ŠTUDIJA PRIMERA: EX-MEGA
Splet na B2B trgu – zakaj pa ne?

O PODJETJU EX-MEGA d.o.o.
Podjetje Ex-Mega d.o.o. posluje na področju prodaje plastičnih izdelkov, polimerov in tesnil. Trg je precej specifičen. Njihovi kupci so večinoma v B2B segmentu, ki delujejo v panogah kemijske industrije, strojegradnje, letalstva, farmacevtske, tekstilne, težke in elektrotehniške industrije. Poslujejo na mednarodnem trgu, zato je pomembno, da jih na spletu najdejo vsi potencialni kupci.
V kolikor je podjetje usmerjeno v veleprodajo in maloprodajo istočasno, se tu srečuje z veliko konkurence. Zaradi boljše prepoznavnosti si vsi znotraj tega segmenta želijo biti vidni in tu je ključnega pomena, da na tržišču ponudimo prave informacije, ki bodo dostopne ciljni publiki.
PRENOVA SPLETNE STRANI
Prenova spletne strani je bila začetek naše skupne poti. Podjetje, ki deluje v tako specifični panogi, mora imeti spletno stran, s katero so izdelki kupcem predstavljeni na razumljiv način.
Učinek nove spletne strani je bil ogromen. Že prvi mesec po objavi nove spletne strani se je obisk drastično povečal za 1451%. To pomeni, da lahko že sama spletna stran, ob pravilni vizualni izvedbi in kvalitetni vsebini, pripomore k povečanju obiska.


OPTIMIZACIJA SPLETNE STRANI
Da bodo spletno stran exmega.si potencialni kupci v Googlovem iskalniku sploh našli, mora biti ponudba podjetja uvrščena na prvih mestih. Zato smo še dodatno sodelovanje sklenili na področju optimizacije.
Po 8 mesecih optimizacije je 26 od 28 besed uvrščenih na prvih petih mestih, od tega jih je kar 13 na prvem mestu. Samo organski obisk, ki je rezultat obiska strani preko iskanja ključnih besed v Googlu, se je tako od začetka optimizacije povečal za 3008 %. Pomemben kazalnik je tudi delež novih obiskovalcev, ki so prišli na stran preko organskega iskanja. Le ta znaša 80 %.
Več obiska na strani je prineslo tudi več konverzij. To so različna dejanja, npr. klik na telefonsko številko, izpolnjen kontaktni obrazec in podobno, ki imajo za podjetje neko vrednost. 79 % konverzij je bilo narejenih kot posledica organskega iskanja.
POGLED V PRIHODNOST
Slovenski trg je premajhen za podjetje, ki svoje izdelke prodaja tako specifičnim panogam. Je le začetek uspešne zgodbe, ki pa ima še veliko potenciala.
Vendar brez prepoznavnosti na spletu in zagotavljanja vidnosti informacij za kupce ni velikih možnosti za pridobivanje novih strank. In prav na tem področju smo v Spletniku specialisti.

Tudi v vašem podjetju splet še vedno ne igra enakovredne vloge? Čas je, da se to spremeni.
Analizirali bomo vaše trenutno stanje ter vam v € prikazali potencial, ki ga zanemarjate.