CENIK FACEBOOK OGLAŠEVANJA


Preverjeno najboljše razmerje med ceno in kakovostjo.

NAJBOLJ PRILJUBLJEN

Standardni paket vodenja

Napredni paket vodenja

Premium paket vodenja

Paket je primeren za podjetja ki nimajo načrtov za uporabo spleta kot trajnega prodajnega kanala, želijo Facebook oglaševanje uporabiti zgolj v sklopu kratkotrajne akcije, ne ciljajo na grajenje svoje blagovne znamke ali prepoznavnosti podjetja in/ali je njihova ciljna skupina zelo nišna.

Paket je primeren za podjetja ki se na splet šele uveljavljajo in nimajo predhodnega izhodišča, delujejo v manj konkurenčnih panogah, iščejo dodatne stranke z namenom zadrževanja poslovnega uspeha, in/ali so v bolj specifičnih panogah, kjer je potencial za akvizicijo in rast omejen.
Paket je primeren za podjetja ki so na spletu že aktivna, vendar na neoptimalen način ali v premajhenm obsegu, delujejo v bolj konkurenčnih panogah, iščejo dodatne stranke z namenom rasti podjetja in širjenja prepoznavnosti, in/ali generirajo več kot 400.000€ letnega prometa.

300 €

500 €

800 €

Število produktnih kategorij
1
1 do 3
4 in več

Pred pričetkom

Raziskava CILJNIH SKUPIN In trendov

Analiza konkurence

Priprava strategije oglasne kampanje

Priprava VIDEO oglasov

Priprava slikovnih oglasov
Vzpostavitev merjenja povpraševanj
Med oglaševanjem
Optimizacija oglaševalskih kampanj
Mesečna e-mail poročila
Dostop do nadzorne plošče (24/7)
Telefonska in e-mail konzultacija z vodjo kampanje
Napredna optimizacija nakupne poti
Predlogi za nove poslovne strategije na podlagi ugotovitev v kampanji
Sestanki o poteku kampanje in strategiji za nadaljno rast
Polletni
Kvartalni
Mesečni

+ vložek v Facebook

Po meri
Po meri
Po meri

Standardni paket vodenja

Paket je primeren za podjetja ki nimajo načrtov za uporabo spleta kot trajnega prodajnega kanala, želijo Google oglaševanje uporabiti zgolj v sklopu kratkotrajne akcije, ne ciljajo na grajenje svoje blagovne znamke ali prepoznavnosti podjetja in/ali imajo izjemno malo oz. nič konkurence na izbranem trgu.

300 €

Število produktnih kategorij
1

Pred pričetkom

Raziskava CILJNIH SKUPIN In trendov

Analiza konkurence

Priprava strategije oglasne kampanje
Priprava tekstovnih oglasov
Priprava slikovnih oglasov
Vzpostavitev merjenja povpraševanj
Med oglaševanjem
Optimizacija oglaševalskih kampanj
Mesečna E-mail poročila
Dostop do nadzorne plošče (24/7)
Telefonska in e-mail konzultacija z vodjo kampanje
Napredna optimizacija nakupne poti
Predlogi za nove poslovne strategije na podlagi ugotovitev v kampanji
Sestanki o poteku kampanje in strategiji za nadaljno rast
Polletni
+ vložek v FACEBOOK
Po meri

Napredni paket vodenja

Paket je primeren za podjetja ki se na splet šele uveljavljajo in nimajo predhodnega izhodišča, delujejo v manj konkurenčnih panogah, iščejo dodatne stranke z namenom zadrževanja poslovnega uspeha, in/ali so v bolj specifičnih panogah, kjer je potencial za akvizicijo in rast omejen.

500 €

Število produktnih kategorij
1 do 3

Pred pričetkom

Raziskava CILJNIH SKUPIN In trendov

Analiza konkurence

Priprava strategije oglasne kampanje
Priprava tekstovnih oglasov
Priprava slikovnih oglasov
Vzpostavitev merjenja povpraševanj
Med oglaševanjem
Optimizacija oglaševalskih kampanj
Mesečna E-mail poročila
Dostop do nadzorne plošče (24/7)
Telefonska in e-mail konzultacija z vodjo kampanje
Napredna optimizacija nakupne poti
Predlogi za nove poslovne strategije na podlagi ugotovitev v kampanji
Sestanki o poteku kampanje in strategiji za nadaljno rast
Kvartalni

+ vložek v FACEBOOK

PO MERI

Premium paket vodenja

Paket je primeren za podjetja ki so na spletu že aktivna, vendar na neoptimalen način ali v premajhenm obsegu, delujejo v bolj konkurenčnih panogah, iščejo dodatne stranke z namenom rasti podjetja in širjenja prepoznavnosti, in/ali generirajo več kot 400.000€ letnega prometa.

800 €

Število produktnih kategorij
4 in več

Pred pričetkom

Raziskava CILJNIH SKUPIN In trendov

Analiza konkurence

Priprava strategije oglasne kampanje
Priprava tekstovnih oglasov
Priprava slikovnih oglasov
Vzpostavitev merjenja povpraševanj
Med oglaševanjem
Optimizacija oglaševalskih kampanj
Mesečna E-mail poročila
Dostop do nadzorne plošče (24/7)
Telefonska in e-mail konzultacija z vodjo kampanje
Napredna optimizacija nakupne poti
Predlogi za nove poslovne strategije na podlagi ugotovitev v kampanji
Sestanki o poteku kampanje in strategiji za nadaljno rast
Mesečni

+ vložek v Facebook

Po meri

Kontaktirajte nas

Enostavno izpolnite kontaktni obrazec za neobvezujoče povpraševanje.

  • Hidden
  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

POGOSTA VPRAŠANJA

Kolikšna je cena reklame na Facebooku?

Cena Facebook oglaševanje je v največji meri odvisna od vas in vaše strategije. Če je vaš namen sponzoriranje določene objave ali oglasa le za nekaj dni, je dovolj že 20 €. v kolikor pa je vaš cilj napredno oglaševanje s točno določenimi in začrtanimi cilji ter na strokoven način se cena lahko giblje od par 100 € mesečno.

Kaj vpliva na ceno Facebook oglaševanja?

Na ceno Facebook oglaševanje vpliva predvsem število oglasnih skupin. Najnižja cena, ki jo Facebook ponuja za eno reklamo je 5 € na dan. To je minimum, seveda pa je za boljše rezultate potreben večji vložek.

Kakšen je cenik Facebook oglaševanja za tuje trge?

Cena Facebook oglaševanja za tuje trge je praviloma večja, kot za slovenski trg, saj so ciljne skupine bistveno večje, več pa je tudi podjetij, ki se jim želi prikazovati. Princip pa sicer tudi za tujino ostaja enak – cena je predvsem odvisna od števila oglasnih skupin in velikosti vaše ciljne publike.

Zakaj za Facebook oglaševanje izbrati Spletnik?

Za vaš projekt Facebook oglaševanja skrbi ekipa strokovnjakov, ki imajo za seboj ogromno izkušenj in uspešnih projektov. Spletnik ekipo sestavljajo tudi oblikovalci in pisci, tako da bodo vaši oglasi vedno vsebinsko in oblikovno privlačni. Vložek v Facebook oglaševanje je razdeljen na dva dela in sicer v Facebook Ads platformo in vodenje kampanje. Z naše strani boste vsak mesec prejeli podrobno in prilagojeno poročilo o poteku vaše kampanje, prav tako vam bo na voljo vaš skrbnik za Facebook oglaševanje s katerim bosta ustvarjala nove strategije in interpretirala pridobljene podatke.

Ali je Facebook oglaševanje enako kot Instagram oglaševanje?

Facebook je lastnik Instagrama, kar pomeni da Facebook oglaševanje vključuje tudi oglaševanje na Instagramu. Tekom priprave Facebook kampanje izberete umestitve vaših oglasov, med temi umestitvami pa so tudi umestitve na platformi Instagram.

Ocenite to stran

5/5 - (21 votes)
Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.