Home » Izdelava spletnih strani » Oblikovanje spletnih strani

Oblikovanje spletnih strani

Vsako podjetje si želi izdelati spletno stran, ki bo potencialnim kupcem privlačna, zanimiva, dobro obiskana in uspešna v pospeševanju prodaje. Če bi za to obstajala formula, bi bilo preveč enostavno. Kakšno spletno stran si bo podjetje izdelali, tako definirajo številni dejavniki, o trendih v oblikovanju in izdelavi spletnih strani pa lahko govorimo predvsem v luči navad in sprememb v navadah uporabnikov spleta.

1. Grafični dizajn spletne strani

infografika, spletna trgovina, spletne trgovine, shop123Želimo barve, slike, videe in informacije takoj! Tako bi lahko opisali pričakovanja povprečnega obiskovalca spletne strani, ki jih mora oblikovalec spletne strani upoštevati pri izdelavi dizajna spletne strani.

Grafični dizajn spletne strani je tisti, ki obiskovalcu naredi prvi vtis o spletni strani, zato je pomembno, da že takoj na začetku ne naredite napake in z neprimernim dizajnom odvrnete potencialnega kupca. Dober oblikovalec bo znal barve vašega podjetja, slike in druge vsebine povezati v privlačen dizajn.

2. Slike, slike… slike

Šteje, da imate za vašo spletno stran na voljo dovolj kvalitetnih fotografij, s katerimi bo še tako nezanimiva vsebina prijetnejša za branje, stran pa lepša in privlačnejša. Pri oblikovanju spletnih strani je pomembno, da si kupec takoj ustvari pozitivno mnenje o strani. Na vse več spletnih straneh zato prvo stran krasijo velike in profesionalno posnete fotografije, ki nas prepričujejo, da smo prišli na pravo mesto.

3. Tehnologija izdelave

Prilagajanje spletnih strani potrebam kupcev na eni in iskalnikom na drugi strani je imelo že od nekdaj velik vpliv na oblikovanje spletnih strani. Če je bil še pred desetletjem grafični dizajn spletne strani “najpomembnejši”, je danes pomembna prilagodljivost, merljivost, nadgradljivost, predvsem pa odzivnost. V ospredje zato stopa tehnologija izdelave, oblikovanje pa se temu prilagaja. In če je bilo pred leti dovolj spletno stran le izdelati, so danes cilji spletnih bistveno bolj konkretni, njihov uspeh pa se meri v količini obiska, številu oddanih povpraševanj, uvrstitvah v iskalnikih in stroških vzdrževanja. Izbiro tehnologije pa nikakor ne prepustite oblikovalcu, če vam ta spletne strani ne bo tudi izdelal.

4. Uporabniška izkušnja

Se še spomnite prvih telefonov in dvovrstičnih ekranov?

odzivni dizjan, odzivna spletna stranDanašnji pametni telefoni ponujajo bistveno več možnosti uporabe, brskanje po spletu pa z njimi še nikoli ni bilo bolj dostopno. Da bo brskanje po spletni strani čim bolj prijetno, so podjetja s svojimi oblikovalci in programerji sprva izdelovala t.i. mobilne spletne strani, ki so se prikazovale samo ob ogledu strani preko telefona, pri uporabi računalnika ali tablice pa ne. Danes pa je večina novih strani že izdelana s t.i. odzivnim grafičnim dizajnom, ki vsebine spletne strani prilagodi širini naprave, ki jo uporablja obiskovalec, s tem pa ne glede na vrsto naprave zagotavlja prijetno brskanje po strani. Spletne strani z odzivnim dizajnom se hitreje uvrstijo na najvišja mesta iskalnikov in so učinkovitejša pri oglaševanju na družabnih omrežjih.