Google OGLAŠEVANJE
Z Google Ads oglasi takoj pridete do vodilnih pozicij na Googlu, kjer vas vaše potencialne stranke iščejo že danes.

Takojšen učinek
Razširite bazo kupcev
Ponovno trženje
Merjenje uspeha
ZAKAJ SPLETNIK?
6 razlogov, zakaj podjetja Google oglaševanje svoje spletne strani zaupajo podjetju Spletnik

STROKOVNA EKIPA ZA GOOGLE OGLAŠEVANJE
IZKUŠENI STROKOVNJAKI ZA GOOGLE OGLAŠEVANJE
Google Ads (AdWords) trendi, pravilniki, funkcije in algoritmi se konstantno spreminjajo. Pomembno je, da vašo kampanjo upravlja nekdo, ki se s tem ukvarja redno in ne zgolj kot hobi.
V podjetju Spletnik imamo izkušnje z različnimi branžami, kar pomeni, da učinkovite pristope za vašo industrijo že poznamo in jih lahko apliciramo brez predhodnega (dragega in dolgotrajnega) testiranja. Vsi naši Google oglasi so dobro premišljeni in skrbno zasnovani.
VLOŽEK V OGLAŠEVANJE NA GOOGLU JE TRANSPARENTEN
ZA VSAK VLOŽEN EVRO VESTE KAM GRE
Vložek v Google oglaševanje spletnih strani je razdeljen na dva dela: vložek v Google Ads platformo in vodenje kampanje.
Poraba proračuna v platformi je definirana zelo podrobno, vodenje vaše kampanje pa je iz naše strani definirano v obliki števila ur, ki jih bomo porabili za posamezne aktivnosti na vaši Google Ads (prej imenovani Google AdWords) kampanji.
VODENJE GOOGLE OGLAŠEVANJA ŽE OD 300 € + DDV
STANDARDNI PAKET VODENJA
300 €
+ ddv
PREMIUM PAKET VODENJA
800 €
+ ddv
NAPREDNI PAKET VODENJA
500 €
+ ddv
STANDARDNI PAKET VODENJA
300 €
+ ddv
NAPREDNI PAKET VODENJA
500 €
+ ddv
PREMIUM PAKET VODENJA
800 €
+ ddv



OGLASE OBLIKUJEMO MI
BREZ SKRBI, ČE NIMATE KREATIVNE ŽILICE
Spletnik ekipo za Google oglaševanje spletnih strani sestavljajo tudi oblikovalci in pisci, tako, da bomo vedno poskrbeli za vsebinsko in oblikovno privlačne oglase.
Cilj oglasov je, da jih Google oceni za visoko relevantne, po drugi strani pa morajo pritegniti tudi uporabnika, da nanj klikne in preveri vašo ponudbo. Oglaševanje na Googlu izdelujemo tako v iskalnem omrežju, kot tudi prikaznem omrežju.

OGLASE OBLIKUJEMO MI
BREZ SKRBI, ČE NIMATE KREATIVNE ŽILICE
Spletnik ekipo za Google oglaševanje spletnih strani sestavljajo tudi oblikovalci in pisci, tako, da bomo vedno poskrbeli za vsebinsko in oblikovno privlačne oglase. Cilj oglasov je, da jih Google oceni za visoko relevantne, po drugi strani pa morajo pritegniti tudi uporabnika, da nanj klikne in preveri vašo ponudbo.

POLN VPOGLED V NADZORNI PLOŠČI
24/7 PREGLED NAD GOOGLE OGLAŠEVANJEM
Enako kot pri ceni, je transparenten tudi pogled v sam potek kampanje. Na začetku sodelovanja za vas ustvarimo nadzorno ploščo, znotraj katere lahko na enostaven način spremljate statistiko vaše Google adwords kampanje, ključne besede, oglase, oglasne skupine, cene in vse ostale metrike, ki vas zanimajo. Vidite lahko čisto vsak vaš Google oglas.


TEDENSKA POROČILA GOOGLE ADS KAMPANJE
VSAK TEDEN PREJMETE POROČILO O STATISTIKI KAMPANJE


TEDENSKA POROČILA
VSAK TEDEN PREJMETE POROČILO O STATISTIKI KAMPANJE
Vsak ponedeljek vas bo v vašem e-poštnem nabiralniku pričakalo poročilo vaše oglaševalske kampanje za zadnjih 30 dni. Tako boste vedno na tekočem z rezultati vaše Google Ads kampanje, tudi, če ne boste imeli časa za uporabo Spletnik nadzorne plošče.


NE USTAVIMO SE PRI GOOGLE OGLAŠEVANJU
Že oglašujete na Googlu?
Vedno je prostor za izboljšave! Naša ekipa PPC strokovnjakov bo brezplačno analizirala vašo obstoječo Google Ads (prej Google AdWords) kampanjo in vam predlagala ukrepe za še učinkovitejše Google oglaševanje..



PREDNOSTI OGLAŠEVANJE NA GOOGLU
GOOGLE OGLAŠEVANJE DELUJE TAKOJ
Google Ads oglaševanje (prej Google AdWords oglaševanje) deluje na princip prižgi/ugasni. Za vas najprej pripravimo tekstovne in prikazne oglase – skladno z vnaprej dogovorjeno strategijo. Pripravljene oglase vam pošljemo v ogled, po vaši potrditvi pa Google oglaševanje že aktiviramo, kar pomeni, da se vaši Google oglasi že začnejo prikazovati.
ODLIČNA REŠITEV ZA OGLAŠEVALSKE AKCIJE
Google oglaševanje je odličen kanal za različne akcije in promocije, katere želite izpostaviti samo v točno določenem obdobju. Kampanje se pripravi vnaprej, da se na datum akcije takoj aktivirajo ter s koncem akcije tudi pavzirajo. Google je eden izmed redkih kanalov, ki omogoča tako instanten efekt, da je primeren tudi za kratkotrajne akcije.


GOOGLE OGLAŠEVANJE IMA OGROMEN DOSEG
Če Google Ads oglaševanje še ni del vaše marketinške strategije, potem je to za vaše podjetje še popolnoma neizkoriščen vir obiska. Četudi ste organsko (s pomočjo SEO optimizacije) na Googlu uvrščeni visoko, to še vedno pomeni, da lahko dnevno število uporabnikov ne samo podvojite, ampak tudi potrojite!
PAMETNA NALOŽBA, KI POSPEŠI PRODAJO
Da pa bo ta obisk zares povečan in relevanten, je ključna skrbna izbira ključnih besed, katere zakupujemo na iskalniku Google. Ključne besede morajo za vašo ponudbo biti neizpodbidno relevantne ter po drugi strani imeti dovolj veliko število mesečnih iskanj na Googlu. Vsako novo kampanjo začnemo s širšim naborom ključnih besed, ki ga nato ožamo s pridobivanjem podatkov, ki nam povedo, katere specifične “long-tail” ključne besede prinašajo željene konverzije.


GOOGLE OGLAŠEVANJE IMA OGROMEN DOSEG
Optimizacija spletnih strani (SEO optimizacija) ima en cilj:
uvrstitev spletne strani na prva mesta na iskalniku Google, posledica tega pa je povečanje obiska na vašo spletno stran ali trgovino.
Lahko rečemo, da je izvedba SEO optimizacije celo edini način, v kolikor si želite povečati organski obisk relavantnih strank na vašo spletno mesto.
PAMETNA NALOŽBA, KI POSPEŠI PRODAJO
Da pa bo ta obisk zares povečan in relevanten, je ključna skrbna izbira ključnih besed, za katere vašo spletno stran optimiziramo. Ključne besede morajo za vašo ponudbo biti neizpodbidno relevantne ter po drugi strani imeti dovolj veliko število mesečnih iskanj na Googlu. Tako on-site kot tudi off-site optimizacija zahtevata, da je vsaka ključna beseda izbrana premišljeno, zato bo seznam besed za vas pripravila ekipa SEO strokovnjakov, na podlagi vaših želja in ciljev.


GOOGLE OGLAŠEVANJE VKLJUČUJE REMARKETING
S PONOVNIM TRŽENJEM DO ZAKLJUČKA NAKUPA
Če imate spletno trgovino, je ponovno trženje odličen način, da uporabnikom, ki nakupa niso opravili, ponudite kodo za popust ali kakšno drugo ugodnost, ter jih tako prepričate, da se vrnejo in dokončajo nakup.
GOOGLE OGLASI SO NATANČNO MERLJIVI
Vsaka interakcija uporabnikov vašega spletnega mesta je natančno merljiva. Točno vemo, kateri uporabniki vaše spletne strani so jo našli preko katerega vira. To pomeni, da v zelo kratkem času naberemo ogromno količino podatkov, ki jih lahko uporabimo ne samo za izboljševanje oglaševanja, temveč tudi za izboljševanje vseh vaših spletnih virov prometa. Poleg Google Ads vmesnika za zbiranje statistike in merjenje rezultatov uporabljamo še Google Tag Manager, Google Analytics, HotJar in po potrebi še ostala orodja.
MAKSIMIZIRANJE SPLETNEGA OGLAŠEVANJA
Spletno oglaševanje (Google oglaševanje in Facebook oglaševanje) nasploh je bistveno bolj merljivo od kateregakoli “offline” načina oglaševanja. To ne pomeni, da so vaši dosedanji načini oglaševanja napačni, lahko pa spletno oglaševanje uporabite kot podaljšek le-tega in svoj izplen na obeh straneh maksimizirate.

KAJ PRAVIJO NAŠI NAROČNIKI
upravljamo že preko 120 Google Ads kampanj
Trenutno aktivno upravljamo že preko 120 Google Ads kampanj ter vse so izmerjeno in preverljivo PROFITABILNE.






Začnite z Google oglaševanjem
v štirih enostavnih korakih

Kontaktirajte nas
Pišite nam na info@spletnik.si, pokličite nas na
01 600 99 30 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Naši strokovnjaki vas bodo kontaktirali, odgovorili na vsa vaša vprašanja v zvezi z Google oglasi, se pogovorili o vaših željah ter potrebah in skupaj našli rešitev, ki bo ustrezala vašim pričakovanjim.


Pripravimo ponudbo
Naši strokovnjaki za digitalni marketing vas bodo kontaktitali, spoznali vas, vaše podjetje, ponudbo, vaše cilje in potrebe.
Na podlagi tega vam pripravijo raziskavo vaše konkurence, seznam ključnih besed za Google oglaševanje in plan izvedbe za naslednjih 6-12 mesecev.


Ustvarimo kampanjo
V tem delu najprej postavimo Google Ads račun, ustvarimo kampanjo, oglasne skupine, ustrezne ključne besede in seveda oglase, ki jih pred pričetkom oglaševanja prejmete v predogled.
Ob tem vzpostavimo tudi merjenje konverzij, vzpostavimo Google Analytics, Google Tag manager in vse skupaj povežemo z vašo spletno stranjo.


Vodimo kampanjo
Po aktivaciji nato kampanjo stalo prilagajamo in izboljšujemo za optimalel izkoristek vložka. Spreminjamo besede, optimiziramo oglase, dodajamo ali odvzemamo vrste oglaševanja, prilagajamo oglasne skupine za čim boljše rezultate. Tedensko pripravljamo tudi poročilo vaše oglaševalske kampanje za zadnjih 30 dni. Tako boste vedno na tekočem z rezultati vaše Google kampanje.

Pripravljeni, da vam pomagamo?
Pošljite povpraševanje in eden izmed naših strokovnjakov vas bo kontaktiral v najkrajšem možnem času.
POGOSTA VPRAŠANJA
Preberite si odgovore na najpogostejša vprašanja, vezana na Google oglaševanje
pri Spletniku
Kaj je Google oglaševanje?
Google Ads oglaševanje je razširjen prodajani kanal, preko katerega nagovarjamo stranke, ki vas iščejo preko iskalnika Google. Omogoča da potencialne stranke dosežete v trenutku po specifičnih ključnih besedah, ki se jih določi glede na vaše izdelke in storitve. Pri Google Adwords kampanjah plačate samo takrat, ko potencialna stranka klikne na vaš oglas, ki stranko preusmeri do vaše spletne strani.
Večkrat zasledim različne izraze, kot je Google oglaševanje, Google Ads, Google Adwords kampanje. So povezani med sabo ali gre za isto stvar?
Vsi zgoraj omenjeni pojmi so praktično eno in isto. Google oglaševanje se je pred leti uradno imenovalo Google AdWords, v zadnjih letih pa se je Adwords preimenoval v Google Ads. Sveda pa z vsemi temi pojmi mislimo na enako stvar – Google oglase!
Zakaj se Google oglaševanje izplača?
Google oglaševanje se izplača predvsem, ko želite v trenutku biti vidni strankam na iskalniku Google in jim ponudite točno to, kar iščejo. Za oglaševanje plačate samo takrat, ko nekdo klikne na vaš oglas – če ni klikov, ne plačate. Poleg tega, da omogoča ponovno trženje, ponuja tudi natančno merljive rezultate, na podlagi katerih lahko sprejmete pomembne poslovne in marketinške odločitve.
Za konec pa še pomembna informacija – Google prikazno omrežje doseže cca. 90% vseh uporabnikov interneta. Torej kadarkoli gredo vaše potencialne stranke na internet, bodo tja dostopale skoraj izključno z Googlom. Prednosti Google oglaševanja so posledično zelo velike.
Kako se izvaja Google oglaševanje?
Za izvajanje oglaševanja na Googlu je potrebno imeti Google Ads račun. Sledi ustvarjanje oglaševalskih akcij in Google oglasov, ter izbira primernih ključnih besed glede na vašo dejavnost. V naslednjem koraku je potrebno izbrati plačilno sredstvo ter v Google vložiti denar. Najlaže pa je, da Google oglaševanje prepustite strokovnjakom – v Spletniku imamo za vzpostavljanje novih Google Ads računov preverjene in temeljite procese, ki so prilagojeni potrebam podjetij in industriji. Strukturo oglasnih Adwords kampanj, oglase, ključne besede in ciljne publike pa seveda prilagajamo vsaki stranki posebej.
Kakšni so nasveti za oglaševanje na Googlu?
Dokler niso vaše oglaševalske kampanje že utečene, je ključno, da Googlu ponudite dovolj velik proračun za učenje o navadah vaših uporabnikov – Google priporoča 50 € proračuna na dan, dokler algoritem ne izstopi iz faze učenja. Potem lahko dnevni proračun prilagajate glede na pridobljeno statistiko. Prav tako je na začetku priporočljivo ciljati širšo publiko, s širokim ujemanjem ključnih besed. Skozi čas in pridobljeno statistiko ta nabor ožate in ohranjate samo ključne besede, ki vam prinašajo rezultate. Enako velja za oglase in oglasne skupine – nikoli ne prenehajte preizkušati novih komunikacijskih prijemov ter kreativ.
Lahko samostojno oglašujemo preko Google Ads?
Vedno lahko popolnoma samostojno oglašujete preko Google Ads! Vendar v kolikor nimate dovolj znanja niti časa, da bi se oglaševanje lotili poglobljeno, boste plačevali za nepotrebne klike, ki vam ne bodo prinesli rezultatov. Google oglase je potrebno na dnevni ravni prilagajati in optimizirati, da za svoj vložek iztržite največ. Strokovnjaki s področja Google oglaševanje se s tem ukvarjajo večino svojega časa, zato je boljše Google Ads oglaševanje prepustiti ekipi strokovnjakov.
Ali Google Ads oglaševanje vpliva na organske pozicije spletne strani?
Ne, oglaševanje na Googlu ne vpliva na organske pozicije spletne strani, saj sta Google oglaševanje in optimizacija dva različna procesa in strategiji. Če začnete z Google Ads oglaševanjem, ne boste zato nič višje med organskimi pozicijami.
Kaj je bolje – Google oglaševanje ali SEO?
Oboje ima svoje mesto v svetu digitalnega marketinga. Google oglaševanje je plačljiva rešitev za takojšnje povečanje prometa, s katero lahko praktično že prvi dan vzpostavitve dobimo obiskovalce ali kupce na naši spletni strani. Na drugi strani pa imamo SEO – obiskovalce dobivamo organsko, preko visokih pozicij na Googlu. Ta proces je bolj dolgotrajen, vendar vseeno izjemno pomemben, saj z njim dobimo promet na našo spletno stran tako rekoč brezplačno.
V kolikor ste svojo online poslovno pot šele začeli, vam bo oglaševanje na Googlu prineslo največ koristi na kratek rok, SEO pa na dolgi rok. Kljub temu pa svetujemo, da gradite čim bolj zgodaj tudi na SEO optimizaciji, saj bo potrebno nekaj časa, da pridete na sami vrh iskalnikov. Si pa zapomnite – dobro optimizirana spletna stran bo ponudila tudi dobro uporabniško izkušnjo. Slednja bo pa poskrbela, da bo vaš obiskovalec dobil vse potrebne informacije, ostal dlje časa na spletni strani in posledično tudi bolj verjetno izvršil nakup, v kolikor imate spletno trgovino.
Ali šele začenjate s spletno prodajo?
Znanje je ključ do pravih odločitev na poti do uspeha, zato smo za vsa pripravili izredno uporabne vodiče, ki vas bodo usmerili na vaši poti.
USTVARITE SVOJO PRVO GOOGLE ADS KAMPANJO
