Posodobljeno 08. 05. 2023
Želite pridobiti informacije o Googlovi najnovejši vrsti oglaševalskih akcij? V najnovejšem blogu razčlenimo vse, kar morate vedeti o novih Google Ads oglaševalskih akcijah Performance Max, da boste na svoje spletne strani privabili čim več obiskovalcev.
Kako te kampanje delujejo?
Sledi pregled prednosti in slabosti tega načina oglaševanja ter kako jih lahko izkoristite za doseganje uspeha na osnovi svojih ciljev.
Ni skrivnost, da si Google z vsakim novim orodjem, ki ga izda, prizadeva za bolj avtomatizirano platformo, in njihove nove kampanje Performance Max pri tem niso izjema. Oglaševalske akcije Performance Max, ki tudi spadajo pod digitalni marketing, so najnovejši dodatek k Googlovim oglaševalskim kampanjam, saj so se pred kratkim po daljšem beta obdobju končno predstavile vsem oglaševalcem.
Kazalo
Kaj so Performance Max kampanje?
Po Googlovih besedah vam najnovejše Google Ads oglaševanje omogoča promocijo izdelkov ali storitev v Googlovem omrežju z ustvarjanjem ene oglaševalske kampanje, ki jo je enostavno upravljati.
Z drugimi besedami, najnovejše oglaševalske kampanje ponujajo priložnosti za optimizacijo ene oglaševalske kampanje na več Googlovih oglaševalskih platformah, ki vključujejo:
- plačano iskanje,
- nakupovanje,
- prikazno omrežje,
- YouTube in
- Gmail.
Vse z namenom, da se končni kupec znajde na vaši spletni strani. In se morda prijavi na e-novice, odda povpraševanje, opravi nakup.
Način delovanja teh kampanj je preprost: oglaševalec ponuja različna sredstva, primerna za vsak kanal, vključno z videoposnetki, prikaznimi oglasi, virom za nakupovanje (če je na voljo) in verzijami oglasa z več naslovi in opisi.
Od tukaj naprej je dela, ki ga oglaševalci potrebujejo opraviti, bistveno manj, medtem ko je večina prepuščena Googlovi umetni inteligenci (strojno učenje), da izbere in preizkusi sredstva, ki najbolje delujejo.
Kdo naj uporablja Performance Max kampanje?
Ti oglasi so še posebej uporabni za tiste uporabnike, ki želijo nastaviti preprosto Googlovo akcijo, ne da bi se morali preveč poglobiti v strategijo. S storitvijo Performance Max lahko oglaševalci preprosto prikazujejo oglase na več kanalih z majhnim dvigom sredstev (little lift) in potrebnimi optimizacijami oglasov.
Oglaševalske kampanje Performance Max uporabljajo celosten pristop za doseganje čim večjega uspeha z zagotovljenimi sredstvi, hkrati pa uporabljajo Googlove AI strategije ponudb.
Optimiziranje oglasov Performance Max kampanje za doseganje vaših ciljev
Oglaševalske kampanje oz. oglasi iz Perfromance Max so trenutno omejeni na vrsto ciljev, za katere jih je mogoče optimizirati. Trenutno so te kampanje na voljo oglaševalcem, ki želijo povečati prodajo, vzbuditi pozornost potencialnim strankam na spletu ali privabiti uporabnike v trgovino.
- Optimizacija kampanj v smeri povečanja prodaje: Z oglaševalskimi akcijami, ki so optimizirane za povečanje prodaje, lahko oglaševalci optimizirajo za prodajo, povečanje vrednosti konverzije in dodajo ciljni ROAS.
- Optimizacija kampanj za pridobivanje potencialnih strank: Oglaševalci, ki želijo pritegniti potencialne stranke, lahko to poleg Google oglaševanja storijo tudi prek drugih platform. Ponujeni oglasi morajo imeti močan CTA, ki gledalce oglasov spodbudi k izvedbi določenega dejanja (konverzije), oglaševalske kampanje pa se bodo samodejno optimizirale za doseganje največjega cilja konverzij.
- Optimiziranje oglasov za obisk trgovine (Beta): Performance Max kampanje lahko spodbudijo obisk fizične trgovine. To storite tako, da kot vir oglaševalske kampanje izberite lokacije trgovin. OPOMBA: Oglaševalske kampanje s ciljem za obiske trgovine bodo v beta različici samo leta 2022.
Nastavitev Performance Max kampanje
Google Ads oglaševalske kampanje Performance Max so razčlenjene po skupinah elementov, ki so »zbirka oglasov, osredotočenih na temo ali povezanih s ciljno publiko«. Z drugimi besedami, skupine elementov so opredeljene s ciljno skupino, na katero se odločite ciljati, in z elementi, ki se ujemajo z vašo ciljno publiko.
Kakšne elemente potrebujete?
Skupine elementov so sestavljene iz besedil, slik in video vsebin, ki jih Google uporablja za dosego vseh kanalov, vključno z iskanjem, prikazom, YouTubom, Gmailom in nakupovanjem. S ciljem, da bi vaša oglaševalska kampanja dosegla vse kanale, Google za začetek priporoča te elemente:
Besedilne specifikacije
- 1 končni URL,
- do 5 naslovov:
- en naslov naj bo dolg 15 znakov ali manj, drugi pa naj ostanejo pod omejitvijo 30 znakov,
- do 5 dolgih naslovov (omejitev 90 znakov),
- do 5 opisov:
- en opis naj bo krajši od 30 znakov ali manj, drugi pa naj ostanejo pod omejitvijo 90 znakov,
- 1 ime podjetja,
- 1 poziv k dejanju:
- kupite, izvedite več, obiščite nas itd.,
- do 2 ciljna URL-ja.
Specifikacije slik
Vsaka skupina sredstev lahko vsebuje skupno 15 fotografij in 5 slik logotipa. Nekaj priporočenih formatov slik:
- 3 pokrajinske slike,
- 3 kvadratne slike:
- za obiske trgovine uporabite 1 kvadratno sliko,
- 1 portretna slika,
- 1 kvadratni logotip.
Video priporočila
Videoposnetek je obvezen za vse oglaševalske kampanje z največjo učinkovitostjo. Če videoposnetkov ne boste ustvarili sami, jih bo Google ustvaril sam s pomočjo slikovnih elementov navedenih v oglaševalski kampanji. Če boste videe nalagali sami, naj ne bodo daljši od 10 sekund.
O signalih občinstva
Po Googlovih besedah vam »signali občinstva omogočajo dodajanje predlogov občinstva, ki pomagajo avtomatizaciji programa Google Ads optimizirati za vaše izbrane cilje na izbrane ključne besede«. Čeprav signali občinstva niso bistveni za Google Ads oglaševalske kampanje, so najboljša praksa, ki jo priporoča Google, ki bo verjetno vplivala na vašo splošno oceno optimizacije.
Prednosti Performance Max kampanj
Brez dvoma obstaja veliko prednosti, ki jih Google ponuja oglaševalcem s svojimi kampanjami za največjo učinkovitost. Kot smo že govorili, so oglaševalske kampanje Performance Max najpreprostejši način za doseganje več kanalov v eni sami oglaševalski kampanji, kar zagotavlja izboljšano uporabniško izkušnjo in enostavno upravljanje oglaševalskih kampanj.
- Enostavna nastavitev: Ko nastavite standardni proračun, ciljne lokacije in izberete želene nastavitve oglaševalske kampanje, se sredstva naložijo samo na eno lokacijo. Z vsemi sredstvi, naloženimi na enem mestu, oglaševalska kampanja pokaže, kako se bodo oglasi prikazovali na posameznem kanalu.
- Na osnovi rezultatov: S to avtomatizacijo Googlova umetna inteligenca samodejno preizkuša ustvarjalnost in prikazuje najbolj uspešne oglase na najbolj uspešnih kanalih na osnovi svojih ugotovitev in tega, kaj je najverjetneje za konverzijo. Če želite doseči določene cilje, Google samodejno optimizira za največ konverzij.
- Celostni pristop in popolna pokritost kanala: Kot je navedeno, so te kampanje za oglaševalce najbolj preprost in enostaven način za trženje prek številnih različnih kanalov v eni sami kampanji, namesto da bi izvajali več oglaševalskih kampanj po različnih kanalih.
- Vidnost lokacije in razporeda Google Ads oglasov: Kljub manjšim priložnostim za optimiziranje oglasov in vpogled v primerjavi s kampanjami, specifičnimi za posamezen kanal, oglaševalske akcije z največjo učinkovitostjo ponujajo prilagoditve lokacije in razporeda oglasov. To je bistveno za ciljanje na vašo idealno lokacijo ob najbolj uspešnih časih in funkcija, ki bi jo morali izkoristiti vsi oglaševalci.
Slabosti Performance Max kampanj
Kljub temu, da ponujajo različne ugodnosti za oglaševalce, je pomembno omeniti, da so Performance Max kampanje na nekaj področjih slabe – predvsem v smislu upravljanja kampanj in prepoznavnosti uspešnosti. Razčlenimo:
- Vidnost in preglednost: Čeprav si Google prizadeva zagotoviti vpogled v najuspešnejše občinstvo in oceniti oglase z ocenami »odlično, dobro in nizko«, ni dovolj podatkov, da bi izpostavili dokončne rezultate, kaj deluje in kaj ne. Ne samo, da so oglaševalci omejeni na podatke, ki jih izbere Google, ampak omogoča tudi zelo malo ali nič vpogleda v doprinos posameznega kanala in kako natančno se zagotovljena sredstva uporabljajo. Ali se bo vaš oglas pojavil in kje se bo pojavil (Ad Rank) je tako težko napovedati.
- Omejitve ponudb: Performance Max kampanje so omejene na eno strategijo – povečanje števila konverzij. Računi sicer imajo za e-trgovino možnost izbire »strategije maksimiranja ponudb« in nastavitve ciljnega ROAS-a, vendar je to vse.
- Uničenje kampanj, specifičnih za kanal: Brez vpogleda v to, kje se oglasi prikazujejo in kako se izvajajo konverzije, ni mogoče zagotoviti, da te oglaševalske akcije ne bodo uničile vaših drugih kampanj in izkoriščale najuspešnejše ključne besede, umestitve in ciljne skupine, ki so prinesle največji uspeh. Če nameravate poleg oglaševalskih akcij, specifičnih za kanal, izvajati tudi najnovejšo Google Adsi, pozorno spremljajte, kako to vpliva na vaš uspeh tako celostno kot specifično za posamezen kanal.
- Doseganje ciljev na osnovi sredstev: Na žalost skupine sredstev ne delujejo enako kot skupine oglasov. Ni mogoče oceniti, kako uspešna je ena skupina sredstev v primerjavi z drugo. Z drugimi besedami, ne morete vedeti, ali morate celotno skupino začasno ustaviti ali nadaljujete z izvajanjem, glede na to, da nimate vpogleda v občinstvo ali konkretnih podatkov o ustvarjalni uspešnosti. Z vidika podatkov, ki jih skozi kampanjo ne moremo videti, se to zdi precej nazadovanje v smislu sprejemanja pravih odločitev za doseganje optimalnih rezultatov.
- Nezmožnost zanikanja ključnih besed: Oglaševalske kampanje z največjo uspešnostjo ne dovoljujejo negativnih ključnih besed ali uporabe seznamov negativnih ključnih besed.
- Omejeno ciljanje in ciljanje na ciljno skupino: Poleg izbire ciljnih skupin za vašo skupino sredstev je težko oceniti uspeh ciljanja na občinstvo. Če izberete signal občinstva za svoje skupine sredstev, ne boste prejeli veliko informacij o uspešnosti drugega kot samo izdelka. Glede na to se prepričajte, da je vaš signal občinstva ustrezen za vaš izdelek, saj želite zagotoviti, da dosežete uporabnike, ki bi lahko imeli koristi od njegove uporabe.
- Omejitev naprav in testiranje: Uspeh naprave in prilagoditve ponudb so ključni del optimizacije Googlovih oglaševalskih akcij, zlasti za oglaševalce, ki želijo preizkusiti uspešnost mobilnih in namiznih računalnikov. Poleg nezmožnosti implementacije modifikatorjev naprav morajo najnovejše oglaševalske akcije še izdati informacije o zmogljivosti za posamezne naprave, ki ne dajejo jasnosti glede uspešnosti. Kot rešitev priporočamo uporabo analitike za vpoglede, vendar bi bilo odlično, da bi jo Google omogočil v svojem oglaševalskem vmesniku.
Najboljše prakse Performance Max kampanje
Sestavili smo seznam najboljših praks in nasvetov za Google performance max kampanje, ki vam lahko pridejo prav pri vašem delu:
Uporaba signalov občinstva
Vaš signal občinstva določa, komu se prikazujejo vaši oglasi, ne glede na kanal. Google priporoča združevanje ciljnih skupin na podlagi afinitete/zainteresiranosti s ciljno skupino po meri (obiskovalci spletnega mesta so odličen primer). Na osnovi te izbire ciljne skupine bo Googlova umetna inteligenca začela ciljati na uporabnike znotraj te ciljne skupine, hkrati pa bo identificirala uporabnike, ki so podobni tej ciljni skupini.
Izbira elementov
Ko določite svojo ciljno publiko, zagotovite, da so elementi v korelaciji s tem istim občinstvom. Čeprav bodo elementi za ozaveščanje o blagovni znamki glede na spol dobro delovala, je super, da naredite korak naprej in se prepričate, da boste potencialno stranko v celoti seznanili s tem, kako vaša blagovna znamka ustreza njenim potrebam.
Poleg ustreznih elementov vedno vključite tudi promocijska besedila (če je primerno). Na primer višina prihranka in ponudba brezplačne dostave so nekateri najboljši načini za spodbujanje klikov in Performance Max ni nič drugačen. Kljub omejenemu vpogledu v uspešnost sredstev, je tak pristop vedno ocenjen kot najboljši.
Spremljanje uspešnosti oglaševalskih kampanj
Kot večina Googlovih oglaševalskih akcij, ki uporabljajo strategije samodejnega uravnavanja ponudb, traja približno 14–30 dni, da se le-te po odobritvi tudi povečajo (to ramp up post-approval). Oglejmo si, kaj lahko storite za spremljanje in ocenjevanje uspešnosti:
Uporabite zavihek Vpogledi
V razdelku z Vpogledi (Insights) lahko najdete mešanico najuspešnejših segmentov občinstva in najbolj priljubljenih tem občinstva. Čeprav je na podlagi teh vpogledov treba izvesti nekaj takojšnjih optimizacij, razmislite o tem, da bi ta spoznanja izkoristili in jih uporabili v svojih drugih oglaševalskih akcijah, specifičnih za kanal (če je primerno).
Učinkovitost, specifična za izdelek
Na zavihku Izdelki lahko tržniki vidijo, kateri izdelki so uspešni v svoji skupini sredstev, in lahko ustrezno začasno ustavijo, omogočijo in razdelijo deleže.
Učinkovitost razširitve
Če ste predhodno dodali razširitve v oglaševalsko akcijo z najvišjo učinkovitostjo, vam zavihek razširitev omogoča pregled njihove uspešnosti na podlagi nekaj meritev: prikazov, stroškov in klikov. Čeprav so podatki omejeni, jih imate možnost izboljšati, če podatki to narekujejo.
Lokacija in razpored Google Ads oglasov
Če ste ob zagonu oglaševalskih akcij dodali ciljno lokacijo in razporede oglasov, poskrbite, da boste vedno dosledno preverjali uspešnost. Oglaševalci lahko tukaj dodajo pozitivne in negativne modifikatorje.
Performance Max in prihodnost Googlovega marketinga
Večino ljudi, ki so že uporabljali Googlovo oglaševalsko platformo, ne preseneča, da z vsako novo izdajo, postajajo kampanje vse bolj avtomatizirane. Z nedavno Googlovo napovedjo, da bodo postopoma opuščali razširjene besedilne oglase in pametno nakupovanje, je očitno, da se avtomatizacija zdaj spodbuja bolj kot, kdaj koli prej.
Oglaševalske akcije z največjo učinkovitostjo so najbolj avtomatizirana vrsta oglaševalskih akcij, ki smo jih doslej videli, in komaj čakamo, da vidimo, kaj sledi. Čeprav obstajajo utemeljeni pomisleki glede te nove vrste oglaševalske kampanje, pa bo kot kaže prinesla obetavne spremembe in rezultate.
Ker Google nenehno uvaja nove produkte, medtem ko postopno opušča stare, je koristno, da sprejmemo to novo obdobje avtomatizacije in uspeh, ki ga obeta.
Potrebujete smernice ali konkretno pomoč na področju spletne vidnosti in Google Ads Oglaševanja? Obrnite se na naše strokovnjake po pomoč in nam pišite na oglasevanje@spletnik.si.
Uspešno!
Spletnik
- 23 predlogov za uporabo ChatGPT-ja za mala podjetja - 02. 10. 2024
- 8 nasvetov za uspeh vsake spletne trgovine - 25. 09. 2024
- Kako SEO optimizacija pomaga povečati prodajo - 18. 09. 2024