ŠTUDIJA PRIMERA: ZŠAM


Kako na spletu prodaja podjetje s 87-letno tradicijo?

IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE
GOOGLE OGLAŠEVANJE
OPTIMIZACIJA SPLETNE TRGOVINE
FACEBOOK OGLAŠEVANJE
Študija primera: Odeja

TRADICIJA PODJETJA ODEJA

se nadaljuje že od davnega leta 1932. Že od nekdaj je sinonim za kvaliteto in se jo že skoraj označuje za slovensko dediščino. Ni dvoma, da so se v 87 letih poslovanja morali prilagoditi na marsikatero novost, zadnja med katerimi je bila tudi uveljavljanje znamke Odeja na spletu.

V nadaljevanju si preberite, kaj so bili njihovi izzivi in kako smo jih skupaj rešili.

ZAČETNI IZZIVI PODJETJA

Glavni izziv jim je predstavljalo vodenje oglaševalskih kampanj na Facebooku in Googlu, saj za spletne aktivnosti niso imeli dovolj znanja in predvsem časa. Po eni strani niso vedeli, kaj od spletnih kampanj sploh lahko pričakujejo, po drugi strani pa so jim nezadovoljivi rezultati vseeno sporočali, da določen potencial ostaja neizkoriščen.

Ponudili smo jim možnost celostne analize njihovih marketinških aktivnosti in jih ob pregledu z našimi ugotovitvami kar malo šokirali. Eno je zavedanje, da tvoje poslovne aktivnosti niso optimalne, nekaj popolnoma drugega pa je, da ti ekipa strokovnjakov to potrdi z dejstvi, dokazi in primeri, vse skupaj izraženo v vsoti izgubljenih €.

Na srečo je Odeja dobro stoječe in izkušeno podjetje z vodstvom, ki zna na stvari pogledati iz poslovnega in ne osebnega vidika. Tukaj smo našli prvo skupno točko in se oboji začeli zavedati, da lahko skupaj ustvarimo res ogromen uspeh.

Študija primera: Odeja
Študija primera: Odeja

KAJ JE POKAZALA ZAČETNA ANALIZA?

Kompletna analiza trenutnega stanja je prvi korak vsakega uspešnega projekta, saj ta narekuje potrebne ukrepe. Ppodjetje Odeja je z orodjem Google Analytics že prej merilo dogajanje na spletni trgovini, zato smo na našem prvem analitičnem sestanku interpretirali ključne podatke. Najprej je bilo potrebno identificirati obiskovalce: koliko ljudi spletno trgovino Odeja sploh obiskuje, iz katerih virov pridejo, se isti obiskovalci vračajo večkrat, koliko časa preživijo na strani, ter koliko časa se tam zadržijo. Za ugotavljanje kvalitete obiska sta pomembni stopnja odboja (bounce rate) in stopnja konverzije (conversion rate). Ko so vsi potrebni podatki bili zbrani, je bilo potrebno določiti tiste metrike, ki bodo povzročile rast stopnje konverzije. Obisk je že pred našim sodelovanjem bil relativno velik, ni pa bil dovolj relevanten. Ko smo analizirali še njihove Google Ads in Facebook ads kampanje, so bili vzroki za to hitro jasni, obenem pa so se hitro porodile tudi ideje za efektivnejši pristop. Ker smo vedeli, da Odeja išče rešitev na daljši rok in ne kratke avanture, smo v naš načrt vključili tudi SEO optimizacijo in kot končen del naše analize preverili še dogajanje na viru organskega obiska in pozicije med naravnimi iskalnimi zadetki.

STRATEGIJA NAŠE REŠITVE

Na podlagi analize v prejšnjem koraku smo seveda jasno zastavili strategijo za dosego vseh zastavljenih ciljev. V strategijo smo vključili vse glavne kanale za uspešno spletno prisotnost (ki smo jih seveda skupaj s stranko ocenili za smiselne).
  • Google oglaševanje za dosego uporabnikov z namero po nakupu,
  • Facebook oglaševanje za iskanje novih uporabnikov, ki ustrezajo profilu Odejinega kupca,
  • SEO optimizacijo spletne strani za gradnjo in utrjevanje organske prednosti pred konkurenco,
  • dodelave na spletni trgovini za kar se da brezhibno uporabniško izkušnjo,
  • obenem pa smo rezervirali tudi oddelek za design, ki poskrbi za raznolike kreative, ki pritegnejo različne tipe uporabnikov.
Študija primera: Odeja
Študija primera: Odeja

KREATIVE SO EDEN IZMED KLJUČNIH ELEMENTOV

Pomembnost kreativnega dela marketinških kampanj smo sedaj omenili že nekajkrat. Konkretno v naši strategiji smo dobre vizualne elemente potrebovali za:
  • opazne Google oglasne pasice,
  • redne objave na Facebook strani,
  • oglaševanje na Facebook in Instagram omrežjih,
  • pristajalne strani, namenjene specifični promociji nove akcije ali novega izdelka ter nenazadnje za
  • obenem pa smo rezervirali tudi oddelek za design, ki poskrbi za Raznolike kreative, ki pritegnejo različne tipe uporabnikov,
  • gradnjo in vzdrževanje celostne spletne grafične podobe.

Pri slehernem koščku kreative upoštevamo Odejino celostno grafično podobo (CGP). Vedno poskrbimo, da grafike vključujejo Odejin logotip za gradnjo prepoznavnosti, obenem pa so optimizirane za prikazovanje na celotnem spletu.

REZULTATI NAŠEGA DELA

Primerjali smo pol leta dela z nami in enako obdobje prejšnje leto, ko so se z aktivnostmi na spletu ukvarjali sami. Z enakim vložkom namenjenemu oglaševanju, z obstoječimi oglaševalskimi kanali, smo dosegli:
  • povečanje števila nakupov za 40 % – ne le v spletni, temveč tudi v fizičnih trgovinah,
  • izboljšanje kvalitete obiska za 45 % (stopnja odboja oz. bounce rate) ter
  • povečanje stopnje konverzije (razmerje med obiskom spletne trgovine in številom nakupov) za kar 79 %.
Študija primera: Odeja - izjava o zadovoljstvu
Študija primera: Odeja - statistika obiska

Tudi v vašem podjetju splet še vedno ne igra enakovredne vloge? Čas je, da se to spremeni.

Analizirali bomo vaše trenutno stanje ter vam v € prikazali potencial, ki ga zanemarjate.

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.