Google Optimizer je zmogljiva zbirka orodij, ki lastnikom spletnih strani omogoča, da prevzamejo nadzor nad svojo prisotnostjo na spletu, pridobijo več konverzij ter sodelovanja. S svojimi vrhunskimi zmožnostmi A/B testiranja in več variantnega testiranja vam...
Google je v sklopu Google oglaševanja uvedel orodje za pomoč oglaševalcem pri zbiranju natančnih in praktičnih vpogledov v to, kako bi lahko določene spremembe vplivale na uspešnost oglaševalskega računa. To orodje se imenuje Načrtovalnik uspešnosti Google Ads...
Tema chatbotov je v zadnjih letih postala vse bolj pomembna, saj podjetja iščejo načine za izboljšanje podpore strankam in sodelovanja s svojim ciljnim občinstvom. Chatbot ali klepetalni robot je računalniški program, ki uporablja umetno inteligenco (AI) in obdelavo...
Video vsebine so v današnjem digitalnem svetu postale ključnega pomena za uspešno komuniciranje in prodajo izdelkov ter storitev podjetij. Video oglaševanje je zelo priljubljeno zaradi širšega dosega in boljšega ciljanja publike, interaktivnosti in merljivosti. Video...