S preko 2,98 milijarde aktivnih uporabnikov in tisočimi blagovnimi znamkami, ki na Facebook aktivno oglašujejo, je Facebook postal nepogrešljiv del marketinške strategije.
Vendar pa uspešno oglaševanje na tej platformi zahteva več kot le ustvarjanje oglasa in pritisk na gumb “oglašuj”.
Potrebno je poznavanje najnovejših trendov, prilagajanje strategij in stalno optimiziranje oglaševalskih kampanj.
V tem članku smo zbrali 24 učinkovitih trikov, ki vam bodo pomagali optimizirati vaše oglase ter doseči zastavljene cilje oglaševanja.
Kazalo
Zakaj vaši oglasi na Facebook ne delujejo?
Obstaja več razlogov, zakaj vaši oglasi na Facebook-u morda ne delujejo.
Eden najbolj pogostih izzivov je slabo ciljanje; če vaši oglasi ne dosežejo pravega občinstva, ne bodo učinkoviti.
Drug pogost izziv je neustreznost oglasov. Testiranje in eksperimentiranje z različnimi elementi in strategijami vam lahko pomaga prepoznati vzroke za slabo delovanje oglasov in narediti potrebne spremembe, ki vam bodo pomagale doseči končni cilj.
Kako optimizirati Facebook oglase
Želite, da vaši oglasi dosežejo ljudi, ki bodo dejansko kupili vaš izdelek? Naučite se jih optimizirati in prilagoditi tako, da bodo učinkoviti.
1. Poskrbite, da bo vaš oglaševalski račun v odličnem stanju
Najprej se prepričajte, da je vaš oglaševalski račun “zdrav” in aktiven, preden začnete z oglasi.
Preverite in nastavite vse, kar je potrebno pred začetkom uspešnega Facebook oglaševanja:
- Verificirajte svoj oglaševalski račun
- Ustvarite Meta Pixel
- Nastavite merjenje konverzij
- Ustvarite smiselno strukturo oglaševalskega računa
Vse ostalo vas naučimo v nadaljevanju.
2. Namestite Meta Pixel
Meta Pixel, znan tudi kot Facebook Pixel je delček kode, ki ga vstavite na spletno strani, ali še bolje, v Google Tag Manager.
Pixel koda omogoča sledenje obiskovalcem vaše spletne strani in zbiranje podatkov o njihovem obnašanju, vključno z merjenjem konverzij. Te podatke nato lahko uporabite za ustvarjanje ciljnih skupin, izboljšanje oglaševalskih kampanj in izvajanje ponovnega trženja.
Pixel ima tudi to “moč”, da pošilja podatke v Google Analytics statistiko, kar vam omogoča, da imate na enem mestu zbrane podatke o vseh kanalih, na katerih ste prisotni in tako lažje analizirate vašo digitalno prisotnost.
3. Namestite Google Tag Manager
Google Tag Manager (GTM) lahko uporabite za sledenje vedenju uporabnikov na vaši spletni strani in uporabo teh podatkov za optimizacijo vaših oglaševalskih kampanj na Facebook-u.
Kot smo omenili, je bolj priporočljivo, da Meta Pixel kodo vstavite v GTM, kot da jo dodate na spletno stran, saj lahko (v manjši meri sicer) vpliva na počasnejše delovanje spletne strani. S tem, ko Meta Pixel dodate v GTM ste lahko prepričani (če je seveda nastavljen pravilno), da deluje kot mora in zajema vse potrebne podatke.
Key Features of Google Tag Manager
Na splošno je lahko Google Tag Manager močno orodje za izboljšanje vaših oglaševalskih kampanj na Facebook-u, saj vam omogoča delo z več podatki in olajša dodajanje Facebook Pixla na vašo spletno stran.
4. Merjenje konverzij
Še en pomemben nasvet je sledenje in merjenje učinkovitosti vaših oglasov na način, ki vam omogoča, da vidite celotno sliko o tem, kako vaše kampanje delujejo – merjenje konverzij.
Obstaja nekaj ključnih korakov, ki jih lahko izvedete za merjenje konverzij vaših oglasov na Facebook-u:
- Ročno nastavite merjenje konverzij
- Ustvarite prilagojene konverzije, ki so za vas pomembne
- Uporabite Facebook API za merjenje konverzij
- Optimizirajte svoje kampanje na podlagi vaših podatkov
Merjenje konverzij vaših Facebook oglasov zahteva nekaj priprav, vendar vam zagotavlja neprecenljive informacije o tem, kako vaše kampanje delujejo in vam pomagajo pri sprejemanju bolj učinkovite strategij pri vodenju Facebook oglaševanja za želene rezultate.
5. Izberite pravo strategijo oglaševanja
Izbira ustrezne strategije oglaševanja za vaše oglase na Facebook-u pomeni izbiro možnosti, ki se najbolje usklajuje z vašimi oglaševalskimi cilji in vam omogoča učinkovito razporeditev vaših sredstev za oglaševanje.
Na voljo je več strategij, med najbolj pogostimi so:
- Plačilo za klik na oglas
- Plačilo za prikaz oglasa
- Plačilo za izvedeno konverzijo
- Plačilo za ogled video oglasa
- Plačilo za zajem kontakta
Pred izbiro strategije je pomembno upoštevati vaše oglaševalske cilje, ciljno občinstvo in proračun, pa tudi učinkovitost vaših oglasov do sedaj.
6. Opredelite svoj cilj Facebook oglaševanja
Ko ustvarjate oglaševalsko kampanjo na Facebook-u, je eden prvih korakov določitev cilja kampanje.
Cilj vaše kampanje določa vrsto oglasov in možnost ciljanja, ki vam bodo na voljo, kot tudi, kako bo Facebook optimiziral prikazovanje vaših oglasov.
Tu so nekateri ključni vidiki, ki jih morate upoštevati pri določanju ciljev vaše kampanje:
- Prepoznavnost blagovne znamke
- Obisk spletne strani/trgovine
- Povečanje angažiranosti
- Prenos aplikacije
- Ogledi videoposnetkov
- Pridobivanje kontaktov
- Konverzije (nakupi)
- Obiski trgovin
Konkretno opredeljen cilj kampanje vam omogoča ustvarjanje bolj učinkovitih oglaševalskih kampanj na Facebook-u, ki vam bodo pomagale doseči vaše specifične cilje in publiko.
7. Razširite obseg interesov potencialih strank
Pri ciljanju v sklopu Facebook oglaševanja, se ne zanašajte zgolj na vnos vaše e-mail baze kontaktov, saj to ni dovolj za širok zajem vaših potencialnih strank. Za izboljšanje ciljanja morate razširiti interese vaše ciljne publike. Obstaja veliko različnih interesov, ki jih lahko preizkusite, vključno z:
- Revije, ki jih berejo (vključno s strokovnimi publikacijami)
- Priljubljene osebnosti ali vplivneže, ki jih spremljajo
- Strokovna orodja ali oprema, ki jo uporabljajo
- Televizijske oddaje, ki jih gledajo
- Podcasti, ki jih poslušajo
- Najljubše znamke
- Delovna mesta
- Hobiji
Razmislite tudi o spletnih mestih, ki jih obiskuje vaša idealna ciljna skupina, in o konkurentih, ki bi jih lahko zanimali. Tukaj je odličen video, ki to podrobno razloži.
8. Ciljajte na občinstvo konkurence
Ciljanje na občinstvo vaših konkurentov je način, kako doseči ljudi, ki že kažejo zanimanje za podobne izdelke ali storitve. Imejte v mislih, da čeprav je ciljanje na občinstvo konkurentov učinkovit način za doseganje novih idealnih strank, bi morali hkrati graditi tudi svoje občinstvo in promovirati svojo posebno ponudbo, ki vas dela drugačne od konkurence.
Izpostavite svojo največjo konkurenčno prednost in tako tekstovni kot slikovni material opremite s temi sporočili.
Pri oglaševanju bodite spoštljivi. Facebook pravila oglaševanja prepovedujejo diskriminatorne prakse ali ciljanje oglasov na uporabnike ali podjetja z negativnimi nameni, zato imejte to v mislih, ko boste pripravljali oglase.
Tukaj je nekaj fraz, ki se jim vsekakor izognite, ko boste pripravljali Facebook oglase.
Boljši od [ime konkurenta] – neposredne primerjave s konkurenco so lahko problematične, še posebej, če se izvajajo na negativen ali zavajajoč način.
Ne kupujte pri [ime konkurenta] – to je neposredno spodbujanje k negativni akciji proti konkurentu, kar krši politiko Facebook glede poštenega oglaševanja.
Izognite se [ime konkurenta] – tovrstne izjave lahko Facebook razume kot negativno ciljanje, ki škoduje ugledu druge blagovne znamke.
Razkritje negativnih informacij o konkurentih – deljenje ali namigovanje na negativne informacije o konkurenčnih izdelkih ali storitvah brez verodostojnih dokazov lahko privede do pravnih in etičnih vprašanj.
Uporaba diskriminatornih izrazov ali ciljanje na specifične skupine na škodljiv način – to pomeni uporabo izrazov, ki bi jih lahko dojemali kot neprimerno ali žaljivo za določene skupine ljudi
Vedno se je bolje osredotočiti na pozitivne lastnosti vašega izdelka/storitve in kako te koristijo potencialnim strankam, namesto da se osredotočate na kritiziranje konkurence.
Pristop, ki promovira edinstvenost in vrednost vaše ponudbe na etičen način, je ne samo v skladu s pravili platforme, temveč tudi bolj verjetno pritegne in ohrani zvestobo strank.
9. Uporabite avtomatizacijo
Naj avtomatizacija opravi čim več namesto vas.
Ustvarite sistem, ki lahko samodejno prilagodi vašo porabo za oglase in ciljanje glede na uspešnost vaše kampanje. To vam pomaga maksimizirati vaš donos naložbe in bolj učinkovito doseči vaše oglaševalske cilje.
Tukaj je nekaj strategij, ki jih lahko uporabite za avtomatizacijo vaših oglasov:
- avtomatizirana pravila (nastavite pravilo, ki samodejno poveča proračun za oglase, če CTR preseže 5%.)
- avtomatske strategije izbire načina oglaševanja (uporabite strategijo določanja cene za največji doseg, ki samodejno prilagaja ponudbe, da bi dosegli čim večji obseg uporabnikov znotraj določenega proračuna)
- občinstva “po meri” (nastavite sistem, ki samodejno ustvarja občinstva po meri, na podlagi nedavnih interakcij uporabnikov z vašo spletno stranjo, kot so obiski določenih izdelkov, podstrani…)
- A/B testiranje (implementirajte avtomatizirano A/B testiranje različnih kreativnih oglasov, da ugotovite, kateri vizualni in tekstovni elementi so bolj učinkoviti)
- skripte (uporabite skripte za samodejno prilagajanje ponudb na temelju vremenskih pogojev ali dogodkov, kot je znižanje ponudb med slabim vremenom, če prodajate vrtno pohištvo)
- orodja za avtomatizirano optimizacijo učinkovitosti (vključite orodje, ki samodejno prerazporedi proračun med kampanjami glede na njihovo učinkovitost)
Avtomatizirana pravila na Facebook-u vam pomagajo bolj učinkovito optimizirati vaše kampanje, saj z uporabo algoritmov strojnega učenja prilagajajo vašo porabo za oglase in ciljanje glede na uspešnost vaših kampanj, namesto da bi to počeli ročno.
10. Ciljajte uporabnike na vseh stopnjah prodajnega lijaka
Bistvo prodajnega lijaka je, da v vsaki fazi le tega, komunicirate drugačno vsebino, prilagojeno uporabnikom glede na to kje v prodajnem lijaku se nahajajo.
Ustvariti morate specifične oglase, ki ciljajo uporabnike na različnih stopnjah potovanja kupca, od začetne ozaveščenosti do zadrževanja po nakupu. Strategija celotnega lijaka običajno vključuje tri glavne stopnje:
#1 Vrh prodajnega lijaka
Vrh prodajnega lijaka predstavlja začetno stopnjo potovanja kupca, kjer uporabniki šele začenjajo zaznavati svoj problem/potrebo – in iščejo rešitev v obliki vašega produkta/storitve. Na tej stopnji bi se vaši oglasi morali osredotočati na gradnjo prepoznavnosti znamke in privabljanje obiska na spletno stran.
V tej fazi lahko uporabite možnosti ciljanja, kot so:
- ciljanje interesov,
- ciljanje podobne ciljne publike in
- ciljanje vključenosti, da dosežete uporabnike, ki so v fazi ozaveščanja.
#2 Sredina prodajnega lijaka
Sredina prodajnega lijaka je faza, v kateri uporabniki razmišljajo o svojih možnostih in zbirajo informacije.
V tej fazi bi se vaši oglasi morali osredotočiti na spodbujanje konverzij z zagotavljanjem podrobnejših informacij o vaših izdelkih ali storitvah.
V tej fazi lahko uporabite možnosti ciljanja, kot so
prilagojena ciljna publika,
- obrazci za generiranje kontaktov,
- ogledi videoposnetkov, da dosežete uporabnike, ki so v fazi razmišljanja.
#3 Dno prodajnega lijaka
Dno lijaka je faza, ko so uporabniki pripravljeni na nakup. Na tej stopnji bi se vaši oglasi morali osredotočati na promocijo določenih izdelkov ali storitev in spodbujanje uporabnikov k konverzjam.
Na tej točki uporabite možnosti ciljanja, kot so:
- sledenje konverzijam,
- ponovno ciljanje in
- prodaja iz kataloga, da dosežete uporabnike, ki so v fazi odločanja za vaš produkt ali storitev.
11. Spoštujte pravila oglaševanja
Preden začnete oglaševati na Facebook-u, se prepričajte, da popolnoma razumete vsa pravila platforme – zadnje, kar si želite, je kršitev teh pravil in deaktivacija vašega računa.
Naslednja načela morajo spoštovati vsi oglasi:
- Zaščita ljudi pred nevarnimi in diskriminatornimi praksami
- Zaščita ljudi pred prevarami ali goljufijami
- Spodbujanje pozitivnih uporabniških izkušenj
- Spodbujanje transparentnosti
Facebook sicer avtomatizirano pregledjuje oglase, vendar se zanaša tudi na ročne preglede in izvajanje omejitev.
Preden vaši oglasi pritegnejo pozornost pregledovalcev, se prepričate, da vaši oglasi ustrezajo pravilnikom platforme. Celotna pravila skupnosti na Facebook-u so dostopna tukaj.
12. Zaščitite svoj oglaševalski račun (dvofaktorska avtentikacija)
Facebook prilagaja možnosti, ki so vam na voljo na platformi, glede na varnost vašega računa. Zato je pomembno, da je vaš oglaševalski račun na Facebook-u dobro zavarovan in zaščiten proti morebitnim vdorom.
Da bi se izognili morebitnim omejitvam vašega računa, zagotovite, da je omogočena dvofaktorska avtentikacija za dodatno varnost računa. Navodila, kako vklopiti dvofaktorsko avtentikacijo, najdete tukaj.
13. Razširite podobne ciljne publike uporabnikov
Modeli podobnih uporabnikov so močno orodje, ki vam omogoča, da dosežete nove ljudi, ki bi lahko bili zainteresirani za vaše podjetje, ker so podobni vašim obstoječim strankam.
Obstajata dva glavna načina za širjenje vaših modelov podobnih uporabnikov in doseganje več ljudi:
- Povečajte velikost vaše izhodiščne množice
- Uporabite različne vrste izhodiščnih množic (stranke, obiskovalci spletnih strani, metrike vključenosti, aktivnost v aplikaciji)
S širjenjem vašega modela podobnih uporabnikov lahko dosežete več potencialnih strank in izboljšate uspešnost vaših oglasov.
14. Testirajte široko ciljanje
Široko ciljanje se nanaša na uporabo širokega nabora možnosti ciljanja, kot so demografski podatki, interesi, vedenja in več, da dosežete veliko, raznoliko ciljno občinstvo. Oglejte si različne elemente, kot so:
- Demografski podatki
- Interesi
- Vedenja
- Umesititve oglasov
- Formati oglasov
Pri preizkušanju tega je pomembno, da si zapomnite, da niso vse možnosti ciljanja primerne za vaše specifično podjetje.
Prav tako je pomembno vedeti, da imajo možnosti ciljanja kumulativni učinek, zato je preizkušanje različnih kombinacij lahko bolj koristno kot preizkušanje posameznih možnosti.
Z beleženjem rezultatov boste lahko našli najboljše možnosti ciljanja za vaše podjetje z analizo podatkov, ki izhajajo iz vaših testov.
15. Optimizirajte slike in besedilo vaših oglasov
Poskrbite, da bo besedilo vaših oglasov in vizualne vsebine prepričljive ter da boste uporabili raznolik nabor grafičnih elementov, ki bodo:
- dosegli širše občinstvo,
- bolje pritegnili pozornost vašega obstoječega občinstva in nato
- izboljšali vaš prodajni lijak.
Zato zagotovite, da so besedilo in slike vašega oglasa relevantni za vašo ciljno skupino ter da je besedilo oglasa jasno in lahko berljivo.
Bolj pobrobno o tem smo pisali v članku, ki vam je na voljo tukaj.
16. Izkoristite dinamične funkcije Facebook-a
Facebook nenehno dodaja nove in bolj dinamične funkcije, ki vašim oglasom dodajo vrednost.
Pomembno je, da izkoristite vse funkcije, ki so vam na voljo, takoj ko so uvedene, saj platforma daje prednost oglasom, ki uporabljajo nove razširitve.
Tukaj je nekaj primerov najnovejših nastavitev, ki jih morate uporabiti:
Besedilo: Dodajte največ 5 različnih besedil
Slike/Videi: Dodajte do 10 slik in video posnetkov za en oglas
Naslov: Napišite največ 5 različnih naslovov
Opis povezave: Dodajte največ 5 opisov povezave
Gumb “klic k akciji”: Če imate klicev k akciji več, jih dodajte največ 5. Bolj kot to pa vam priporočamo, da za različne klice k akciji uporabite različne oglase.
17. Posodobite pristajalno stran
Ko nekdo klikne na vaš izjemno dobro oblikovan oglas, bo preusmerjen na vašo pristajalno stran. Poskrbite, da bo ta stran privlačna, da bo odražala vašo identiteto kot podjetje in spodbujala obiskovalce k akciji.
Tukaj je nekaj najpomembnejših nasvetov za dobre pristajalne strani:
- Jasen poziv k dejanju (klic k akciji)
- Različne variacije pristajalnih strani
- Poskrbite, da bo stran prijazna mobilnim napravam
- Zagotovite hitro delovanje strani
- Vključite ocene in pričevanja strank
- Poskrbite za skladnost z vašim oglasom
18. Izvajate A/B testiranje
Kot pri vsakem drugem oglaševalskem kanalu, prve tedne/mesece poteka faza učenja, ko spoznavate, kaj deluje za vaše podjetje oziroma izbrano ciljno publiko.
A/B testiranje se lahko (in bi se moralo) uporabljati za testiranje različnih elementov vašega oglasa, kot so besedilo oglasa, slike, možnosti ciljanja, postavitev in še več.
Ko izvajate A/B test, morate poskrbeti, da spremenite samo eno spremenljivko naenkrat, da lahko ugotovite, kateri specifični element ima največji vpliv na uspešnost vaše kampanje.
Prav tako morate test pustiti teči dovolj časa, da zberete dovolj podatkov za obveščeno odločitev.
Minimalno trajanje – A/B test naj traja vsaj en teden, da zajame različne dnevne vzorce uporabe.
Statistična zanesljivost – test naj traja toliko časa, da zberete dovolj podatkov za statistično zanesljive rezultate. To pomeni, da morate imeti dovolj konverzij ali drugih relevantnih dogodkov za vsako različico, da lahko zanesljivo ugotovite razlike med njimi.
En cikel nakupnega vedenja – če je mogoče, naj A/B test traja celoten cikel nakupnega procesa vaših kupcev. Na primer, če v povprečju traja tri tedne, da se odločijo za nakup, naj test traja vsaj toliko časa.
Prilagajanje sezonskim spremembam – če vaš posel doživlja sezonske spremembe, poskusite zajeti celotno sezonsko obdobje ali vsaj najbolj intenziven del sezone.
A/B testiranje je lahko močno orodje za izboljšanje učinkovitosti vaših oglasov in doseganje boljših rezultatov. S testiranjem različnih variacij vaših oglasov lahko ugotovite, kaj deluje najbolje za vašo ciljno publiko, izboljšate donosnost naložbe in dosežete najnižjo ceno za klik.
19. Metoda “hitrega vzleta”
V praksi velja, da je najbolje uporabiti postopno povečevanje, testiranje in optimizacijo, da ugotovite, kaj deluje najbolje. Toda včasih nimate dovolj podatkov, da bi resnično optimizirali svojo kampanjo, in takrat bi morali uporabiti metodo “hitrega vzleta”.
Ta metoda vključuje večjo porabo dnevnega proračun, takoj na začetku, da si zagotovite obilico podatkov in hitrejšo optimizacijo kampanj. Dnevni proračun nato vedno lahko zmanjšajte in prilagodite svojim zmožnostim.
20. Nastavite urnik za prikazovanje Facebook oglasov
Postavitev urnika za vaše oglase na Facebook-u je odličen način, da se vaši oglasi prikazujejo samo ob najbolj učinkovitih dnevih in urah, kar vam lahko pomaga povečati učinkovitost oglaševanja.
21. Dodajajte nove kreative/različice oglasov
Ko ljudje vidijo isti oglas znova in znova, se ga naveličajo. Da bi vaš izdelek in blagovna znamka ostala privlačna za vaše občinstvo, poskrbite, da imate različne vrste kreativnih elementov. To bo omogočilo vašemu občinstvu, da vidijo večjo raznolikost vaših oglasov in izboljšalo angažiranost.
Kako boste lahko sami opazili, da se je vaše ciljno občinstvo naveličalo vaših oglasov oziroma so jih videli prevečkrat?
Padec stopnje angažiranosti – če opazite zmanjšanje števila klikov, všečkov, komentarjev ali delitev na vaših oglasih, je to lahko znak, da se je vaša ciljna publika naveličala tega oglasa.
Povečana stopnja odjave ali skritih oglasov – če se poveča število ljudi, ki se odjavljajo od oglaševalskih sporočil ali skrivajo oglase, to kaže na to, da se jim oglasi ne zdijo več zanimivi ali relevantni.
Upad učinkovitosti oglasa – če se zmanjšuje stopnja konverzije, povečuje strošek pridobitve stranke (CPA) ali se zmanjšuje donosnost naložbe (ROI), to lahko kaže na to, da ciljna publika ne reagira več tako pozitivno kot prej na ta isti oglas.
Povečana stopnja prezrtih oglasov – če se poveča število ljudi, ki ignorirajo ali preskočijo vaše oglase, to kaže na to, da oglasi niso več zanimivi ali privlačni za vašo ciljno publiko.
22. Nastavite pravila za optimizacijo kampanj
Avtomatsko nastavljena pravila za optimizacijo lahko opravijo večino dela namesto vas in vam dolgoročno prihranijo veliko časa. To so avtomatska pravila, ki prilagajajo prikazovanje vaših oglasov glede na njihovo uspešnost. Ta avtomatizacija olajšaja upravljanje vaše oglaševalske kampanje.
Primeri avtomatskih optimizacijskih pravil vključujejo:
- Avtomatski izklop oglasa, ko je cena klika previsoka
- Prilagajanje proračuna glede na uspešnost v realnem času
- Povečanje proračuna, ko dosežejo vaši prikazi določen prag
Vendar pa je pomembno vedeti, da avtomatska optimizacijska pravila ne nadomestijo potrebe po spremljanju uspešnosti oglasov in ročnemu prilagajanju, temveč lahko delujejo kot koristna pomoč za izboljšanje učinkovitosti.
Zato je še vedno pomembno, da spremljate uspešnost vaše oglasne kampanje in po potrebi spreminjate optimizirate kampanjo.
23. Dodajte klic k akciji
Dodajanje gumba za klic k dejanju v vaše oglase na Facebook-u je pomembno, saj pomaga povečati konverzije tako, da uporabnike usmeri k določenemu dejanju, kot je nakup, prijava na e-novice ali obisk spletne strani.
Z vključitvijo gumba za klic k dejanju jasno sporočite uporabniku, kaj želite, da naredi naslednje, in ustvarite občutek nujnosti. To lahko poveča možnosti, da izvedejo želeno dejanje.
24. Uporabite video vsebine za oglaševanje
Uporaba videoposnetkov v vaših oglaševalskih kampanjah lahko učinkovito pritegne pozornost, ustvari prepoznavnost blagovne znamke in poveča število konverzij.
Tukaj so glavni razlogi za uporabo videoposnetkov:
Visoka stopnja angažiranosti
Videoposnetki so bolj zanimivi in se ljudje nanje bolj odzivamo, od drugih vrst vsebin na Facebook-u in so bolj verjetno deljeni in komentirani. Danes smo bolj smo nagnjeni k ogledu videoposnetka kot branju teksta.
Povečana prepoznavnost blagovne znamke
Video oglasi lahko pomagajo povečati prepoznavnost blagovne znamke z dosego večje cilne publike in večje stopnje angažiranosti.
Povečano število konverzij
Video oglasi lahko pomagajo povečati stopnjo klika (CTR) in konverzij (CR) tako, da ponujajo več informacij o vašem izdelku ali storitvi na način, ki je bolj angažiran in enostaven za razumevanje.
Različni tipi videoposnetkov, ki jih morate preizkusiti:
- Videoposnetki, ki prikazujejo vaše stranke pri uporabi izdelka
- Mnenja strank in vsebine, ki jih ustvarijo uporabniki
- Videoposnetki vplivnežev
Zaključek
Kot lahko vidite, Facebook še zdaleč ni več tako poceni, niti ni več tako preprosto orodje, da bi vaše oglaševalske akcije zgolj prepuščali naključju ali pa bi nastavitve izbirali pavšalno, brez jasnega razumevanja kaj z njimi dejansko povzročate vašemu oglaševanju.
Z doslednim testiranjem, prilagajanjem ciljev in uporabo različnih funkcij lahko ustvarite oglaševalske kampanje, ki bodo pritegnile pozornost vaše ciljne publike in povečale število konverzij.
Ne pozabite, da uspešno oglaševanje zahteva vztrajnost, potrpežljivost in odprtost za nove pristope. Zato si vzemite čas, da nenehno izboljšujete svoje oglase in sledite najboljšim praksam v industriji. S tem pristopom boste zagotovili, da bodo vaše oglaševalske kampanje dosegle svoj polni potencial in prispevale k rasti vašega podjetja.
Če sami niste kos tej nalogi, nam pišite na info@spletnik.si ali pa nas pokličite na 01 600 99 30.
Ekipa Spletnik