SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU

Prodajni lijak – kaj je in kako ga ustvariti
Apr 23, 2025 | Celosten spletni pristop, Marketing in prodaja
Ste se že kdaj znašli v situaciji, ko ste bili prepričani, da boste posel skoraj zagotovo pridobili, pa vam je potencialna stranka v zadnjem hipu sporočila, da se ne bo odločila za nakup? Če ste kdaj delali v prodaji ali marketingu, verjetno poznate občutek...

Kaj je PPC oglaševanje
Apr 16, 2025 | Celosten spletni pristop, Marketing in prodaja, Uncategorized
Digitalni marketing se nenehno razvija in podjetjem ponuja vedno nove možnosti za doseganje potencialnih kupcev. Med temi možnostmi se je v zadnjih letih še posebej uveljavilo t. i. PPC (pay-per-click) oglaševanje, ki v središče postavlja načelo »plačila na klik«. PPC...

Kaj narediti z negativnimi komentarji na spletu?
Apr 9, 2025 | Celosten spletni pristop, Uncategorized
V času družbenih omrežij, Google profilov in neštetih drugih spletnih platform se mnenja o podjetjih, storitvah in izdelkih širijo z neverjetno hitrostjo. Med njimi neizogibno najdemo tudi negativne komentarje, kritike ali celo ostre napade, ki lahko, vsaj na prvi...

Kdaj in zakaj prenoviti spletno stran?
Apr 2, 2025 | Izdelava spletnih strani, Uncategorized
Prenova spletne strani danes ni zgolj modna muha ali estetska izboljšava, temveč strateška odločitev, ki lahko bistveno vpliva na uspešnost vašega spletnega nastopa. Uporabniki postajamo vse zahtevnejši in navajeni hitrega, preprostega ter estetsko dovršenega...