11 uporabnih trikov za Google Ads oglaševanje, ki dejansko delujejo

Jul 6, 2022
Jul 6, 2022

Vsakih nekaj mesecev se pojavi kakšen velik nov trend Google Ads oglaševanja, ki prisega na takojšnje rezultate. Tudi če deluje pri eni osebi, poustvarjanje vseh vključenih dejavnikov, da bi vedno znova zagotovili uspeh za vse, običajno ni mogoče.

Medtem ko imajo nekateri od teh domnevnih trikov prednosti, so mnogi od njih v najboljšem primeru močne strategije, ki bi jih bilo treba prilagoditi zadevnemu poslu. Imeti dobičkonosno oglaševanje ima namreč veliko komponent.

Verjetno ima vaše Google Ads oglaševanje seznam trikov, za katere veste, da vam lahko pomagajo hitro in dosledno izboljšati vaše oglaševalske akcije. Ko gre za te preizkušene in resnične trike, jih imamo tudi pri Spletniku kar nekaj, katere vam z veseljem priporočamo.

V tem članku si bomo ogledali 11 trikov Google Ads oglaševanja (nekdaj Google Adwords oglaševanje), ki zanesljivo in dosledno izboljšajo vaše oglaševalske akcije v vseh pogledih.

Triki – Google Ads oglaševanje: 11 preizkušenih in resničnih trikov, ki dejansko delujejo

Dobro izvedena PPC kampanja je lahko ključna za oglaševalčeve splošne konverzije in prihodke. Ker pa plačate za vsak klik, ki ga dobite za svoje oglase, lahko slabo vodena PPC kampanja stane več od prihodka, ki ga prinaša Google Ads oglaševanje.

Ker oglaševanje že v osnovi danes ni več poceni, smo mnenja, da dodatno metanje denarja skozi okno res nima smisla. Naša strokovna ekipa lahko za vas brezplačno analizira vašo celotno Google Ads kampanjo in tako preveri, kako uspešno je vaše trenutno Google Ads oglaševanje, kje imate največje rezerve in bi lahko še izboljšali rezultate.

Ciljno občinstvo in sporočanje sta edinstvena za vaše podjetje, vendar obstaja nekaj osnovnih taktik, ki dosledno delujejo v PPC kampanjah, ne glede na panogo.

Za zdravo in produktivno PPC kampanjo žal ni magične rešitve, obstaja pa veliko vzvodov, ki jih lahko prilagodite, da povečate svoje rezultate Google Ads oglaševanja. Nekateri od teh so naprednejši od drugih, a če te elemente vključite v svojo strategijo za plačano iskanje, bi morali opaziti velik napredek, kar bi vašemu podjetju moralo prinesti več denarja!

1. Naj bo vaša ciljna spletna stran ustrezna

To je eden izmed najbolj spregledanih vidikov plačanega iskanja. Z lahkoto se izgubite v Google Ads platformi, prilagajate ponudbe, preizkušate besedilo oglasa in usmerjate vso svojo energijo v oglaševanje.

Končni cilj vsakega PPC oglaševanja je prodaja oziroma želena konverzija. Uspešen PPC oglas vodi potencialne stranke na ciljno stran (ladning). Nato je naloga ciljne strani, da to potencialno stranko spremeni v stranko, ki opravi konverzijo. Optimizirajte ciljne strani za PPC konverzije tako, da se sporočilo vaših oglasov sklada s sporočilom ciljne strani – to dosežete tako, da ima oglas enak ton vsebine kot vaša spletna stran.

Oglaševanje in povečanje konverzij

Ohranjanje doslednosti med vašimi ključnimi besedami, besedilom oglasa in ciljnimi stranmi bi moralo izboljšati vaše razmerje med prikazi in kliki ter konverzijo, hkrati pa znižati vaš CTA. V idealnem primeru je rezultat ta, da zaslužite več denarja, hkrati pa povečate svoj proračun.

Ker veste, da vaše stranke zanimata vaša ponudba in sporočilo v vašem oglasu, lahko povečate število konverzij tako, da na ciljni strani predstavite isto sporočilo in CTA. Z upoštevanjem tega osnovnega pravila boste lahko oblikovali bolj privlačne oglase, ki bodo vašim strankam pomagali razumeti vašo vrednost in spodbudili več konverzij.

2. Optimizirajte negativne ključne besede

Eno najmočnejših orodij, ki vam je na voljo za zagotavljanje celovitosti Google Ads oglaševanja, je uporaba negativnih ključnih besed. Google platforma vam omogoča, da določite, katere ključne besede niso primerne za vaš izdelek ali storitev.

Če Googlu poveste, kaj vaš izdelek ni, preprečite, da bi se vaši oglasi prikazovali pri iskanju besed, ki se ne ujemajo s strankami, ki jih želite.

Primer uporabe negativnih ključnih besed

Recimo, da ste podjetje za upravljanje stanovanj, ki ima v lasti več študentskih stanovanjskih kompleksov zunaj kampusa. Ta stanovanja so namenjena študentom in ne tradicionalnim družinam. Če želite zagotoviti, da prejmejo samo kvalificiran promet, lahko izključite izraze, kot je »družinski« skupaj s »poceni« in drugimi kvalifikatorji, da onemogočite promet iskalcev, ki niso v vaši demografski kategoriji.

Negativne ključne besede lahko dodate na raven oglaševalske akcije, lahko pa jih tudi izpopolnite z dodajanjem edinstvenih besed v določene skupine oglasov.

3. Dodajte več razširitev v Google Ads oglaševanje

Razširitve Google Ads so eden najhitrejših in najbolj zanesljivih načinov za povečanje klikov in konverzij v oglaševalskih akcijah, saj vam dajejo več prostora (in znakov!) v oglasu, tako da lahko uporabnike privabite h kliku. Glede na podatke iz samega Googla lahko razširitve povzročijo povečanje CTR za približno 10-15 %, kar je pomembno in lahko povzroči veliko razliko v CTR in stopnjah konverzije.

Obstajajo različne vrste razširitev Google Ads in v vsaki oglaševalski akciji lahko uporabite več razširitev. Nekateri bodo podrobno opisali različne ključne strani na vaši spletni strani, da bodo uporabnike privabili h kliku, tako da jim bodo vnaprej omogočili dostop do informacij, ki jih morda iščejo, medtem ko bodo drugi morda vsebovali informacije o izdelkih, prodaji, telefonskih številkah ali naslovu in delovnem času podjetja.

Google Ads razširitve in oglaševanje – kje začeti?

Če niste prepričani, kje začeti, je običajno dobro izbrati povezavo do spletne strani ali razširitev za strukturirane delčke kode, saj poudari ključne strani spletnega mesta in lahko uporabnike hitro pripelje tja, kamor želijo. Lokalna podjetja, ki poskušajo pritegniti promet v trgovini, morajo zagotoviti, da uporabljajo razširitve organizacije in klicev.

Razširitve je mogoče hitro in preprosto nastaviti za vaše oglaševalske akcije, eno razširitev pa lahko uporabite v več oglaševalskih akcijah. Ustvarite jih lahko na nadzorni plošči Google Ads ali kar v sistemu za ustvarjanje oglaševalskih akcij.

Razširitve oglasov so bistveni del uporabniške izkušnje in lahko vašim oglasom znatno povečajo učinkovitost. Razširitve oglasov lahko pomagajo bolje povedati zgodbo vaše blagovne znamke, hkrati pa strankam ponujajo dragocene informacije.

Najpogosteje uporabljane razširitve:

  • Razširitve povezav do spletnih strani: To so dodatne povezave, ki se lahko zdijo vašim strankam dragocene in usmerjajo na edinstvene ciljne strani na vašem spletnem mestu.
  • Razširitve oblačkov: uporabite jih za ustvarjanje zaupanja pri bralcih, tako da vključite vnose, kot sta »Hitra profesionalna storitev« ali »Garancija za brezskrbnost«.
  • Strukturirani delčki: vključite jih, če želite zagotoviti več informacij o ponujenih funkcijah. Te temeljijo na določenih kategorijah, zato se prepričajte, da ste izbrali ustrezno kategorijo, ko sestavljate razširitve oglasov.
  • Razširitve klicev: To vam bo omogočilo, da svojo poslovno telefonsko številko povlečete naravnost v seznam.
  • Razširitve lokacije: Če ste fizično podjetje, lahko svoj račun Google My Business povežete z računom Google Ads. Če omogočite to razširitev, bo vaš naslov in telefonska številka vključena v vaše oglase, da bodo potencialne stranke lažje našle vašo lokacijo.

4. Izbrišite podvojene ključne besede

Idealna ključna beseda ima velik obseg in visok namen iskanja ter morda celo razmeroma nizko raven konkurence, zato jo boste želeli uporabiti v vsaki kampanji. Včasih pa lahko to deluje proti vam, ker vaše kampanje na koncu tekmujejo med seboj. Ker že tekmujete s stotinami, če ne s tisoči drugih oglaševalcev za iste ključne besede, to ni tisto, kar potrebujete.

Namesto tega je najbolje, da ocenite, za katero oglaševalsko akcijo bi bila ključna beseda najustreznejša in v njej najbolj uspešna, in nato nadaljujete. Ne pozabite, da vsakič, ko se vam za posamezno ključno besedo prikaže druga najboljša oglaševalska akcija, zmanjšate svoje možnosti za uspeh. Ne uničite svojih najboljših besed s to napako.

Če niste prepričani, lahko poskusite zagnati začetni preizkus, pri katerem ga postavite v več različnih oglaševalskih akcij in vidite, kje prinaša največ klikov ali konverzij.

5. Izkoristite blagovne znamke za visoke ocene kakovosti

Ocena kakovosti je pomemben del oglaševanja Google Ads. Lahko vpliva na uvrstitev vašega oglasa, kar lahko neposredno vpliva na vaš uspeh na platformi.

Velik del vaše ocene kakovosti temelji na tem, ali se vaša oglaševalska akcija in ciljna stran ujemata z oglasom, ki ste ga ustvarili, in ključnimi besedami, na katere ciljate. Ni presenetljivo, da je ciljanje na izraze z blagovnimi znamkami – ali ciljanje na ključne besede, ki vključujejo vašo lastno blagovno znamko odličen način za hitro doseganje visoke ocene kakovosti.

Nekateri oglaševalci bodo ohranili ključne besede z blagovno znamko v svoji edinstveni skupini oglasov. To deluje pri nekaterih blagovnih znamkah, pri drugih pa je pravzaprav pametnejša poteza kombinirati izraze blagovnih znamk z drugimi takojšnjimi ključnimi besedami z visoko vrednostjo. Visoka ocena kakovosti iz ključnih besed z blagovno znamko se bo prenesla in lahko zvišala uvrstitev oglasa ter dala prednost drugim ključnim besedam z visoko vrednostjo. Pomagajo vam pridobiti prednost pri tistih konkurenčnih ključnih besedah, za katere se je težko uvrstiti.

6. Izvedite sledenje z UTM kodo

Skrbno sledenje oglaševalskim akcijam je bistvenega pomena, kar vam omogoča, da jih po potrebi prilagodite in optimizirate. Čeprav vam bodo Google Ads kampanje pokazale, katere oglaševalske akcije prinašajo največ klikov, je vedno koristno imeti čim več podrobnosti. Pri tem lahko pomagajo kode UTM.

Kaj je UTM koda?

Kode UTM so majhni delčki besedila, ki jih lahko dodate kateri koli povezavi, da ustvarite več informacij o sledenju v storitvi Google Analytics. Poleg tega, da vidite, katere klike vam pošilja posamezna oglaševalska akcija, boste lahko videli dodatne informacije. Na primer, katera oglaševalska akcija vam pošilja promet, ki na vašem spletnem mestu preživi najdlje časa, katere strani si ogleduje in še več.

Čeprav se vse to verjetno sliši nekoliko zapleteno, je pravzaprav lažje, kot bi si mislili. Začnete lahko z Googlovim brezplačnim orodjem – graditeljem URL-jev. To vam omogoča, da povezavi dodate parametre UTM. Vnesite svojo ciljno stran, na katero pošiljate promet, in nato ime akcije, ki ljudi pripelje tja. Prepričajte se, da se ime vaše oglaševalske akcije v graditelju ujema z natančnim imenom oglaševalske akcije, ki jo izvajate v programu Google Ads, da jim boste lažje sledili.

Katera polja morate izpolniti?

Najpomembnejša polja, ki jih morate tukaj izpolniti, so URL svoje spletne strani, vir oglaševalske akcije, ime oglaševalske akcije in izrazi oglaševalske akcije (ali ključne besede), ki jih boste uporabljali za pošiljanje prometa prek te oglaševalske akcije na svojo spletno stran.

Ko ustvarite oglaševalsko akcijo, boste videli razširjeno povezavo, ki presega običajni naslov spletnega mesta vaše ciljne strani. To boste uporabili kot naslov ciljne strani spletnega mesta, na katerega pošiljate promet.

Če želite biti posebej podrobni, lahko ustvarite različne povezave z različnimi kodami UTM za vsako ločeno oglaševalsko akcijo, ki jo ustvarite.

7. Naj bodo skupine ključnih besed med seboj vsebinsko povezane

Kadarkoli nekdo v Google vnese iskalno poizvedbo, se prikažejo oglasi glede na to, kako relevanten dražbeni sistem upošteva iskalni izraz in ustrezno prikaže oglas. Pomembno je razumeti ključne besede, ki jih uporabljate, in vrsto modifikatorjev, ki jih uporabljate za te besede v vaši PPC kampanji.

Štiri vrste ujemanja ključnih besed

  • Široko ujemanje: To je najširša mreža, ki jo lahko ustvarite in bo zajela iskanja s poljubnimi besedami v poljubnem vrstnem redu (vključno s sinonimi), ki vključujejo ciljno ključno besedo.
  • Spremenjeno široko ujemanje: Ta vrsta ujemanja je druga najširša mreža, ki jo lahko ustvarite. Za razliko od širokega ujemanja, ki lahko dovoli, da se vaš oglas prikaže za katero koli ključno besedo v frazi, za katero oglašujete, spremenjeno široko ujemanje pove Googlu, “mora imeti vse te izraze v iskalni poizvedbi, v poljubnem vrstnem redu ali umestitvi.”
  • Frazno ujemanje: Ta modifikator bo prikazal vaš oglas samo, ko bodo iskalci uporabili natančno besedno zvezo, ki jo določite. Poizvedba mora vsebovati vse ključne besede, ki si jih zapomnite, v točno takšnem vrstnem redu, kot ste jih vnesli.
  • Natančno ujemanje: Ta modifikator ključnih besed je podoben fraznemu ujemanju; običajno se bodo vaši oglasi prikazali samo z natančno iskalno poizvedbo, ki jo vnesete, vendar je Google to nekoliko omilil tako, da je vaš oglas prikazal za stvari, kot so napačno črkovane besede, množinske različice besede ipd.

Vsaka vrsta ujemanja pri Google Ads oglaševanju je kompromis med prikazi, ustreznostjo in ceno

Če želite največ prikazov, potem široko ujemanje to doseže, običajno za najnižji CPC. Lahko pa tudi pomeni, da se ujemate s kupom nepomembnih iskanj in vas stane denarja.

Po drugi strani bo imelo natančno ujemanje najmanjše število prikazov, vendar bo večja ustreznost in razmerje med prikazi in kliki. Kompromis je, da je običajno dražje.

Ustreznost besed in oglasov je tako pomembna, da bodo nekateri oglaševalci celo uvedli skupine oglasov z eno ključno besedo z natančnim ujemanjem. Ciljate na eno ključno besedo in ustvarite oglaševalsko akcijo, ki je hiperosredotočena, pri čemer je ta ključna beseda vključena v besedilo oglasa.

8. Pazite na ključne besede, katerih rezultat je pretvorba

Včasih je potrebnih nekaj poskusov in napak, preden lahko natančno prilagodite oglaševalske akcije. Eden od primerov tega je zgodnja izbira ključnih besed in njihovo prilagajanje, ko oglaševalske akcije napredujejo.

Navsezadnje ni neobičajno, da najdete ključno besedo, za katero ste prepričani, da bo res dobra. Ima vse znake potencialnega uspeha in vaš konkurent morda z njim celo dosega odlične umestitve ali veliko ponuja zanj. Toda včasih te ključne besede ne prinesejo želenih rezultatov.

Ko pregledujete svoje oglaševalske akcije, lahko vidite, katere ključne besede uspešno spodbujajo promet in konverzije ter katere ne.

Oglejte si, kaj ljudje dejansko iščejo, in preverite, ali lahko najdete nove ključne besede, ki bi lahko pomagale sprožiti odlične rezultate. Odstranite ključne besede, ki ne delujejo, in se posvetite tistim, ki delujejo.

Veliko ljudi je tako preobremenjenih s poskusi ustvarjanja novih oglaševalskih akcij, da pozabijo, da je prilagoditev tega, kar že imajo (dokler ni popolnoma zapolnjena), lahko odličen način za dolgoročne rezultate.

9. Izpolnite vso razpoložljivo vsebino oglasa

Razširjeni besedilni oglasi so od izdaje julija 2016 močno vplivali na svet Google Ads oglaševanja. S tem, ko nudijo dodaten prostor za ustrezno vsebino, vodjem PPC zagotavljajo odličen način za pripovedovanje zgodbe o izdelku ali storitvi. Če želite, da so vaši oglasi učinkovitejši, izpolnite vsa razpoložljiva informacijska polja.

Odzivno oglaševanje

Google je dodal tudi možnost za odzivne iskalne oglase (RSA – Responsive Search Ads). V RSA Googlu v bistvu daste seznam možnosti naslovov, seznam možnosti opisov, Google pa bo preizkusil njihove kombinacije skupaj, da bi našel najboljši rezultat.

Pomembno je vedeti, da jih je mogoče sestaviti v poljubni kombinaciji, zato poskrbite, da bodo naslovi in ​​opisi, ki jih vnesete, sestavljeni na kakršen koli način in da bodo še vedno smiselni!

10. Prilagodite ponudbe Google Ads oglaševanja glede na geografsko ciljanje

Ne glede na trg ali panogo lahko izkoristite tudi geografsko lokacijo svoje trgovine. Lokalne industrije, kot so stanovanja, hoteli in odvetniki, pogosto kvalificirajo svoje idealne stranke glede na to, kako blizu živijo svojim fizičnim pisarnam, vendar uspešnost geografskega ciljanja ni omejena le na to. Tudi če vaši izdelki in storitve niso odvisni od fizične lokacije vaših strank, lahko še vedno optimizirate svoje PPC kampanje z geografsko ciljanimi ponudbami glede na sezonskost, vreme in potrebe uporabnikov.

Na primer, če prodajate lopate za sneg, bi morali dati negativno ponudbo v toplejših območjih, saj ljudje tukaj verjetno ne bodo potrebovali vašega izdelka in boste zapravili denar za vsak klik iz teh območij. Raje povečajte ponudbe za geografsko ciljanje za mesta, ki se jim v naslednjih dneh obeta npr. več snega.

Mnogi začetniki v programu Google Ads pozabijo upoštevati potrebe svojih različnih vrst strank in druge kvalifikacije glede na fizično lokacijo njihovega občinstva. Prihranite lahko veliko denarja, če preprečite prikazovanje oglasov na nekaterih območjih, hkrati pa povečate verjetnost konverzije in povečate prilagoditev ponudbe na drugih geolokacijah.

11. Poiščite priložnosti za preusmeritev proračuna v mobilne naprave

Veliko vaših bodočih strank uporablja mobilne naprave in vse več uporabnikov izvaja konverzije na njih. Oglaševalske akcije, osredotočene na mobilne naprave, vam lahko dajo najboljšo priložnost, da pritegnete svoje mobilne stranke v pravi obliki na njihovi želeni napravi. Ločevanje oglaševalskih akcij je preprost način za pridobivanje več kvalificiranih klikov.

Kako ugotovite, ali naj ima oglaševalska akcija komponento samo za mobilne naprave? Poglejte konverzije po napravah. Kot lahko vidite, mobilne naprave prekašajo namizne in tablične računalnike. V tem primeru lahko uporabnikom mobilnih telefonov dodate pozitivni modifikator ponudbe, da tam povečate svojo vidnost.

Če pa mobilne naprave ustvarijo znaten delež konverzij in želite zanje uporabiti proračun bolj agresivno, lahko tudi kopirate obstoječo oglaševalsko akcijo in preprosto dodate negativno ponudbo za mobilne naprave za izvirno oglaševalsko akcijo. Deluje na enak način kot negativna ponudba za namizje v novi oglaševalski akciji, samo za mobilne naprave.

Izkoristite lahko tudi prednosti oglaševalskih akcij samo za mobilne naprave, tako da se osredotočite na razširitve »klikni za klic«.

Google Ads oglaševanje je naložba

Pravilno vzdrževana PPC kampanja lahko pomaga podjetjem drastično povečati prihodke. Ker vam Google zaračuna vsak klik vaših oglasov, poskrbite, da boste izvedli vse razpoložljive korake za optimizacijo celotne izkušnje in spodbujanje konverzij. Preizkusite zgornje predloge za vaše PPC akcije in morali bi svojemu podjetju zaslužiti več denarja s kvalificiranim prometom in povečano prodajo.

Google Ads je vrsta včasih zapletenih odločitev, ki jih morate sprejeti, in uravnotežiti vse od namere občinstva do ponudb vaših konkurentov do strategij, ki jih želite uporabiti. Obstaja veliko plasti, ki lahko nekoliko otežijo dosledno ustvarjanje oglasov.

Uporaba Google Ads trikov, o katerih smo govorili zgoraj, lahko pomaga dosledno izboljšati vaše oglaševalske akcije, ne glede na strategijo, ki jo uporabljate, ali njeno osnovno uspešnost.

Vam pravilno Google oglaševanje predstavlja izziv ali pa potrebujete nekaj pomoči na tem področju? Ali na sploh pri boljši spletni vidnosti? Enostavno nam pišite na oglasevanje@spletnik.si in z veseljem vam pomagamo.

Uspešno!
Spletnik

5/5 - (1 vote)
Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 vote)
Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.