Uspeh podjetja in kakršnegakoli posla na spletu je v veliki meri odvisno od prepoznavnosti in analitike. Z uporabo Google Tag Managerja ali GTM (Google upravitelj oznak) lahko zagotovite, da sta izpolnjena oba pogoja. Google Tag Manager je pomembno orodje, ki ga...
V digitalni dobi, kjer je splet preoblikoval način ustvarjanja, uporabe in interakcije z vsebino, je uporabniško ustvarjena vsebina (UGC) zelo dinamično in vplivno marketinško orodje za podjetja. Minili so časi, ko je bilo ustvarjanje vsebin izključno v rokah...
Številna podjetja vložijo veliko časa in truda v videz in občutek svoje spletne trgovine, saj vedo, da lahko ravno ti detajli pritegnejo nove stranke in izboljšajo splošno uporabniško izkušnjo. Obenem pa pričakovanja potrošnikov do podjetij še nikoli niso bila večja,...
Barve prikličejo čustva, spomine in celo vplivajo na naše vedenje. Ob pravilni uporabi, barva vpliva na naše odločitve in tudi na dojemanje blagovne znamke ter spletne strani podjetja. Zato je pomembno, da ste pri izdelavi spletne strani pozorni na vizualne elemente...