facebook oglasevanje3
Na Facebooku izpostavite svoje izdelke ali storitve pravim osebam, ob pravem času in s pravim sporočilom. ZAČNIMO VAŠ PROJEKT

Oglaševanje na Facebooku

Facebook je največja in najmočnejša oglaševalska platforma na svetu in če želite uspeti, morate razumeti kako spodbuditi angažiranost uporabnikov in kako biti učinkovit pri targetiranju pravih ljudi. Tistih, ki se bodo najhitreje znašli na zahvalni strani vaše spletne strani.

Pri nas vemo kako na pravih mestih postaviti prave oglase in za vaše podjetje ustvariti vrhunske rezultate.

facebook oglasevanje

Vse se začne s ciljnimi skupinami

Obstaja veliko načinov kako izpostaviti vaš oglas na Facebooku. Osnovna strategija targetiranja ljudi glede na starostne, demografske, geografske in interesne značilnosti sicer prinaša dobre razultate, a če želite svojo oglaševalsko kampanjo izstreliti med zvezde, je najbolje, da se vaše oglase izpostavi ciljnim skupinam po meri (custom audience), to so tisti, ki imajo za veše podjetje največjo vrednost.

            

Kako deluje Facebook oglaševanje?

kako deluje oglasevanje na Facebooku

USMERJENI SMO K REZULTATOM

Najprej moramo razumeti vaše cilje, ker le tako lahko merimo naš uspeh. Šele ko odgovorite na vsa naša vprašanja, lahko določimo strategijo oglaševanja na Facebooku in dosežemo vse vaše cilje.

A/B testiramo

A/B TESTIRAMO

Vaše oglase testiramo, da ugotovimo kateri naslov, katera slika, kateri klic k akciji, oziroma katera kombinacija, prinaša najboljše rezultate. To je edini način, da je vaša Facebook kampanja optimalna in prinaša najboljše prodajne rezultate.

pospesujemo prodajo

POSPEŠUJEMO PRODAJO

Z namestitvijo majhnega delčka kode, imenovane piksel, zajemamo podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, to pa nam omogoča, da potencialne kupce, ki so obiskali vašo spletno stran s Facebook oglasi usmerimo nazaj in povečamo možnost nakupa.

            

Vse poti vodijo nazaj v vašo trgovino

Z dinamičnimi oglasi izpostavljamo izdelke obiskovalcem, ki so ta izdelek že imeli v košarici, a so trgovino zapustili, ne da bi dokončali nakup. Oglas s točno določenim izdelkom se bo obiskovalcu prikazal ko se bo naslednjič prijavil v Facebook. Zagotovo je to najbolj učinkovit način oglaševanja izdelkov na facebooku.

            
facebook retargeting

Cenik oglaševanje

Optimizacija za iskalnike

od 250€ + ddv

Cena oglaševanja je odvisna od:

  • specifičnosti vašega projekta
  • panoge v kateri se nahajte
  • ciljnih trgov in publik

Začnimo vaš projekt

Še nisi našel vseh odgovorov? Oglej si, kako smo pomagali podjetjem, kot je tvoje.

Oglej si kaj delamo