OGLAŠEVANJE


Svojo ponudbo predstavite na prvi strani Googla še danes.

Google ads oglaševanje

Zakaj Spletnik?

5 razlogov, zakaj se 95% naših naročnikov odloči za dolgoročno sodelovanje z nami

STROKOVNA EKIPA ZA GOOGLE OGLAŠEVANJE

VAŠA KAMPANJA JE V ROKAH IZKUŠENIH STROKOVNJAKOV

Google Ads trendi, pravilniki, funkcije in algoritmi se konstantno spreminjajo. Pomembno je, da vašo kampanjo upravlja nekdo, ki se s tem ukvarja redno in ne zgolj kot hobi. V podjetju Spletnik imamo izkušnje z različnimi branžami, kar pomeni, da učinkovite pristope za vašo industrijo že poznamo in jih lahko apliciramo brez predhodnega (dragega in dolgotrajnega) testiranja.

Strokovna Google AdWords ekipa
Google AdWords oglaševanje - redno prilagajanje kampanje

VLOŽEK V GOOGLE OGLAŠEVANJE JE TRANSPARENTEN

ZA VSAK VLOŽEN EVRO VESTE KAM GRE

Vložek v Google oglaševanje spletnih strani je razdeljen na dva dela: vložek v Google Ads platformo in vodenje kampanje Poraba proračuna v platformi je definirana zelo podrobno, vodenje vaše kampanje pa je iz naše strani definirano v obliki števila ur, ki jih bomo porabili za posamezne aktivnosti na vaši Google Ads (prej Google AdWords) kampanji.

VODENJE GOOGLE OGLAŠEVANJA

ŽE OD 150 € + DDV

OGLASE OBLIKUJEMO MI

BREZ SKRBI, ČE NIMATE KREATIVNE ŽILICE

Spletnik ekipo za Google oglaševanje spletnih strani sestavljajo tudi oblikovalci in pisci, tako, da bomo vedno poskrbeli za vsebinsko in oblikovno privlačne oglase. Cilj oglasov je, da jih Google oceni za visoko relevantne, po drugi strani pa morajo pritegniti tudi uporabnika, da nanj klikne in preveri vašo ponudbo.

Oglase oblikujemo mi - Mesto nepremičnin
AdWords oglase oblikujemo mi - TSV deli
Google Ads oglase oblikujemo mi - Alpe šport
Pregled nad Google AdWords kampanjo

POLN VPOGLED V GOOGLE OGLAŠEVANJE

24/7 PREGLED KAMPANJE V NADZORNI PLOŠČI

Enako kot pri ceni, je transparenten tudi pogled v sam potek kampanje. Na začetku sodelovanja za vas ustvarimo nadzorno ploščo, znotraj katere lahko na enostaven način spremljate statistiko vaše Google kampanje, ključne besede, oglase, oglasne skupine, cene in vse ostale metrike, ki vas zanimajo.

TEDENSKA POROČILA

VSAK TEDEN PREJMETE POROČILO O STATISTIKI KAMPANJE 

Vsak ponedeljek vas bo v vašem e-poštnem nabiralniku pričakalo poročilo vaše oglaševalske kampanje za zadnjih 30 dni. Tako boste vedno na tekočem z rezultati vaše Google Ads kampanje, tudi, če ne boste imeli časa za uporabo Spletnik nadzorne plošče.
Tedenska poročila oglaševanja
Celosten Google Ads nastop

GOOGLE OGLAŠEVANJE JE SAMO EN DEL ZGODBE

NE USTAVIMO SE PRI GOOGLE OGLAŠEVANJU

Google oglaševanje spletnih strani ni nobena čarobna paličica, če ostale (digitalne) marketinške aktivnosti pešajo. Tega se še predobro zavedamo tudi v Spletniku. K vodenju vaše Google kampanje ne pristopimo ozkogledno, temveč v zakup vzamemo tudi vaše ostale spletne aktivnosti in iščemo rešitve v celostnem spletnem nastopu.

PREDNOSTI GOOGLE ADS OGLAŠEVANJA

Razširite bazo kupcev

Razširite bazo kupcev

Ponovno trženje

Ponovno trženje

Merjenje uspeha

Merjenje uspeha

GOOGLE OGLAŠEVANJE DELUJE TAKOJ

TAKOJŠEN UČINEK

Google Ads oglaševanje (prej Google AdWords oglaševanje) deluje na princip prižgi/ugasni. Za vas najprej pripravimo tekstovne in prikazne oglase – skladno z vnaprej dogovorjeno strategijo. Pripravljene oglase vam pošljemo v ogled, po vaši potrditvi pa Google oglaševanje že aktiviramo, kar pomeni, da se vaši oglasi že začnejo prikazovati. 

V praksi se vaš Google oglas prikaze v obliki Google iskalnega zadetka vsakič, ko uporabnik išče po eni izmed zakupljenih ključnih besed. Prikazni oglasi (pasice) pa se vaši ciljni publiki prikažejo na primernih spletnih mestih, ki omogočajo umestitev Google oglasov.

Zato je Google oglaševanje odlična rešitev za oglaševalske akcije, katere želite izpostaviti samo v točno določenem obdobju.

Whitehat SEO optimizacija spletne strani
Facebook oglaševanje - redno prilagajanje kampanje

GOOGLE OGLAŠEVANJE IMA OGROMEN DOSEG

RAZŠIRITE BAZO KUPCEV

Če Google Ads še ni del vaše marketinške strategije, potem je to za vaše podjetje še popolnoma neizkoriščen vir obiska. Četudi ste organsko (s pomočjo SEO optimizacije) na Googlu uvrščeni visoko, to še vedno pomeni, da lahko dnevno število uporabnikov ne samo podvojite, ampak tudi potrojite!

Nekateri izmed uporabnikov, ki jih boste dodatno dosegali preko Google oglasov, bodo v resnici isti ljudje, kot jih dosegate že preko drugih virov. Vseeno je Google oglaševanje za vas pametna naložba, saj boste z obsevanjem uporabnikov na več kanalih le-te prej prepričali, da da vaši strani ali trgovini opravijo željeno akcijo (npr. nakup) in tako skrajšali njihovo skupno nakupno pot.

GOOGLE OGLAŠEVANJE VKLJUČUJE REMARKETING

PONOVNO TRŽENJE

Ponovno trženje (remarketing) je najuspešnejši način zadrževanja uporabnikov, ki so na vaši strani že bili, pa niso opravili željene akcije (npr. poslali povpraševanja). Brez ponovnega trženja so ti uporabniki izgubljeni in se morda ne bodo več vrnili. Statistika kaže, da uporabnik spletne strani le-to obišče povprečno 8x, predno opravi nakup ali pošlje povpraševanje. S ponovnim trženjem poskrbite, da uporabniki na vas ne pozabijo in se res vračajo na vašo spletno stran tako dolgo, dokler ne bodo pripravljeni narediti akcije.

Whitehat SEO optimizacija spletne strani
Facebook oglaševanje - redno prilagajanje kampanje

GOOGLE OGLAŠEVANJE JE NATANČNO MERLJIVO

MERJENJE REZULTATOV

Vsaka interakcija uporabnikov vašega spletnega mesta je natančno merljiva. Točno vemo, kateri uporabniki vaše spletne strani so jo našli preko katerega vira. To pomeni, da v zelo kratkem času naberemo ogromno količino podatkov, ki jih lahko uporabimo ne samo za izboljševanje oglaševanja, temveč tudi za izboljševanje vseh vaših spletnih virov prometa. Poleg Google Ads vmesnika za zbiranje statistike in merjenje rezultatov uporabljamo še Google Tag Manager, Google Analytics, HotJar in po potrebi še ostala orodja.

Spletno oglaševanje (Google oglaševanje in Facebook oglaševanje) nasploh je bistveno bolj merljivo od kateregakoli “offline” načina oglaševanja. To ne pomeni, da so vaši dosedanji načini oglaševanja napačni, lahko pa spletno oglaševanje uporabite kot podaljšek le-tega in svoj izplen na obeh straneh maksimizirate.

Že oglašujete na Googlu?

Vedno je prostor za izboljšave! Naša ekipa PPC strokovnjakov bo brezplačno analizirala vašo obstoječo Google Ads (prej Google AdWords) kampanjo in vam predlagala ukrepe za še učinkovitejše Google oglaševanje.

Google Ads logo
Facebook
Google My Business
Premier Google Partner
Google Ads

Kaj pravijo naši naročniki?

Začnite z Google oglaševanjem

v štirih enostavnih korakih

Google oglaševanje

KONTAKTIRAJTE NAS

Stopite v stik z nami preko telefona ali emaila da se pogovorimo o vaših potrebah.

Google oglaševanje

PRIPRAVIMO PONUDBO

Na podlagi analize trga pripravimo strategijo oglaševanja s proračunom in podpišemo pogodbo.

Google oglaševanje

USTVARIMO KAMPANJO

Na vaši spletni strani vzpostavimo merjenje, pripravimo kampanje in oblikujemo oglase.

Google oglaševanje

IZBOLJŠUJEMO KAMPANJO

Po aktivaciji kampanje spremljamo statistiko in izvajamo spremembe za maksimalen izkoristek vložka.

Študija primera

OGLAŠEVANJE SPLETNE TRGOVINE ODEJA

Pri spletni preobrazbi slovenskega podjetja s 87-letno tradicijo je Google oglaševanje predstavljalo izjemno veliko vlogo.

79%večja stopnja konverzije

40%več nakupov (tako v spletni, kot v fizičnih trgovinah

Pripravljeni, da vam pomagamo?

Pošljite povpraševanje in eden izmed naših strokovnjakov vas bo kontaktiral v najkrajšem možnem času.

POGOSTA VPRAŠANJA

Kaj je Google Ads oglaševanje?

Google Ads oglaševanje je razširjen prodajani kanal, preko katerega nagovarjamo stranke, ki vas iščejo preko iskalnika Google. Omogoča da potencialne stranke dosežete v trenutku po specifičnih ključnih besedah. Pri Google Ads oglaševanju plačate samo takrat, ko potencialna stranka klikne na vaš oglas, ki stranko preusmeri do vaše spletne strani.

Zakaj se Google oglaševanje izplača?

Google oglaševanje se izplača predvsem, ko želite v trenutku biti vidni strankam na iskalniku Google in jim ponudite točno to, kar iščejo. Za oglaševanje plačate samo takrat, ko potencialna stranka klikne na vaš oglas – če ni klikov, ne plačate. Poleg tega, da omogoča ponovno trženje ponuja tudi natančno merljive rezultate, na podlagi katerih lahko sprejmete pomembne poslovne in marketinške odločitve.

Kako se izvaja Google oglaševanje?

Za izvajanje Google oglaševanja je potrebno imeti Google Ads račun. Sledi ustvarjanje oglaševalskih akcij in oglasov ter izbira primernih ključnih besed glede na vašo dejavnost. V naslednjem koraku je potrebno izbrati plačilno sredstvo ter v Google vložiti denar. Najlaže pa je, da Google oglaševanje prepustite strokovnjakom – v Spletniku imamo za vzpostavljanje novih Google Ads računov preverjene in temeljite procese, ki so prilagojeni potrebam podjetij in industriji. Strukturo oglasnih kampanj, oglase, ključne besede in ciljne publike pa seveda prilagajamo vsaki stranki posebej.

Kakšni so nasveti za Google Ads oglaševanje?

Dokler niso vaše oglaševalske kampanje že utečene, je ključno, da Googlu ponudite dovolj velik proračun za učenje o navadah vaših uporabnikov – Google priporoča 50 € proračuna na dan, dokler algoritem ne izstopi iz faze učenja. Potem lahko dnevni proračun prilagajate glede na pridobljeno statistiko. Prav tako je na začetku priporočljivo ciljati širšo publiko, s širokim ujemanjem ključnih besed. Skozi čas in pridobljeno statistiko ta nabor ožate in ohranjate samo ključne besede, ki vam prinašajo rezultate. Enako velja za oglase in oglasne skupine – nikoli ne prenehajte preizkušati novih komunikacijskih prijemov ter kreativ.

Lahko samostojno oglašujemo preko Google Ads?

Vedno lahko popolnoma samostojno oglašujete preko Google Ads! Vendar v kolikor nimate dovolj znanja niti časa, da bi se oglaševanje lotili poglobljeno, boste plačevali za nepotrebne klike, ki vam ne bodo prinesli rezultatov. Google kampanje je potrebno na dnevni ravni prilagajati in optimizirati, da za svoj vložek iztržite največ. Strokovnjaki s področja Google oglaševanje se s tem ukvarjajo večino svojega časa, zato je boljše Google Ads prepustiti ekipi strokovnjakov.

Ali Google Ads vpliva na organske pozicije spletne strani?

Ne, Google Ads ne vpliva na organske pozicije spletne strani, saj sta Google oglaševanje in optimizacija dva različna procesa in strategiji. Če začnete z Google Ads oglaševanjem, ne boste zato nič višje med organskimi pozicijami.

Ali šele začenjate s spletno prodajo?

Znanje je ključ do pravih odločitev na poti do uspeha, zato smo za vsa pripravili izredno uporabne vodiče, ki vas bodo usmerili na vaši poti.

Vodič: Ustvarite svojo prvo Google Ads kampanjo

USTVARITE SVOJO PRVO
GOOGLE ADS KAMPANJO

Če z Google Ads oglaševanjem šele začenjate, vas bo ta priročnik vodil čez celotni postopek priprave Google Ads kampanje, da bo ta uspešna in profitabilna. Priročnik je za vas primeren, če:
  • Želite svoje podjetje izpostaviti na vrhu iskalnih rezultatov?
  • Še ne znate oblikovati svoje oglaševalske kampanje na Googlu?
  • Ne veste, katere vrste oglasov so za vas primerne?
  • Vaša kampanja ne deluje, pa ne veste zakaj?

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.