ŠTUDIJA PRIMERA: ZŠAM
Kako na spletu prodaja podjetje s 87-letno tradicijo?

TRADICIJA PODJETJA ODEJA
se nadaljuje že od davnega leta 1932. Že od nekdaj je sinonim za kvaliteto in se jo že skoraj označuje za slovensko dediščino. Ni dvoma, da so se v 87 letih poslovanja morali prilagoditi na marsikatero novost, zadnja med katerimi je bila tudi uveljavljanje znamke Odeja na spletu.
V nadaljevanju si preberite, kaj so bili njihovi izzivi in kako smo jih skupaj rešili.
ZAČETNI IZZIVI PODJETJA
Ponudili smo jim možnost celostne analize njihovih marketinških aktivnosti in jih ob pregledu z našimi ugotovitvami kar malo šokirali. Eno je zavedanje, da tvoje poslovne aktivnosti niso optimalne, nekaj popolnoma drugega pa je, da ti ekipa strokovnjakov to potrdi z dejstvi, dokazi in primeri, vse skupaj izraženo v vsoti izgubljenih €.
Na srečo je Odeja dobro stoječe in izkušeno podjetje z vodstvom, ki zna na stvari pogledati iz poslovnega in ne osebnega vidika. Tukaj smo našli prvo skupno točko in se oboji začeli zavedati, da lahko skupaj ustvarimo res ogromen uspeh.


KAJ JE POKAZALA ZAČETNA ANALIZA?
STRATEGIJA NAŠE REŠITVE
- Google oglaševanje za dosego uporabnikov z namero po nakupu,
- Facebook oglaševanje za iskanje novih uporabnikov, ki ustrezajo profilu Odejinega kupca,
- SEO optimizacijo spletne strani za gradnjo in utrjevanje organske prednosti pred konkurenco,
- dodelave na spletni trgovini za kar se da brezhibno uporabniško izkušnjo,
- obenem pa smo rezervirali tudi oddelek za design, ki poskrbi za raznolike kreative, ki pritegnejo različne tipe uporabnikov.


KREATIVE SO EDEN IZMED KLJUČNIH ELEMENTOV
- opazne Google oglasne pasice,
- redne objave na Facebook strani,
- oglaševanje na Facebook in Instagram omrežjih,
- pristajalne strani, namenjene specifični promociji nove akcije ali novega izdelka ter nenazadnje za
- obenem pa smo rezervirali tudi oddelek za design, ki poskrbi za Raznolike kreative, ki pritegnejo različne tipe uporabnikov,
- gradnjo in vzdrževanje celostne spletne grafične podobe.
Pri slehernem koščku kreative upoštevamo Odejino celostno grafično podobo (CGP). Vedno poskrbimo, da grafike vključujejo Odejin logotip za gradnjo prepoznavnosti, obenem pa so optimizirane za prikazovanje na celotnem spletu.
REZULTATI NAŠEGA DELA
- povečanje števila nakupov za 40 % – ne le v spletni, temveč tudi v fizičnih trgovinah,
- izboljšanje kvalitete obiska za 45 % (stopnja odboja oz. bounce rate) ter
- povečanje stopnje konverzije (razmerje med obiskom spletne trgovine in številom nakupov) za kar 79 %.


Tudi v vašem podjetju splet še vedno ne igra enakovredne vloge? Čas je, da se to spremeni.
Analizirali bomo vaše trenutno stanje ter vam v € prikazali potencial, ki ga zanemarjate.