SPLETNIK UČILNICA


V tej rubriki se lahko samostojno in brezplačno izobrazite o različnih tematikah, vezanih na spletni marketing. Naše nasvete in napotke boste lahko uporabili za uspešnejši spletni nastop vašega podjetja.

Branding: Kako v letu 2020 utrditi blagovno znamko na trgu?

Branding: Kako v letu 2020 utrditi blagovno znamko na trgu?

Branding: Kako utrditi blagovno znamko na trgu?

Branding: Kako utrditi blagovno znamko na trgu?

Vsaka blagovna znamka ima svoj začetek in ta je po navadi skromen, ampak z veliko idejo v ozadju. Zato naj vas ne prestraši količina dela, ki vas še čaka, da vizijo svoje znamke z brandingom pretvorite v resničnost. IKEA, Sony in Nike so samo trije primeri gigantov, ki so začeli iz ničesar, pa so danes svetovno znana multimiljardna podjetja.

E-priročnik: Kako z optimizacijo na vrh iskalnikov?

E-priročnik: Kako z optimizacijo na vrh iskalnikov?

E-priročnik:
Kako z optimizacijo na vrh iskalnikov?

E-priročnik “Kako z optimizacijo na vrh iskalnikov?” je za vas, če:

  • niste zadovoljni s trenutnimi pozicijami vaše spletne strani;
  • želite povečati število povpraševanj in klicev iz spletne strani;
  • želite na svojo spletno stran pridobivati več obiskovalcev;
  • želite ustvarjati vsebino, ki bo všeč tako uporabnikom kot tudi iskalnikom.

E-priročnik: Facebook stran za vaše podjetje

E-priročnik: Facebook stran za vaše podjetje

E-priročnik:
Facebook stran za vaše podjetje

E-priročnik “Facebook stran za vaše podjetje” je za vas, če:

  • še nimate Facebook strani, pa bi jo želeli imeti;
  • ne veste, kako se lotiti oblikovanja;
  • bi radi dosegli več ljudi in jim predstavili svojo ponudbo;
  • se želite z vašimi strankami povezati tudi na družbenem omrežju.

Popoln vodič: Kako odpreti spletno trgovino v letu 2020?

Popoln vodič: Kako začeti s spletno prodajo?

Kako odpreti spletno trgovino v letu 2020?

Kako odpreti spletno trgovino v letu 2020?

Pred vami je vodič za začetek spletne prodaje, s pomočjo katerega boste lahko uspešno začeli poslovati preko spleta. Vodič pokriva čisto vse korake, tudi če ste še popoln začetnik in nimate še niti odprtega podjetja. Če imate idejo za spletno prodajo, pa ne veste kje začeti, začnite s tem člankom!

Optimizacija spletnih strani: Do prve pozicije v 19 korakih

Optimizacija spletnih strani – do prve pozicije v 19 korakih

Optimizacija spletnih strani: Do prve pozicije v 19 korakih

Optimizacija spletnih strani: Do prve pozicije v 19 korakih

Bodisi ste strokovnjak za optimizacijo ali pa le začetnik – pred vami je verjetno najbolj verodostojen in obširen spisek opravil, ki jih morate opraviti, da spletno stran postavite na prvo mesto iskalnika. Gre za 19 korakov, ki jih dnevno izvajamo pri optimizaciji spletnih strani naših naročnikov in preverjeno delujejo.

E-priročnik: Ustvarite svojo prvo Google Ads kampanjo

E-priročnik: Ustvarite svojo prvo Google Ads kampanjo

E-priročnik:
Ustvarite svojo prvo Google Ads kampanjo

E-priročnik “Ustvarite svojo prvo Google Ads kampanjo” je za vas, če:

  • želite svoje podjetje izpostaviti na vrhu iskalnih rezultatov;
  • še ne znate oblikovati svoje oglaševalske kampanje na Googlu;
  • ne veste, katere vrste oglasov so za vas primerne;
  • vaša kampanja ne deluje, pa ne veste zakaj.

E-priročnik: Kako do učinkovite spletne strani, ki prodaja

E-priročnik: Kako do učinkovite spletne strani, ki prodaja

E-priročnik:
Kako do učinkovite spletne strani, ki prodaja

E-priročnik “Kako do učinkovite spletne strani, ki prodaja” je za vas, če:

  • se odločate za izdelavo spletne strani za vaše podjetje, pa ne veste, kje začeti;
  • ne veste, kdo vam lahko spletno stran izdela in kako izbrati pravega ponudnika;
  • ne poznate korakov, ki so potrebni za izdelavo učinkovite spletne strani;

E-priročnik: 30 usodnih napak spletnih trgovin

Brezplačen e-priročnik: 30 usodnih napak spletnih trgovin

E-priročnik:
30 usodnih napak spletnih trgovin

E-priročnik “30 usodnih napak spletnih trgovin” je za vas, če:

  • vaša spletna trgovina ni uspešna in ne deluje tako, kot bi si želeli;
  • bi spletno trgovino radi izboljšali, pa ne veste, kje sploh začeti;
  • ne poznate vseh elementov, ki vplivajo na prodajo spletne trgovine;
  • želite najti napake, ki jih trenutno delate na svoji spletni trgovini.

Kaj so UTM parametri in kako jih pravilno uporabiti?

Kaj so UTM parametri in kako jih pravilno uporabiti?

Kaj so UTM parametri in kako jih pravilno uporabiti?

Kaj so UTM parametri in kako jih pravilno uporabiti?

Kot tržnik veste, da vaš marketing usmerja promet na vašo spletno stran. Toda ali imate za to trdne dokaze? Vsak sodobni tržnik bi moral meriti in analizirati svoj trud z dejanskimi številkami, ne le ugibanjem. Tukaj pride v poštev UTM koda. 

Vsebinski marketing – Vodnik za leto 2020

Vsebinski marketing – Vodnik za leto 2020

Vsebinski marketing – Vodnik za leto 2020

Vsebinski marketing – Vodnik za leto 2020

Vsebinski marketing je priljubljen način za doseganje in vključevanje ciljne publike v interakcijo s podjetji. Če občinstvu ponudite koristne vsebine, s katerimi jih lahko poučite o svojih izdelkih in storitvah ter jim pokažete, kako ti izdelki in storitve učinkovito rešujejo njihove težave in izzive, lahko povečate konverzije, izboljšate prepoznavnost blagovne znamke, povečate prihodke in še več.

Spletni marketing za začetnike

Spletni marketing za začetnike

Spletni marketing za začetnike

Spletni marketing za začetnike

Spletni marketing je podskupina digitalnega marketinga in vključuje strategije marketinga na spletu. Za svoje delovanje potrebuje internetno povezavo. Razlika med digitalnim in spletnim marketingom je majhna oz. se v marsikaterih strategijah pokrivata. 

Vse, kar ste želeli vedeti o Google Analytics

Vse, kar ste želeli vedeti o Google Analytics

Vse, kar ste želeli vedeti o Google Analytics

Vse, kar ste želeli vedeti o Google Analytics

Google Analytics je nepogrešljivo brezplačno analitično orodje, ki omogoča vpogled v različne statistike vaše spletne strani oz. trgovine. Ne glede na to, s katero vrsto dejavnosti se ukvarjate, je uporaba orodja sestavni del vaše tržne strategije, ki vam omogoča spremljanje in rast konverzij. Analitika vam pomaga razumeti vaše stranke in izstopati iz množice konkurence.

E-priročnik: Gremo na sejem

E-priročnik: Gremo na sejem

E-priročnik:
Gremo na sejem

E-priročnik “Gremo na sejem” je za vas, če:

  • želite vaše potencialne kupce povabiti, da pridejo na sejem in obiščejo vaš razstavni prostor;
  • ne veste, na kakšen način promovirati dogodek s spletnim marketingom;
  • želite po koncu sejma uporabiti pridobljene kontakte za povečanje prodaje;
  • želite izmeriti marketinški uspeh izvedene predstavitve na sejmu.

SEO vs PPC: Kaj je bolje za vaše podjetje?

SEO vs PPC: Kaj je bolje za vaše podjetje?

SEO vs PPC: Kaj je bolje za vaše podjetje?

SEO vs PPC: Kaj je bolje za vaše podjetje?

SEO (search engine optimization) in PPC (pay per click) z npr. Google Ads sta dve najboljši metodi trženja z iskalniki za ustvarjanje prodaje in povečanje prometa. V svetu digitalnega marketinga, predvsem pri začetnikih, še vedno prihaja do napačnega razumevanja, kaj SEO in PPC sploh sta, kakšne so njune razlike ter prednosti in slabosti vsake metode.

Digitalni marketing za začetnike

Digitalni marketing za začetnike

Digitalni marketing za začetnike

Digitalni marketing za začetnike

Digitalni marketing je širok izraz za opis nabora tržnih strategij, ki uporabljajo digitalne kanale za promocijo vaših izdelkov ali storitev, od platform socialnih medijev do televizijskih oglasov. Za razliko od spletnega marketinga, digitalni marketing ni omejen samo na splet. 

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.