Študija primera: Z učinkovito digitalno strategijo je ponudnik fizioterapije postal vodilni v svoji panogi že v prvem letu.

Feb 7, 2024
Feb 7, 2024

Medicofit, danes vodilna klinika na spletu za fizioterapijo in kineziologijo v Sloveniji, s Spletnikovo jasno digitalno strategijo in strokovno izvedbo, leta 2021 vstopi na splet kot povsem nov ponudnik zdravstvenih storitev. Že v prvem letu svoj celoten posel – vodilno pozicijo na trgu in rast gradi zgolj in samo s pomočjo spleta.


Omenjenega leta nas je podjetje kontaktiralo z jasno željo in vizijo – postati prva izbira na spletu za vsakega iskalca njihovih zdravstvenih storitev. Ob tako konkurenčni panogi in povsem novi domeni spletne strani je bilo to lažje reči, kot dejansko storiti, ampak nam je s skupnimi močmi uspelo.

Za zadovoljnega naročnika še danes gradimo vodilni položaj v industriji s sledečimi storitvami:

  • Spletna stran
  • SEO optimizacija
  • Vsebinski SEO
  • GoogleAds oglaševanje
  • optimizacijo konverzij

Izziv naročnika pred pričetkom sodelovanja

Posebej velja poudariti, da je podjetje poleg ostalih izzivov, na splet vstopilo popolnoma na novo (nova blagovna znamka, nova spletna stran, brez predhodnega digitalnega odtisa in brez jasne oz. potrebne strategije izvedbe za doseganje željenega rezultata na spletu).

Naročnik ni imel primerne spletne strani

Naročnik je osnovno in tehnično skromno spletno stran sicer imel, vendar je potreboval jasno, predvsem uporabniku prijazno in za namen SEO tehnično-strukturno pravilno zasnovano spletno stran, ki bo vsakemu uporabniku omogočala enostaven, jasen in hiter stik do prvega pregleda pri specialistu. Izdelava nove spletne strani je bila zato nujna.

Kako je danes?

spletna stran medicofit


Naročnik ni imel izkušenj z Google oglaševanjem

Naročnik je potreboval zmogljivo strategijo digitalnega oglaševanja v iskalniku Google, da bi lahko takoj povečal obseg najbolj relevantnih povpraševanj, hkrati pa omenjeno dosegel z ustrezno nizko ceno za konverzijo/povpraševanje.

Kako je danes?

google oglas za medicofit


Naročnik še nikoli ni vlagal v SEO

Kako je danes?

Naročnika za storitve povezane s fizioterapijo kineziologijo na Google med organskimi rezultati sploh ni bilo mogoče najti (povprečna organska pozicija za izbrani nabor najbolj relevantnih ključnih besed pred pričetkom sodelovanja je bilo 52. mesto na Googlu.)

medicofit prva stran googla


Naročnik ni imel lastne ekipe za marketing

Glavni oz. edini “marketing” je bil lastnik podjetja sam, s sicer popolnoma jasno vizijo in željami, ampak brez potrebnega časa in znanja za samostojno uresničitev tega cilja.


Naročnik še ni imel prepoznane blagovne znamke

Blagovna znamka Medicofit je bila v samem začetku sodelovanja na slovenskem trgu popolnoma nova in nepoznana.

Kako je danes?

prepoznavnost blagovne znamke medicofit


Naročnik je razpolagal z omejenim finančnim proračunom za izvedbo

Ker je šlo za novonastalo podjetje, so bili tudi vložki v marketing in pravilno izgradnjo prepoznavnosti in posla na spletu na začetku precej omejeni, še zmeraj pa ne premajhni za začetek. Zato smo morali strategijo za nadaljnjo rast in utrditev na trgu, izvedbo postaviti v več faz, s poudarkom na namenskem reinvestiranju v marketing iz ustvarjenega prometa v prvih 6 mesecih.

Pristop k izzivu in strategija izvedbe

Analiza iskalnega potenciala

Še posebej kadar se vstop na trg gradi od samega začetka, je pomembno natančno vedeti kakšen je sploh poln spletni potencial na trgu in s tem tudi dejanski možen izplen skozi čas (kvartalni cilji), da pristopiš k izvedbi pravilno, proaktivno in predvsem v dovolj velikem začetnem obsegu, glede na konkurenčnost branže.

analiza iskalnega potenciala medicofit


Analiza glavnih konkurentov

Z jasnim vpogledom v aktivnosti takratnih glavnih konkurentov smo za naročnika uspeli postaviti minimalno nujno potreben izvedbeni okvir, način izvedbe in predvsem potreben standard izvedbe. Uspeli smo ugotoviti kje se za naročnika nahajajo priložnosti za hiter preboj v ospredje na podlagi slabosti v digitalnem nastopu ostalih konkurentov in katera so vsa tista področja na katerih bo potrebnega več časa in dela za konkretno viden spletni izplen.

analiza konkuretnov medicofit


Postavitev jasne strategije vstopa

Z natančno začetno analizo in vsemi vhodnimi informacijami, smo naročniku predstavili najbolj primerno digitalno strategijo vstopa, razdeljeno po fazah, ki so bile razvrščene v kvartalni plan za vsako od potrebnih izvedbenih področij po sistemu: kdo – kaj – do kdaj – zakaj – in kaj če ne.


Zasnova učinkovitega spletnega mesta

Ker je spletno mesto vedno glavno stičišče vseh ostalih digitalno – marketinških prijemov, smo najprej šli v zasnovo takšne spletne strani, ki je poskrbela za:

  • jasno in pregledno kategorizacijo storitev,
  • tehnično stabilno in
  • hitro delovanje spletne strani,
  • jasno in enostavno navigacijo po strani,
  • enostavno upravljanje strani glede na napravo s katere je uporabnik dostopal do informacij

Določili smo nujno potrebno vsebinsko strukturo in ostalo SEO zasnovo, ki je omogočila visoko tehnično relavantnost strani, uporabniku na drugi strani pa podala vse nujne informacije pred dokončno izvedenim in željenim ciljem naročnika – konverzija (klic na lokacijo, oddaja povpraševanja, prijava na pregled,…).


Zasnova potrebnih vsebinskih sklopov

Spletna stran je imela za enega glavnih ciljev, visoke organske pozicije (SEO). Te pa poleg zahtevane tehnične pravilnosti izvedbe spletne strani, niso mogoče v kolikor obseg in zasnova vsebine na strani nista zelo jasno dolečeni. Poleg želje po visokih organskih pozicijah pa je bilo potrebno upoštevati tudi relavantnost vsebin in specifičnost branže – zdravstvo.

Zato smo poleg same količine vsebin, predvsem v središče postavili uporabnika tj. iskalca posamezne storitve in kredibilnost našega naročnika, skozi vse pomembne faze nakupnega procesa (doseganje uporabnika – izobraževanje uporabnika – razmišljanje uporabnika – odločitev uporabnika).


Napredna SEO strategija izvedbe

Ker gre za eno najbolj konkurenčnih panog in glede pravilnosti izvedbe najbolj striktnih SEO področij, smo že takoj vedeli, da z osnovno SEO optimizacijo to ne bo mogoče. Zato smo za naročnika najprej jasno določili začetni obseg ključnih besed, določili za kakšen tip iskanja za posamezno ključno besedo gre glede na namen iskalca in temu dejstvu primerno začrtali tudi potreben vsebinski sklop ter minimalno potreben obseg vsebin na spletni strani.

učinkovita SEO strategija Medicofit

V celoti smo postavili plan ter frekvenco pridobivanja najmočnejših in najbolj relavantnih povratnih povezav, vse z namenom, da spletni strani na varen in stabilen način srednjeročno, predvsem pa dolgoročno zgradimo potrebno avtoriteto znotraj niše, kar se posledično na koncu izkaže v najvišjih organskih pozicijah.


Napredna GoogleAds strategija izvedbe

Ker smo se vsi zavedali, da je bila začetna količina povpraševanj eden ključnih faktorjev za skupen nadaljni digitalni razvoj, zakup ključnih besed pa praktično edini smiseln primarni vir glede na popolnoma nov nastop naročnika na spletu, smo tudi k zakupovanju ključnih besed pristopili zelo premišljeno.

Ker cilj ni bil čim manj vložiti, ampak za vložek čim več dobiti (profitabilnost oglaševanja), smo tudi oglasno kampanjo zasnovali predvsem zelo kvalitetno (najvišja ocena oglasa, vse potrebne razširitve v oglasu, pravilna struktura oglasnih skupin, itd.), vse skupaj v celoti natančno merljivo in z namenom, da izplen skozi čas raste, cena oglaševanja pa pada na podlagi izmerjenih dejstev in ne subjektivnih odločitev.


Vzpostavitev jasnih ciljev merjenja za odločanje v nadaljevanju

Poslovna rast in odločitve o dodatnih vložkih v marketing, na spletu brez natančnega merjenja vseh pomembnih dogodkov na spletni stran ni mogoča, zato smo poskrbeli za 100% transparentnost. Pravilno vzpostavljeno merjenje in odločanje na podlagi dejstev se je, poleg strokovnosti izvedbe, pokazal kot eden ključnih elementov hitre rasti in prepoznavnosti naročnika na spletu in trgu.

rast obiska medicofit


24/7 poročanje

Mesečna poročila so v naši panogi sicer pričakovani higienski minimum, ki pogostokrat niti ne povedo nič konkretnega, predvsem pa vedno kažejo že en mesec staro sliko, kar je za proaktiven nastop na spletu absolutno premalo in za porabo sredstev preveč rizično. Zato smo tudi omenjenemu naročniku, tako kot ostalim, omogočili on-time vpogled v naše delo in dosežene rezultate. Verjamemo da sta transparentnost in ažurnost dva pomembna elementa dolgoročnega sodelovanja in zadovoljstva naročnika.

tedensko poročanje Medicofit


Mesečno spremljanje statusa operativno dogovorjenih in realiziranih ciljev

Brez rednega spremljanja statusa dogovorjenih in predanih zadolžitev na stran naročnika bi bil napredek bistveno počasnejši, celotna investicija pa bi lahko bila precej bolj ogrožena. V tem primeru lahko govorimo o zelo proaktivnem naročniku, ki je k celotnemu dogovoru pristopil zelo resno in profesionalno.


Kvartalno spremljanje napredka in odločitve za novo obdobje

Kvartalni sestanki so za nas z omenjenim naročnikom, še danes ključnega pomena. Namenjeni so strateškim odločitvam z naročnikom, kjer pogledamo širšo poslovno sliko vlaganja v splet; kje smo bili – kaj smo dosegli / zakaj nekaj nismo dosegli – kam gremo v prihodnje – kako to doseči.

Poslovni učinek pravilnega vlaganja v splet za naročnika v okviru skupnega sodelovanja

Strateško in premišljeno vlaganje v digitalno prisotnost je imelo pozitiven učinek na poslovne rezultate naročnika. Osredotočili smo se na skupna prizadevanja pri SEO optimizaciji, vsebinskem marketingu, uporabniški izkušnji in drugih spletnih elementih, ki so privedela do povečanega obiska, višje konverzije in rasti/prepoznavnost blagovne znamke.

?Skupaj 178 ključnih besed na 1-3 mestu


?Skupaj 226 ključnih besed na top 10 pozicijah na Google.si


?Preko 66.000 relevantnih obiskovalcev spletne strani mesečno


?85% pokritost celotnega iskalnega potencila branže v Sloveniji


?35+ prijav na diagnostični pregled vsak dan


?140% YoY rast prihodka (94% neposredno iz spleta)


?Izgradnja nove klinike zaradi potrebe po bistveno večjih kapacitetah

Klinika Medicofit

Zaključek

Primer Medicofit je dokaz, kako lahko učinkovita digitalna strategija izjemno hitro privede do vodilnega položaja v panogi, celo v tako kratkem času kot je eno leto.

Ta uspeh ponudnika fizioterapije je izjemen primer, kako prilagojena in dobro načrtovana uporaba digitalnih orodij in pristopov ne samo poveča prepoznavnost blagovne znamke, ampak tudi izboljša poslovne rezultate in zadovoljstvo strank.

Ta primer jasno kaže, da ne glede na velikost podjetja ali panogo, v kateri deluje, lahko prava kombinacija SEO, vsebinskega marketinga, družbenih medijev in drugih digitalnih taktik privede do izjemnih rezultatov.

To je zgodba o tem, kako digitalna transformacija ni le trend, ampak ključni element za uspeh v sodobnem poslovnem svetu. Medicofit je z vztrajnostjo, prilagodljivostjo in jasno vizijo dokazal, da je mogoče z ustrezno digitalno strategijo doseči vrhunec panoge, kar služi kot navdih za vsa podjetja, ki se želijo podati na podobno pot digitalnega uspeha.

Če potrebujete partnerja za rast tudi vi, nam pišite na info@spletnik.si

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran