Google oglaševanje

Google oglaševanje

Zakup ključnih besed na Google

Google je sinonim za iskanje na spletu, večina kupcev pa pri iskanju pogleda le na prvo stran rezultatov. Če želite na vašo spletno stran dobiti kupce, ki se resnično zanimajo za nakup vašega izdelka ali storitve, je za vaše podjetje ključnega pomena, da se s spletno stranjo nahajate na prvi strani rezultatov iskalnika Google.

Rezultati v iskalniku Google se delijo na brezplačne in plačljive. Medtem ko je potrebno za uvrstitev med brezplačne rezultate izvajati optimizacijo spletne strani in je za številne dejavnosti uvrstitev na prvo stran nemogoče doseči v kratkem času, pa je zakup plačljivih rezultatov hitra in učinkovita rešitev za takojšnjo uvrstitev na prvo stran in povečan obisk spletne strani.

Pri PovečajObisk.si vam s certificiranimi strokovnjaki za Google oglaševanje nudimo zakup vseh ključnih besed v iskalniku Googlu, po katerih kupci iščejo storitev. Plačate le takrat, ko potencialni kupec klikne na vaš oglas in s tem obišče vašo spletno stran, zakup ključnih besed pa lahko za vas izvajamo tudi regionalno, na mobilnih napravah, v kombinaciji s ponovnim trženjem ter z drugimi oblikami Google oglaševanja.

Google oglaševanje je zanesljiv in trajen vir dotoka potencialnih kupcev na spletno stran.

Storitev Povečajobisk.si je namenjena vsem lastnikom spletnih strani, ki želijo:

  • svojo stran uvrstiti na prve strani iskalnikov

  • na svojo spletno stran privabiti več relevantnih obiskovalcev

  • pridobiti nove kontakte za tržnike.

  • povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke

  • ugotoviti najučinkovitejše ključne besede za njihov posel

  • začeti z izvajanjem optimizacije svoje spletne strani

 

Če želite učinkovito oglaševati vaše storitve in izdelke na iskalniku Google, nas povprašajte za nasvet ali pa oddajte povpraševanje.


Oglaševanje v prikaznem omrežju Google

Oglaševanje v prikaznem omrežju Google

S pomočjo Google oglaševanja lahko vaše izdelke in storitve oglašujete tudi na drugih spletnih straneh, ki jih obiskujejo vaši potencialni kupci. Google prikazno omrežje združuje na tisoče spletnih strani, ki so del svoje vsebine namenile prikazovanju Google oglasov, ki so relevanti za njihove obiskovalce in primerni za vaše izdelke in storitve.

S tem dosežete tudi tiste potencialne kupce, ki jih preko iskalnega omrežja ne in poskrbite za večjo prepoznavnost vaše blagovne znamke med potencialnimi kupci, oglaševanje v prikaznem omrežju pa lahko kombiniramo tudi drugimi oblikami Google oglaševanja.

Če želite učinkovito oglaševati vaše storitve in izdelke na v prikaznem omrežju Google, nas povprašajte za nasvet ali pa oddajte povpraševanje.


 

RemarketingRemarketing

Ponovno trženje ali remarketing je oblika oglaševanja, pri kateri obiskovalci vaše spletne strani tudi na drugih spletnih straneh, ki so del Google prikaznega omrežja, vidijo vaše oglase. Gre za učinkovito obliko gradnje prepoznavnosti izdelka ali blagovne znamke, saj se remarketing oglasi prikazujejo na velikem številu spletnih strani in daljše časovno obdobje.

Obenem pa gre tudi za zelo učinkovit način pospeševanja prodaje, saj lahko z remarketing oglasom obiskovalca spomnimo na akcijsko ponudbo, mu podarimo kodo za popust pri prvem nakupu ali ga kako drugače spodbudimo h konverziji.

Plačate le takrat, ko potencialni kupec klikne na vaš oglas in s tem obišče vašo spletno stran, remarketing pa lahko kombiniramo tudi drugimi oblikami Google oglaševanja.

Če želite učinkovito oglaševati vaše storitve in izdelke z remarketing oglasi v prikaznem omrežju Google, nas povprašajte za nasvet ali pa oddajte povpraševanje.


 

Youtube oglaševanje

Youtube oglaševanje

Youtube oglaševanje je prikaz vašega video oglasa preed začetkom predvajanja določenega videa na Youtubu. Svoje občinstvo lahko izberete glede na spol, starost, interes... spremljate odziv občinstva, merite učinek, vaš oglas pa se bo prikazoval tudi na mobilnih napravah.

Pri Youtube oglaševanju točno veste, komu se prikazuje vaš video in kako so ti gledalci reagirali na vaše sporočilo. Youtube oglaševanje je merljivo in se osredotoča na učinek.

Po zadnjih raziskavah skoraj tri četrtine spletnih uporabnikov vsakodnevno uporablja YouTube in če imate

Če želite učinkovito oglaševati vaše storitve in izdelke na Youtube, nas povprašajte za nasvet ali pa oddajte povpraševanje.

Anja

Imate vprašanje?
Pokličite nas na brezplačno telefonsko številko.