To spletno mesto uporablja piškotke.
Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

12 strategij Facebook oglaševanja vaše spletne trgovine, ki jih ne smete spregledati

Facebook oglaševanje za spletne trgovine

Socialna omrežja nenehno spreminjajo svoje algoritme za prilagajanje vsebin uporabnikom. Vse več je tudi spletnih ponudnikov. Možnost, da bo ciljna publika videla vašo organsko vsebino na družbenih medijih, je manjša kot kdaj koli prej. Če hočete biti vidni, se morate posluževati plačljivega oglaševanja. Če želite s pomočjo Facebooka povečati prodajo v svoji spletni trgovini, razmislite o Facebook oglasih. 

Če aktivno oglašujete spletno trgovino, se boste gotovo strinjali, da ne glede na to, katere marketinške kanale uporabljate, še vedno potrebujete:

  • več konverzij za doseganje prodajnih ciljev,
  • bolj ciljno usmerjenih namesto naključnih obiskovalcev in
  • načine za povečanje prodaje že obstoječim kupcem.

Facebook se lahko pohvali z največjim deležem spletnih naročil med družabnimi mediji, povprečna donosnost naložbe (ROI) iz Facebook oglasov pa znaša 152 %. Če še ne uporabljate Facebook oglaševanja, zamujate veliko priložnost.

V članku si bomo pogledali dva vidika pristopa do strank, in sicer KAKO in NA KAKŠNE NAČINE oblikovati vsebino ter KAKO nagovarjati stranke z oglaševanjem na Facebooku.

Kako in na kakšne načine oblikovati vsebino

1. Besede in emotikoni v Facebook oglasih

Pri oglasu na Facebooku je še toliko bolj kritično, da pritegnete pozornost svojih potencialnih strank s prvimi besedami. Zagotoviti morate, da vaši oglasi uporabljajo besede in besedne zveze, ki pritegnejo pozornost. Če njihove pozornosti ne pritegnete takoj, se bodo pomikali naprej po svojih novicah. Vaš oglas mora pripovedovati zgodbo, ki govori vašemu idealnemu kupcu. 

Nekaj primerov fraz, ki ujamejo pozornost potencialnih strank so:

  • Ali si želite […]? Potem […]?
  • Naučite se, kako […]?
  • Potrebujete rešitev za […]? 

Ti oglasi so preprosti, publiki pa pokažete, da razumete njihovo težavo in da jim bo klik na oglas ponudil rešitev.

Drug način za vzbujanje pozornosti je, da v tekst dodate emotikone. Prepričajte se, da ustrezajo tonu vašega oglasa in ciljni demografski skupini. 

Tretji način je, da poskusite v oglas vključiti občutek nujnosti. Ljudje smo namreč na to zelo dovzetni. Za to lahko uporabite naslednje besede:

  • samo omejen čas,
  • pohitite,
  • kupite zdaj,
  • ne zamudite,
  • ponudba kmalu poteče,
  • samo danes,
  • zadnja priložnost.

Zakaj so predvsem besede v naslovu, ki pritegnejo in vzbudijo pozornost, tako pomembne? 8 od 10 ljudi bo prebralo le naslov vašega oglasa, preostanek oglasa pa bosta prebrala le 2 od 10 ljudi.

2. Vsebina Facebook oglasov je pomembna!

Vsebinski marketing in Facebook oglaševanje sta lahko močna kombinacija. Pomembno je, da ustvarite vsebino za vsako fazo prodajnega lijaka. Nato pa lahko to vsebino oglašujete med pravimi ciljnimi skupinami (glede na to, kje v prodajnem lijaku so) s pomočjo Facebook oglasov.

Odločitve ljudi, ki se pomikajo skozi prodajni lijak, se spreminjajo. Uporaba teh oglasov pa lahko pomaga, da se temu primerno spreminja tudi vaše sporočilo. Tako lahko ljudi spodbujate k nakupu. Večkrat kot bo oseba imela stik vašo blagovno znamko, večja je možnost, da se bo odločila za nakup.

Vsebina Facebook oglasa

Ne glede na svojo komercialno privlačnost je Facebook v prvi vrsti socialna platforma. Večina ljudi je na njej z namenom povezovanja in ne nakupovanja. To vam daje priložnost za povezovanje in gradnjo odnosov z obstoječimi in bodočimi strankami. Oglaševanje na Facebooku je za sporočanje zgodbe vaše blagovne znamke super priložnost.

Kot je pokazala raziskava Facebooka in podjetja Adaptly, ustvarjanje zaporedja oglasov, ki prenašajo vaše ključno sporočilo blagovne znamke namesto prodaje, izboljša splošne stopnje konverzije. V enem primeru študije je bila razlika v konverzijah med standardnim oglaševanjem in zaporedjem oglasov vrtoglavih 87 %.

3. Izbira slik in njihova uporaba v Facebook oglaševanju

Pazite, da v svojih oglasih vedno uporabljate kakovostne slike, ki izstopajo. Slike naj bodo svetle, barvite in privlačne za oči. Poskusite najti slike s podobami srečnih ljudi (slike žensk običajno delujejo bolje kot slike moških). Te lahko namreč v vaših oglasih pomagajo ustvariti čustveno povezavo do vaše blagovne znamke. Še bolje je, če so ljudje na slikah prikazani z vašim izdelkom

Izbira slik za facebook oglaševanje

S pomočjo Facebooka lahko svoje izdelke predstavite neposredno ciljni publiki s pomočjo galerije izdelkov. Facebook galerija vam omogoča prikaz fotografij izdelkov, njihovih cen in gumbov za poziv k nakupu za vsak izdelek, ki ga želite promovirati. Če svojemu občinstvu omogočite, da preprosto kliknete gumb »kupi zdaj«, ne da bi morali kdaj zapustiti Facebook, vam lahko ta način Facebook oglaševanja pomaga pri zajemu impulzivnih nakupovalcev.

Facebook oglasi z več izdelki omogočajo prikazovanje več izdelkov v enem oglasu. Oglasi z več izdelki lahko strankam ponudijo več možnosti, med katerimi lahko izbirajo. Pomagajo vam povečati konverzije. Uporabite jih lahko tudi za prikaz različnih prednosti posameznega izdelka. Ta vrsta oglaševanja je zelo učinkovita, saj zviša razmerje med prikazi in kliki (CTR) za 50–300 %, stroške na klik pa zniža do 35 %. 

4. Še pomembnejši pri oglaševanju na Facebooku postajajo videoposnetki

Videoposnetki ljudi pritegnejo in se zaradi njih počutijo vključene v dogajanje. Ustvarite videoposnetek in ga naložite na Facebook, nato pa s Facebook oglasi povečajte njegov doseg. Če lahko ustvarite cenovno dostopen video in ga promovirate na Facebooku, boste pridobili prednost pred konkurenco. Idealna dolžina videoposnetka na Facebooku nekje med štirimi in štirimi minutami in pol. 

Video in videoposnetki v živo na Facebook

Druga možnost so Facebook videoposnetki v živo. Facebook bo vašim sledilcem poslal vabilo za ogled vašega videoposnetka, ko ga začnete snemati. To pomeni, da ga lahko gledalci všečkajo in delijo, ko se predvaja v živo. 

Če imate YouTube kanal, vam to omogoča tudi navzkrižno promocijo tako, da nanj naložite na novo ustvarjeni video. S pomočjo videoposnetka v živo lahko ustvarite tudi webinar.

5. Že uporabljate Facebook Pixel?

Facebook pixel je orodje za analitiko, ki vam omogoča merjenje učinkovitosti oglaševanja z razumevanjem dejanj, ki jih ljudje izvedejo na vaši spletni strani. Pixel lahko uporabite za to, da:

  • Se prepričate, da se vaši oglasi prikazujejo ustreznim ljudem. Poiščite nove stranke ali ljudi, ki so obiskali določeno stran ali izvedli želeno dejanje na vašem spletnem mestu.
  • Povečate prodajo. Nastavite samodejne ponudbe, da dosežete ljudi za katere je večja verjetnost, da bodo sprejeli vašo ponudbo.
  • Izmerite rezultate oglasov. Bolje razumite vpliv oglasov tako, da merite odzive ljudi na oglase.
Facebook pixel za sledenje strankam. in boljši marketing

Poleg sledenja vedenja strank in konverzij lahko Facebook Pixel uporabite tudi za optimizacijo oglaševalskih akcij in za ustvarjanje lookalike publike za ciljanje vaših oglasov. Da pa bi dosegli najboljše rezultate, v Spletniku priporočamo, da namestite Facebook Pixel še preden začnete svojo prvo oglaševalsko akcijo. Tako boste Facebooku dali čas za učenje vrst ljudi, ki se na  vašem spletnem mestu pretvorijo v stranke, tudi ko prihajajo iz drugih marketinških kanalov. 

Kako nagovarjati stranke z oglaševanjem na Facebooku 

6. Trenutne stranke 

Mnoga podjetja segmentirajo svoja e-poštna sporočila, da bi prodala dodatne izdelke obstoječim strankam. Enak princip deluje tudi pri oglaševanju na Facebooku. Dodatno oglaševanje na Facebooku poleg e-mail oglaševanja je preprost način za povečanje prodaje, če ciljate na ljudi, za katere že veste, da se zanimajo za vaš izdelek. Nekdo, ki je že kupil od vas, vam in vaši blagovni znamki zaupa. Dejstvo je, da je lažje prodati obstoječi kot pa novi stranki. Navsezadnje 65 % prometa podjetja prihaja od že obstoječih strank.

7. V iskanju novih strank – ciljna skupina po meri (custom audience)

Ustvarite Facebook oglas, ki cilja na ljudi, ki so že obiskali vašo spletno trgovino, ali pa okrepite že obstoječe odnose s stalnimi strankami.

Podatki kažejo, da 98 % obiskovalcev vašega spletnega mesta ne bo opravilo nakupa med prvim obiskom. Če je nekdo že preveril vašo spletno stran z izdelkom, ki ga ponujate, veste, da ima interes za vaš izdelek. Facebook oglasi Custom Audience lahko te obiskovalce spremenijo v kupce. Pri ustvarjanju te ciljne skupine po meri izključite ljudi, ki so že kupci. To pomeni, da boste ciljali samo na ljudi, ki so si ogledali vaš izdelek, vendar še niso opravili nakupa. Na primer, ponudite 10 % popusta za prvi nakup, ki jim je na voljo le omejen čas. To lahko resnično poveča stopnjo konverzije.

Ciljne skupine facebook oglaševanje

Druga ideja je ustvariti oglas za občinstvo po meri, ki cilja na že obstoječe stranke in naročnike na novice, ter jih z ustreznimi ponudbami ali popusti nagraditi za njihovo zvestobo. 

8. V iskanju novih strank – podobna publika (lookalike audience)

Facebook vam lahko pomaga najti nove potencialne stranke glede na značilnosti vaših preteklih in obstoječih strank. Facebook oglasi lookalike audience vam pomagajo oglaševati ljudem, ki so podobni vašim obstoječim strankam in jih bodo vaši izdelki verjetno tudi zanimali. Ta strategija oglaševanja na Facebooku je ena izmed najbolj uspešnih, saj se poslužuje Facebook algoritmov za iskanje ljudi s podobnimi demografskimi značilnostmi in interesi, kot jih imajo vaše obstoječe stranke.

9. Dinamični produktni oglasi (Dynamic Product Ads)

Dinamični produktni oglasi so lahko najboljša strategija za povečanje prometa, ki se jih lahko poslužujejo spletne trgovine. To je priložnost, da oklevajoče stranke spodbudite k nakupu tako, da jim prikažete prilagojene oglase glede na njihovo dejavnost na vašem spletnem mestu. Z dinamičnimi produktnimi oglasi lahko kupcem, ki so obiskali vaše spletno mesto, prikažete posamezne izdelke ali več njih, ki so podobni izdelkom, ki so si jih ogledali, dodali v košarico ali celo kupili.

Vir: https://www.business2community.com

10. Facebook remarketing – ponovno trženje zapuščenih košaric

72% spletnih nakupovalcev v povprečju zapušča vozičke, ne da bi opravilo nakup. Brez ponovnega trženja se jih bo le 8 % vrnilo in nakup tudi opravilo do konca. Vendar pa lahko Facebook remarketing pripelje nazaj na spletno mesto kar 26 % posameznikov, da nakup dokončajo

Posamezniki, ki zapuščajo polne košarice, bodo za dokončanje naročila potrebovali le majhen potisk. Z lahkoto lahko ustvarite Facebook retargeting oglas, v katerem tega posameznika vprašate, ali je pozabili kupiti vaš izdelek. Oglas oblikujte tako, da vsebuje sliko izdelka in povezavo do košarice, tako da bo lahko naročilo brez težav dokončal. Da si povečate možnost zaključka nakupa, lahko ponudite tudi popust.

11. Pridobivanje zvestih kupcev

S Facebook oglasi lahko vaše obstoječe stranke spodbudite, da svojim prijateljem priporočajo vaše izdelke in jih pretvorijo v vaše kupce. Kako? Uporabite Facebook oglase za promocijo priporočilnih (referral) programov. Obstoječim strankam lahko ponudite popust v zameno za priporočilo ali video oceno vašega izdelka. Zato je oglaševanje na Facebooku odličen način, kako stranke spremeniti v zagovornike blagovnih znamk.

Zvestoba kupcev na facebooku

Facebook oglase lahko uporabite tudi za spodbujanje k vpisu na novice (da vam zaupajo svoj e-mail). V oglasu svoji publiki ponudite nekaj koristnega, kar jih motivira, da se prijavijo na vaš e-poštni seznam. Ne glede na to, ali je to brezplačni izdelek ali aplikacijo – cilj je dobiti njihov e-poštni naslov. Ko bodo ti ljudje enkrat na vašem seznamu in bodo pozitivno sprejeli vašo blagovno znamko, jim lahko sčasoma pošljete novice in promocije. Ko postanejo naročnik, ste dejansko povečali verjetnost prodaje.

12. Akcije: Ponudbe, popusti, kuponi

Različne akcije, ki jih lahko ponudite s Facebook oglaševanjem, so še ena priložnost za povečanje prodaje s pomočjo Facebooka. Ta strategija je učinkovita zato, ker bodo morali ljudje obiskati vašo spletno trgovino, da bodo lahko akcijo koristili. In ko so enkrat v vaši spletni trgovini, se možnosti za nakup povečajo. 

Facebook ima aplikacijo, ki jo lahko uporabite za ponudbo kuponov za popust. Svojim sledilcem na Facebooku lahko tako ponudite ekskluzivni popust. Uporaba te strategije ima več prednosti: pomaga povečati promet in konverzije, kot ekskluzivna ponudba samo za vaše Facebook sledilce spodbuja druge ljudi, da všečkajo vašo Facebook stran, in nagrajuje zvestobo.

Če želite pri strategiji Facebook oglaševanja vaše spletne trgovine pomoč ali nasvet, vam bodo naši Facebook Ads strokovnjaki z veseljem pomagali – preprosto nam pišite na info@spletnik.si ali pa nas pokličite.

Uspešno,
Spletnik

Poganja Spletnik | Vse pravice pridržane © 2017