E­mail marketing

E-mail marketing je zelo pomemben pri razvoju blagovne in gradnje zveste baze kupcev. Pri e-mail marketingu nimate praktično nikakršnih materialnih stroškov, pomembno je le, da oblikujete sporočilo, ki bo naletelo na najboljši možen odziv. Priprava seznama naslovnikov in prvega e-sporočila z našim orodjem za pošiljanje e-novic Newsletter.si vam bo vzela največ nekaj minut.
Email grafične predloge

Email grafične predloge

Za pošiljanje e-novic z orodjem Newsletter.si so na voljo številne predpripravljene grafične predloge, po meri izdelane predloge in možnost, da za pošiljanje uporabite lastno grafično predlogo.

Predloge so primerne za različne dejavnosti in namene (promocija izdelka, storitve, dogodka..), vse pa omogočajo urejanje besedil, povezav in slik.

Če med med predlogami ne najdete takšne, ki bi vam ustrezala, vam predlogo izdelamo po meri ali pa vam za pošiljanje e-novic prilagodimo katero izmed predpripravljenih predlog. Vsekakor pa je najbolj pomembno to, da začnete čimprej tudi sami izvajati e-mail marketing in vašim obstoječim in potencialnim kupcem pošiljati e.novice.

Če želite po meri izdelano ali prilagojeno grafično predlogo za pošiljanje e.novic, nas povprašajte za nasvet ali pa oddajte povpraševanje.


 

Naročniški in predplačniški paketi Newsletter.si

Naročniški in predplačniški paketi Newsletter.si

Za pošiljanje e-novic na vaše baze prejemnikov z orodjem Newsletter.si potrebujete Newsletter kredite za enkratno pošiljanje ali pa naročniški paket Newsletter za neomejeno pošiljanje e-novic.

Izvajanju e-mail marketinga v podjetju so namenjeni naročniški paketi Newsletter, ker lahko z njimi pošiljate e-novice tudi večkrat mesečno in ker ti vključujejo tudi podporo in pomoč pri uporabi orodja Newsletter.

Če želite v vašem podjetju začeti z izvajanjem e-mail marketinga in ne veste, ali bi se odločili za Newsletter kredite ali Newsletter naročniški paket, nas povprašajte za nasvet ali pa oddajte povpraševanje.


 

Avtomatična sporočila in sekvence

Avtomatična sporočila in sekvence

E-tečaji, avtomatična sporočila in različni predpripravljeni sklopi elektronskih sporočil, ki jih prejmejo vaši kupci in potencialni kupci so lahko pomemben dejavnik pospeševanja prodaje vaših izdelkov in storitev. Za vtomatičnimi sporočili lahko popolnoma avtomatizirate opominjanje kupcev, da jim poteče naročnina, spomnite lastnika avtomobila da se počasi bliža servis ali obiskovalcem vaše spletne strani v tedenskih razmakih ponudite brezplačen e-tečaj španščine.

Avtomatična sporočila imajo številne možne aplikacije, vse pa imajo pozitivne učinke tudi na pospeševanje prodaje.

Če želite v vašem podjetju pripraviti avtomatična sporočila za vaše kupce ali potencialne kupce, nas povprašajte za nasvet ali pa oddajte povpraševanje.


 

Zakup baze kontaktov PIRS

Zakup baze kontaktov PIRS

Neposredno trženje (direktni marketing) je zelo učinkovit način pridobivanja novih B2B kupcev, brez e-naslovov potencialnih kupcev pa se vaša prodaja podjetjem preko e-mail marketinga ne more niti začeti.

Daleč najpomembnejši dejavnik uspeha pri nakupu baze kontaktov je izbor prave ciljne skupine (baza). Večina slovenskih podjetij želi prodajati vsem, a jasno je, da gradbenih strojev ne morete prodajati šolam. Pri določanju baze e-naslovov podjetij v PIRS-u vam bomo svetovali na podlagi kriterijev, kot so dejavnost, število zaposlenih, pravni status …

Če želite v vašem podjetju začeti z izvajanjem e-mail marketinga za B2B prodajo, nas povprašajte za nasvet ali pa oddajte povpraševanje.


Anja

Imate vprašanje?
Pokličite nas na brezplačno telefonsko številko.