih trgovin

E-priročnik:
30 usodnih napak spletnih trgovin

Ta priročnik je za vas, če:

  • Vaša spletna trgovina ni uspešna in ne delujte tako, kot bi si želeli;
  • Bi spletno trgovino radi izboljšali, pa ne veste, na kaj morate biti pozorni;
  • Ne poznate vseh elementov, ki vplivajo na delovanje in prodajo spletne trgovine;
  • Želite izvedeti, katere so tiste napake, ki jih trenutno delate, pa jih še niste odpravili.

Kaj so UTM parametri in kako jih pravilno uporabiti?

Kaj so UTM parametri in kako jih pravilno uporabiti?

Kaj so UTM parametri in kako jih pravilno uporabiti?

Kot tržnik veste, da vaš marketing usmerja promet na vašo spletno stran. Toda ali imate za to trdne dokaze? Vsak sodobni tržnik bi moral meriti in analizirati svoj trud z dejanskimi številkami, ne le ugibanjem. Tukaj pride v poštev UTM koda. Preberi >>

Vsebinski marketing – Vodnik za leto 2020

Vsebinski marketing – Vodnik za leto 2020

Vsebinski marketing – Vodnik za leto 2020

Vsebinski marketing je priljubljen način za doseganje in vključevanje ciljne publike v interakcijo s podjetji ter dosega lepe rezultat. Vendar je to tek na dolge proge. Če občinstvu ponudite koristne vsebine, s katerimi jih lahko poučite o svojih izdelkih in storitvah ter jim pokažete, kako ti izdelki in storitve učinkovito rešujejo njihove težave in izzive, lahko povečate konverzije, izboljšate prepoznavnost blagovne znamke, povečate prihodke in še več. Preberi >>

Spletni marketing za začetnike

Spletni marketing za začetnike

Spletni marketing za začetnike

Spletni marketing je podskupina digitalnega marketinga in vključuje strategije marketinga na spletu. Za svoje delovanje potrebuje internetno povezavo. Razlika med digitalnim in spletnim marketingom je majhna oz. se v marsikaterih strategijah pokrivata. Preberi >>

Vse, kar ste želeli vedeti o Google Analytics

Vse, kar ste želeli vedeti o Google Analytics

Vse, kar ste želeli vedeti o Google Analytics

Google Analytics tool je nepogrešljivo brezplačno analitično orodje, ki omogoča vpogled v različne statistike vaše spletne strani oz. spletne trgovine. Ne glede na to, s katero vrsto dejavnosti se ukvarjate, je uporaba orodja sestavni del vaše tržne strategije, ki vam omogoča spremljanje in rast konverzij. Analitika spletne trgovine pa vam pomaga razumeti vaše stranke in izstopati iz množice konkurence. Preberi >>

E-priročnik: Gremo na sejem

E-priročnik: Gremo na sejem

E-priročnik:
Gremo na sejem

Ta priročnik je za vas, če:

  • Želite vaše potencialne kupce povabiti, da pridejo na sejem in obiščejo vaš razstavni prostor;
  • Ne veste, na kakšen način promovirati dogodek s spletnim marketingom;
  • Vas zanima, kako po koncu sejma uporabiti pridobljene kontakte za povečanje prodaje;
  • Želite izmeriti marketinški uspeh izvedene predstavitve na sejmu.

SEO vs PPC: Kaj je bolje za vaše podjetje?

SEO vs PPC: Kaj je bolje za vaše podjetje?

SEO vs PPC: Kaj je bolje za vaše podjetje?

Google vsak dan obdela 3,5 milijarde iskanj in več. Kako boste torej dosegli, da bo vaša blagovna znamka opazna in izstopala iz konkurence? SEO (search engine optimization) in PPC (pay per click) z npr. Google Ads sta dve najboljši metodi trženja z iskalniki za ustvarjanje prodaje in povečanje prometa. V svetu digitalnega marketinga, predvsem pri začetnikih, še vedno prihaja do napačnega razumevanja, kaj SEO in PPC sploh sta, kakšne so njune razlike ter prednosti in slabosti vsake metode. Preberi >>

Digitalni marketing za začetnike

Digitalni marketing za začetnike

Digitalni marketing za začetnike

Digitalni marketing je širok izraz za opis nabora tržnih strategij, ki uporabljajo digitalne kanale za promocijo vaših izdelkov ali storitev, od platform socialnih medijev do televizijskih oglasov. Za razliko od spletnega marketinga, digitalni marketing ni omejen samo na splet. Preberi >>

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.