Povzetek: ▪ Facebook še vedno velja za vodilno družbeno platformo, v katero se dnevno vpiše kar 1,52 milijarde uporabnikov po vsem svetu in obenem skoraj tri četrt milijona Slovencev. ▪ Velika večina oglasnih vsebin temelji na štirih vrstah gradiva – video posnetkih,...
Doba digitalizacije postavlja malim podjetjem visoke zahteve. Spletna stran sama po sebi ni več dovolj, če želite izstopati in uspešno konkurirati na spletu. V današnjih časih je za vidnost, prepoznavnost in uspeh na iskalnikih, pomembna premišljena SEO strategija....
Dejstva, da lahko velik popust naredi čudeže za stopnjo konverzije, ne gre zanikati. Toda če so vaši popusti preveč velikodušni, prepogosti ali preširoki, tvegate izgubo denarja in privabljanje drugačnih strank (npr. "lovilcev na popuste"), kot ste prvotno nameravali....
Podjetja po vsem svetu imajo dandanes na voljo najrazličnejše možnosti za promoviranje svojih izdelkov in/ali storitev, med katerimi najbolj gotovo izstopajo Google oglasi, objave na družbenih omrežjih ter druge plačljive kampanje. A navkljub priljubljenosti vseh...