Klic k akciji – 50 praktičnih primerov

Maj 4, 2022
Maj 4, 2022

Želite obiskovalce vaše spletne strani spodbuditi k nakupu? Ali pridobiti več naročnikov na svoje e-novice? Vse, kar potrebujete je pravi klic k akciji ali CTA (angl. call to action), ki spodbuja obiskovalce spletne strani ali oglaševalske kampanje k želenemu dejanju. Zelo pomembno je, da jih vodite skozi celo nakupno pot s strateškimi CTA-ji. Le kako bi potencialna stranka drugače vedela, katero dejanje želite, da opravi, če tega jasno ne sporočite?

Obstaja veliko različnih načinov uporabe klica k akciji, zato v nadaljevanju predstavljamo nekaj učinkovitih fraz, strategij in oblik CTA, ki jih lahko začnete uporabljati takoj. Delujejo v vseh marketinških kanalih, tako tradicionalnih kot digitalnih. Na koncu boste znali ustvariti svoje klice k akciji za vaš posel kot pravi profesionalec! Pa začnimo.

Kaj je klic k akciji (CTA) v marketingu?

Klic k akciji je del vsebine, kot je besedilo ali gumb, ki spodbuja občinstvo, da dokonča določeno dejanje oziroma izvede želeno konverzijo. Je izredno močno orodje tako na spletni strani kot tudi v marketinških kampanjah.

CTA ali klici k akciji so na voljo v različnih oblikah, vendar so najpogostejši načini za njihovo uporabo v obliki pozivnega teksta, prijave in gumba, ki ga je mogoče klikniti.

Najpogosteje uporabljene akcijske fraze, ki jih vidimo na spletu so:

  • “subscribe” (naročite se na storitev, naročnina)
  • “learn more” (izvedite več)
  • “get started” (začnite)
  • “try it for free” (brezplačen preizkus, demo verzija)
  • “sign up” (vpiši se ali prijavi se)
  • “buy” (opravi nakup)

Seveda obstaja veliko več različnih vrst CTA-jev, ki vabijo potencialno stranko k različnim ciljem – bodisi je to naročnina na e – novice ali spletni tečaj, prenos e-knjige, nakup in podobno.

Da bi vam pomagali ugotoviti, kateri CTA je primeren za vašo kampanjo ali stran, so v naslednjih primerih izpostavljeni:

  • preprosti in učinkoviti klici k akciji,
  • klici k akciji za več različnih ciljnih skupin (in več gumbov)

Učinkoviti klici k akciji za različne namene

1. HubSpot

Ena od prednosti HubSpota je bogastvo brezplačnih virov, ki jih ponuja. Ta vmesni klic k akciji, ki ga najdete v članku, prikazuje, kako lahko dobro postavljen klic izboljša uporabniško izkušnjo.

Je nevsiljiv in je na sredini članka in ne le, da spodbuja bralce, da ga “prenesejo zdaj” (angl. download now), ampak ponuja uporaben in brezplačen vir. Marketinški komplet ponuja že pripravljeno rešitev za tiste, ki morda ne vedo, kje začeti.

Zakaj ta CTA deluje?

Ponuja brezplačen vir, ki je neposredno povezan s temo članka, v katerem je prikazan. Bralci lahko dokončajo članek in nato prenesejo vodnik s predlogami, da začnejo izdelovati lasten marketinški komplet.

2. The Budgetnista

The Budgetnista, ki ga vodi osebna finančna svetovalka in avtorica Tiffany Aliche, je popularen vir za informacije in nasvete na področju osebnih financ. Poleg vsebine, ki navdušuje njeno občinstvo, je tudi profesionalka pri ustvarjanju vabljivih klicev k akciji.

Namesto, da bi za promocijo svojih e-novic, preprosto dala le gumb za prijavo na e-novice, uporablja jezik, ki bralca privabi h kliku. »Prijavite se na tedenske dobrote« zveni veliko bolj zanimivo kot »prijavite se na moje glasilo«. Kdo si ne želi tedenskih dobrot?

Zakaj ta CTA deluje?

Prijazna in ustvarjalna uporaba jezika spodbuja obiskovalce spletne strani k želenemu dejanju. Prav tako odraža Alichejevo osebnost in pomaga pri personalizaciji interakcije z obiskovalci.

3. Glossier

Lepotna blagovna znamka Glossier prikazuje realistične podobe žensk z različnimi tipi kože. Njihova spletna stran ima veliko belega prostora, zaradi česar fotografije manekenk in ličil še bolj izstopajo.

Njihov klic k akciji se prikaže, ko se začnete pomikati po spletni strani. Prikaže se v obliki pojavnega okna (angl. pop-up), ki bi ga običajno mnogi odpravili s klikom na x oziroma izhod. Vendar boste zaradi sproščenega tona komunikacije v oknu, najverjetneje prebrali celotno sporočilo. Stavek »Let’s take this to your inbox« je premišljen način, da pozovete obiskovalca k prijavi na vaše e-novice. Tekst lepo zaokroži gumb s pozivom “I’m in” ali “sem za”, ki nevsiljivo vabi obiskovalca k sodelovanju.

Zakaj ta CTA deluje?

Tako kot The Budgetnista tudi Glossier uporablja premišljene, sproščene pozive, ki vabijo k akciji in zaradi katerih se ljudje lažje poistovetijo z blagovno znamko. Fotografija modela z ličilom Glossier in vključene ilustracije prav tako pomagajo, da je ta CTA privlačen.

4. 310 Creative

Agencija za “rast” (angl. Growth Agency) 310 Creative, pomaga B2B podjetjem pri izboljšanju uporabniške izkušnje za povečanje prodaje. Glede na to, da obiskovalci spletne strani morda ne vedo, katere storitve potrebujejo, 310 Creative uporablja klic k akciji, ki odpravlja zmedo.

Njihov klic k akciji poziva obiskovalce, da rezervirajo brezplačno oceno oziroma mnenje o tem, kaj na njihovi spletni strani deluje in kaj ne. S tem ciljajo na podjetja, ki menijo, da njihova spletna stran ne prinaša želenih ali premalo konverzij.

Zakaj ta CTA deluje?

Ne samo, da izpostavi izredno koristno in brezplačno storitev, ampak tudi izkazuje empatijo do obiskovalca. Nagovor v stilu: »Če vam to zveni znano, se lahko pogovorimo«, dokazuje, da je 310 Creative tukaj, da pomaga in razume frustracije uporabnika.

5. Heyday

Heyday je nekakšen upornik v lepotni industriji nege obraza. Prisegajo na neposreden, minimalističen, a prijazen pristop, ki se kaže tudi v njihovih klicih k akciji. Zgornji obrazec vabi obiskovalce spletne strani, da se s popustom prijavijo na njihove e – novice. Pri tem so uporabili sliko dveh modelov s čudovito, negovano kožo. Gumb »prijavi se in prihrani« (angl. sign up and save) je prepričljiv, skupaj s šaljivo hiperpovezavo »Ne, hvala, raje imam nego kože s polno ceno«, pa poda možnost izhoda.

Zakaj ta CTA deluje?

Heyday je uporabil lepo estetiko, popust in humor, da bi obiskovalce spodbudil k želenemu dejanju.

6. VRBO

V primeru, da v prostem času radi brskate po čudovitih počitniških domovih, je VRBO odličen vir za to. Blagovna znamka premišljeno uporablja estetske slike in čudovite lokacije.

Klic k akciji je še bolje viden zaradi barvnega kontrasta (bele in modre) in lažje pritegne pozornost bralca. Gumb »discover your escape« doda pridih avanture za tiste, ki jih morda zanima najem počitniške hiše.

Zakaj ta CTA deluje?

VRBO odlično uporablja barve in fraze. Ne gre za počitnice, ampak za avanturo, kjer vam lahko služijo kot zaupanja vredni vodič.

7. Hulu

Video streaming velikan Hulu se je z zgornjim klicem k akciji odločil za dramatičen pristop. Zatemnjeno ozadje prikazuje vso njihovo televizijsko in filmsko ponudbo, zeleno-belo besedilo pa vas opozori na promocijo. Gre za prijavo in istočasno “upsell”, ki uporabnike obvešča, da lahko dobijo popust z Disney+ in ESPN+.

Zakaj ta CTA deluje?

Ta klic k akciji obiskovalce privabi z vtisom, da bodo veliko pridobili z naborom različnih dodanih storitev (angl. bundle). Namesto da bi imeli samo gumb za prijavo, so dodali tekst »pridobi Disneyjev paket«. Poudarek je na zagotavljanju dodane vrednosti, s čimer bi obiskovalce spodbudili k nakupu.

8. Hija De Tu Madre

Podjetje z oblačili, Hija De Tu Madre, ohranja svežino z rožnato in belo barvo, ki izžareva mladost. Njihovi klici k akciji so zelo privlačni, saj uporabljajo pametno igro besed, ki meša španščino in angleščino, kar je v skladu z njihovo ciljno publiko.

Ravno zato, ker so usmerjeni v svoje občinstvo, lahko Hija De Tu Madre iz svojih obiskovalcev pridobi več informacij in podatkov. Namesto da bi imeli samo klic k akciji, ki zahteva vpis e-mail naslova (prva slika), so v drugem klicu k akciji uvedli obrazec za vpis številke mobilnega telefona. Kako prepričajo ljudi, da predajo svoje osebne podatke? Tako, da jim ponudijo priložnost, da osvojijo oblačila – zlasti njihove priljubljene denim jakne.

Zakaj ta CTA deluje?

Če ponudite nekaj, za kar obiskovalci menijo, da je dragoceno – v zameno za njihove osebne podatke (v zgornjem primeru zaželeno denim jakno), imate občutno večje možnosti, da bodo delili z vami več informacij. Ključno je poznati svoje občinstvo in vključiti v komunikacijo njihove interese.

9. Wool and the Gang

Na fotografiji vidimo modele ter celo pasjega mladiča oblečene v udobna, puhasta oblačila blagovne znamke, da pritegne njihove idealne stranke. Gumb CTA navaja »deli svoje pletenine #woolandthegang«, ki spodbuja stranke, da delijo svoje izkušnje z oblačili blagovne znamke.

Zakaj ta CTA deluje?

Ta CTA ne pritegne le pozornosti obiskovalca, ampak ustvarja občutek skupnosti in obiskovalce povabi, da se pridružijo. Ta posebni CTA pomaga tudi pri promociji blagovne znamke, saj stranke delijo svoje slike prek družbenih omrežij.

10. Tweak It Studio

Podjetje za dekoracijo in oblikovanje doma Tweak It Studio prikazuje pomen zabavnih, a jasnih klicev k akciji. Da pritegnejo obiskovalčevo pozornost so uporabili opazne besede »Just Dropped«, s čimer informirajo bralce o novih izdelkih v ponudbi, nato pa to kombinirajo z gumbom CTA, ki natančno navaja, za kaj gre – v tem primeru »personalizirana poimenovanja lesa«. To je veliko bolj učinkovito kot samo imeti gumb, na katerem piše »kupi zdaj« in upati na klik.

Zakaj ta CTA deluje?

Ta klic k akciji vsebuje nujnost, s čimer obiskovalce spodbudi, da si ogledajo nove artikle v trgovini. Z jasnim pozivom na gumbu pa vodijo obiskovalca strani k naslednjemu koraku.

Spletne strani z odličnimi CTA frazami ali za več ciljnih skupin

1. HubSpot CTAs [Free Templates]

Iščete navdih za pomoč pri ustvarjanju boljših CTA-jev? Uporabite profesionalno oblikovane klice k akciji podjetja Hubspot, da ustvarite več klikov in potencialnih strank iz vaše vsebine.

2. Evernote

CTA: Prijavi se (“sign up”)

“Zapomni si vse” (“remember everything”). Obiskovalci to sporočilo takoj razumejo, ko pridejo na to stran. Zasnova spletne strani Evernote uporabnikom omogoča, da hitro vidijo prednosti uporabe aplikacije in kako se dejansko prijaviti za njeno uporabo. Poleg tega je zelena barva glavnega in sekundarnega gumba CTA enaka zelena kot naslov in logotip Evernote. Razmislite o uporabi svetle barve, ki je v dobrem kontrastu z elementi na vaši spletni strani, da bo vaš CTA izstopal.

3. Dropbox

CTA: Prijavi se brezplačno (“Sign up for free”)

Grafike na njihovi strani so subtilne in preproste. Zahvaljujoč tej preprosti zasnovi, modri gumb izstopa od vsega drugega na strani. Ker sta CTA in logotip Dropboxa iste barve, si lahko obiskovalec ta CTA razlaga kot »Prijavi se za Dropbox«. To je zelo učinkovit poziv k dejanju. Prazen prostor v dizajnu lahko deluje v vašo korist, če dovolite, da CTA izstopa z drznimi barvami vaše blagovne znamke.

4. OfficeVibe

CTA: Naročite se (“Subscribe”)

Med pomikanjem po objavi na njihovem blogu se je pojavila pasica z dna strani s pozivom k akciji, da se naročite na njihov blog. Vsebina pasice nam pove, da bomo prejemali nasvete, kako postati boljši menedžer – in članek, na kateri se je pojavila je na temo: kako postati boljši menedžer. Z drugimi besedami, pasica vsebuje klic k akciji o nečem, kar nas že zanima – sicer ne bi brali članka na to temo.

5. Netflix

CTA: Pridruži se 1 mesec brezplačno (“Join Free for a Month”)

Kaj je največji strah, ki ga imajo uporabniki, preden se zavežejo, da se bodo na nekaj naročili? Da bo težko preklicati naročnino, če jim storitev ne bo všeč. Netflix zatre ta strah v kali s tekstom »Prekliči kadar koli« tik nad CTA »Pridruži se brezplačno za mesec«. Najverjetneje je ta poteza povečala prijave.

Prav tako boste opazili, da se rdeča barva primarnih in sekundarnih CTA ujema z barvo logotipa Netflixa. Ne samo, da lahko pritegnete pozornost obiskovalcev z izrazitim kontrastom v barvah, ampak lahko uporabite jezik v svojem CTA-ju, ki osebo privabi h kliku. Razmislite o uporabi »Preizkusite brezplačno« ali česa podobnega v svojem CTA-ju, ki odpravlja tveganje in pomisleke potencialnih strank.

6. Square

CTA: Začnite (“Get Started”)

Vaši klici k akciji so lahko še bolj učinkoviti, v kolikor mislite na več kot samo na gumb. Zelo pomembno je upoštevati elemente, kot so barva ozadja, izbira ter namen slike in kontekst besedila.

Ob upoštevanju teh dodatnih komponent oblikovanja so v Square uporabili eno samo sliko, da bi prikazali preprostost uporabe svojega izdelka, ter preprost CTA »Začnite«. Pozorno oko bo opazilo, da se barva kreditne kartice na sliki ujema z barvo gumba, kar obiskovalcu poda namig, kaj lahko pričakuje, ko klikne na gumb.

7. Prezi

CTA: Dajte nam (blagovni znamki) možnost (“Give Prezi a try”)

Gre za zelo minimalističen dizajn. Razen zelenega dinozavra in temno rjave kave je edina druga barva, ki spremlja pretežno črno-beli dizajn, svetlo modra, ki pa je enaka modra kot njihov glavni logotip. Ta svetlo modra je strateško postavljena na prvo stran: glavni CTA »Poskusite Prezi« in sekundarni CTA »Začnite«, ki uporabnika pripeljeta na isto stran s cenami.

Ta stran vsebuje malo barv, vendar je vključuje dva klica k akciji z gumbom iste barve, ki obiskovalce usmerja na isto stran. V kolikor ima vaša stran čist, minimalističen dizajn, poskusite z dvema CTA z različnim besedilom, da bi pritegnili obiskovalce.

8. Full Bundle

CTA: Naše delo/portfolio (“Our Work”)

Naslednji primer je podjetje Full Bundle, ki uporablja negativni (prazen) prostor v dizajnu, s čimer ustvari svoj primarni CTA. Beli gumb oziroma klic k akciji »Naše delo« izstopa na temni podlagi. Njihova izbira CTA je tudi strateška. Glede na to, da je bistvo njihovega delovanja vzpostavitev spletne prisotnosti strank, je pomembno, da predstavijo svoje delo – in to je tisto, zaradi česar večina ljudi obiskuje njihovo spletno mesto.

9. Panthera

CTA: Pridruži se (“Join”)

Panthera išče ljudi, ki jim je mar za divje mačke po vsem svetu in se želijo pridružiti skupnosti enako mislečih. Z uporabo jezika in tona, ki ga uporabnik razume – ustvarijo dodatno povezavo z ljubitelji velikih mačk: “Join the pride today”.

Sama stran je zelo preprosta: obrazec na strani s polji in gumbom, ki poziva, da se pridružijo skupnosti. Odličen primer klica k akciji, ki se približa uporabniku in gradi občutek skupnosti.

Vzpostavite povezavo s svojo ciljno publiko z uporabo jezika/tona, povezanega z vašo blagovno znamko, ki bo posledično povečala število klikov na vaš CTA gumb.

10. EPIC

CTA: Začnimo skupen projekt (“Let’s start a new project together”)

Agencija EPIC uporablja svojo spletno stran predvsem za predstavitev svojega dela. Ko pridete na stran, vas pozdravijo animirani videoposnetki, ki prikazujejo projekte njihovih strank. Poskrbeli so, da glavni klic k akciji izstopa in je vedno v barvnem kontrastu z videoposnetkom, ki se predvaja v ozadju. Tudi prijazen poziv — »Skupaj začnimo nov projekt« — daje namig uporabnikom, da so ustvarjalni, dostopni in verjamemo v timsko delo.

Kako lahko ta primer podpre vaše klice k akciji? Uporabite vabljiv jezik. Enostavno je narediti gumb z napisom »pridruži se nam«, vendar to ni preveč prepričljivo. Razmislite o nečem bolj prijaznem, kot je “delajmo skupaj” ali nekaj posebnega za storitev, ki jo ponujate.

11. Aquaspresso

CTA: Send Me Specials Now!

Bistvo tega klica k akciji je, da obiskovalce spletne strani usmeri na želeno dejanje – in najboljši CTA-ji to storijo na način, ki je v pomoč njihovim obiskovalcem. Podjetje za kavo Aquaspresso so dosegli to ravnovesje s pojavnim oknom CTA na svoji strani bloga. Z njim želijo, da bralci bloga preverijo, kaj dejansko prodajajo. To bi lahko storili na veliko načinov – recimo s pojavnim oknom, ki poziva ljudi “Oglejte si naše najbolj priljubljene izdelke!” ali nekaj podobnega ter neposrednega.

Toda namesto tega, njihov klic k akciji, ponuja bralcem nekaj veliko bolj koristnega in subtilnega – “današnje posebne ponudbe” v zameno za e-mail naslov bralca. Gre za dober primer lead magneta, kratkega a učinkovitega besedila ter dodane vrednosti. Kakršnakoli ponudba, ki je omejena na “danes” je tudi odličen primer psihološke taktike, imenovane pomanjkanje, zaradi katere pripisujemo več vrednosti stvarem, za katere menimo, da so redke.

Strah, da so današnje akcije boljše od jutrišnjih, bi ljudi lahko spodbudil, da ukrepajo in se odzovejo na vašo ponudbo. Uporabite lahko besedne zveze, kot sta »časovno omejena ponudba« ali »izkoristite današnjo posebno ponudbo«, da motivirate obiskovalce, da izvedejo želeno dejanje.

12. QuickSprout

CTA: Ali se narobe lotevate SEO? Vpišite vaš URL, da preverite. (“Are you doing your SEO wrong? Enter your URL to find out”)

Kako uporabiti človeško radovednost za “vabo”? To najbolje prikaže sledeči primer podjetja Quicksprout. Poziv k dejanju, ki bralca vpraša: “Ali narobe izvajate SEO?” je zelo privlačen in v uporabniku vzbudi radovednost. Le kdo ne bi rad vedel ali pravilno/napačno izvaja proces, ki vpliva na poslovni uspeh?

Vas zanima, kako lahko s takim klicem k akciji ustvarite povezavo s svojimi storitvami ali izdelki? V svojem CTA uporabite jezik, ki pritegne pozornost obiskovalca ali govori o boleči točki, ki jo morda ima. Zgornji primer uporablja SEO, vendar bi lahko uporabili nekaj, kot je “Imate težave z upravljanjem družbenih omrežij?” in nato svojo storitev postavite kot rešitev.

13. Grey Goose

CTA: Discover a cocktail tailored to your taste

Naslednji primer je zabaven, edinstven poziv k dejanju, ki lahko spodbudi ljudi h kliku. Medtem ko so obiskovalci strani morda pričakovali, da bodo usmerjeni na stran z izdelki, je CTA »Odkrijte koktajl po vaši meri« presenetljiv klic k akciji. Ljudje imajo radi personalizacijo in ta CTA se zdi kot vabljiva igra. Ikona gumba poleg besedila namiguje, da bodo obiskovalci preusmerjeni na videoposnetek za boljšo predstavo o tem, kaj lahko pričakujejo, ko kliknejo.

Razmislite o uvedbi CTA, ki obiskovalcem predlaga prilagojeno izkušnjo na podlagi izdelka ali storitve, ki jo ponujate. Na primer, lahko rečete »Raziščite načrte, ki ustrezajo vašemu proračunu« ali »izberite dizajn, prilagojen vaši blagovni znamki«.

14. Treehouse

CTA: Pridobi brezplačno testno verzijo (“Claim Your Free Trial”)

Veliko podjetij ponuja uporabnikom možnost, da začnejo z demo ali brezplačno (testno) verzijo programa. Toda CTA na spletnem mestu Treehouse ne pravi samo “Začnite brezplačno preskusno različico”; piše “Zahtevaj brezplačno preskusno različico.”

Razlika v besedilu se morda zdi subtilna, vendar pomislite, koliko bolj osebno je »Zahtevaj brezplačno preizkusno različico«. Poleg tega beseda “zahtevati” namiguje, da morda ne bo na voljo dolgo, kar daje uporabnikom občutek nujnosti, da dobijo to brezplačno preskusno različico, dokler lahko.

15. OKCupid

CTA: Nadaljuj (“Continue”)

Zgornji CTA primer se na prvi pogled lahko ne zdi prav nič poseben, vendar je njegov čar v majhnih podrobnostih. Gumb s pozivom k dejanju, ki je svetlo zelen in izstopa na temno modri podlagi, pravi: »Nadaljuj«. Enostavnost te besede daje upanje, da je postopek prijave kratek in preprost. Na prvi pogled lahko izgleda, kot da igramo zabavno igro, ne pa, da izpolnjujemo dolgočasen obrazec. Ljudje uživajo v igrah, zato poskusite igrificirati svoj CTA, da vzbudite zanimanje.

16. Blogging.org

CTA: Odštevanje (“Countdown Clock”)

Potem ko obiskovalci preživijo kratek čas na spletni strani, jih kmalu pozdravi pojavno okno s »časovno omejeno ponudbo«, ki ga spremlja časovnik, ki odšteva čas dveh minut.

Tako kot v primeru Aquaspresso, gre tudi tukaj za klasično uporabo psihološke taktike, imenovane pomanjkanje, zaradi katere pripišemo več vrednosti stvarem, za katere menimo, da so redke. Zaradi omejitve časa ima uporabnik občutek, da mora hitro ukrepati. V mnogih primerih je odštevanje le na videz. Uporabnik namreč kmalu ugotovi, da se nič ne zgodi tudi ko čas poteče.

Zato je to lahko mejna ali celo sporna praksa, če se ne držite tega, kar besedilo sporoča, saj uporabnik sedaj ve, da gre le za “trik”.

17. IMPACT Branding & Design

CTA: Kaj počnemo (“What We Do”)

CTA-ji hitro izpadejo izumetničeni in ​​prodajni, če se uporabi napačen jezik. IMPACT obiskovalce izzove, da se naučijo, kaj podjetje počne, preden jih spodbudijo k nadaljnjim dejanjem. Ta poziv k dejanju ​​je še posebej zanimiv, ker ne uporabljajo niti akcijskega glagola, a vseeno uspejo privabiti ljudi h kliku.

Kako lahko ta pristop, kar najbolje izkoristite za vaš posel? Privabite obiskovalce, da izvedo več o vašem podjetju v stilu »oglejte si naše pretekle projekte«, »kaj počnemo« ali »oglejte si naše delo«.

18. Huemor

CTA: Launch (Do Not Press)

Če bi obiskali spletno stran in videli CTA “Launch”, ki ga spremlja tekst “Do Not Press” … kaj bi storili? Zagotovo bi pritisnili na gumb že iz gole radovednosti! Uporaba neškodljive obrnjene psihologije je tu igriva, kar je zelo v skladu s komunikacijo blagovne znamke Huemor. V kolikor je vaša blagovna znamka bolj igriva ali v kreativni industriji, lahko to uporabite v CTA-ju z uporabo igrifikacije ali obratne psihologije, kot je zgornji primer.

19. Brooks Running

CTA: Find out when we have more

Kolikokrat ste iskali izdelek, ki vam je všeč, a ste kmalu ugotovili, da je razprodan? Tudi za podjetje to ni ravno zaželen scenarij. Toda samo zato, ker vam je zmanjkalo artikla, še ne pomeni, da ga ne morete več promovirati. Brooks Running uporablja premišljen poziv k dejanju, s katerim zagotovi, da obiskovalci ne zaidejo z njihovega spletnega mesta samo zato, ker njihovega najljubšega čevlja ni na zalogi. S preprostim tekstom »Ugotovite, kdaj imamo več (nekega artikla)«, dobijo e-mail potencialne stranke za obveščanje o novi zalogi.

Odličen primer, kako enostaven tekst na gumbu spremeni slabe novice v priložnost, da obdržijo potencialne stranke. Brez tega bi Brooksove stranke verjetno pozabile na čevelj in iskale drugje. Klik na gumb nas usmeri na stran s preprosto kodo, s katero lahko pošljemo sporočilo podjetju. Ta koda pozove podjetje, da samodejno opozori obiskovalca, ko bo čevelj, ki ga želijo, spet na voljo.

20. Humboldt County

CTA: Follow the Magic

Spletno mesto okrožja Humboldt je čudovito samo po sebi: pozdravlja nas s celozaslonsko čudovito sliko narave. Ampak tisto, kar najbolj izstopa, je nekonvencionalen gumb s pozivom k dejanju, ki je nameščen v spodnjem delu slike z ikono zajca in tekstom “Follow the Magic.” Stavek še dodatno obogati doživljanje slike kot celote in obiskovalec se počuti, kot da bo zares vstopil v pravljico. Še več, ko kliknete na ta CTA, se spletna stran spremeni v nekakšno pustolovsko igro in obiskovalce spodbuja, da preživijo več časa na spletnem mestu.

Ta pristop je odličen za potovalne agencije in podjetja z ustvarjalnimi/zabavnimi produkti. Poskusite z besedno zvezo, kot je “poišči svojo naslednjo avanturo” ali “načrtuj svoje potovanje”.

21. Uber

CTA: Sign up to drive | Start riding with Uber

Uber išče dve zelo različni vrsti ljudi za njihove storitve: voznike in tiste, ki potrebujejo prevoz. Oba segmenta strank iščeta popolnoma različne stvari, kljub temu pa ju spletno mesto zelo dobro povezuje z videom, ki se predvaja v ozadju in prikazuje voznike in potnike Uberja, kako se zabavajo na lokacijah po vsem svetu. Tudi CTA na vrhu strani pove bistvo in v jeziku, ki je blizu strankam: “Zaslužite denar z avtomobilom.”

Ciljate na dve različni ciljni skupini? Podobno kot pri Uberju lahko ustvarite CTA za vsak segment.

22. Spotify

CTA: Go Premium | Play Free

Takoj, ko pridete na spletno mesto Spotifyja, postane jasno, da je njihov glavni cilj pritegniti stranke, ki so pripravljene plačati za premium račun, medtem ko je CTA za brezplačen račun, zelo drugotnega pomena.

Tega ne razkriva samo naslov; ampak tudi barve CTA gumbov. CTA “Go Premium” je zelene barve na beli podlagi in takoj izstopa. CTA “Play Free” je bel in se zlije z barvo ozadja. Kontrast gumba za premium storitev zagotavlja, da obiskovalce pritegne glavni CTA. V primerih, kadar ponujate tako plačljivo kot brezplačno različico storitve, razmislite o uporabi dveh ločenih CTA gumbov in v različnih (kontrastnih) barvah.

23. Ugmonk

CTA: Send me the coupons | I’m not interested

Pojavna okna z namenom izhoda, se razlikujejo od običajnih pojavnih oken. Zaznajo vedenje vaših uporabnikov in se prikažejo le, ko se zdi, kot da bodo zapustili vaše spletno mesto. S pravočasnim posredovanjem ta pojavna okna služijo kot fantastičen način, da pritegnete pozornost bralca, hkrati pa jim ponudite razlog, da ostanejo.

Ugmonk ima odličen izhodni CTA, ki uporabnikom ponuja dve možnosti, preden zapustijo spletno mesto. Najprej ponujajo 15-odstotni popust na svoje izdelke, nato pa dve možnosti: “Da, prosim: pošlji mi kupon” in “Ne, hvala: me ne zanima.” Zelo koristno je, da vsak CTA razjasni, kaj pravzaprav pomenita »Da« in »Ne«. Na koncu se vidi, da je gumb »Da, prosim« veliko svetlejši in vabljivejše barve kot druga možnost.

Te vrste klicev k akciji lahko uporabite v spletni trgovini. Ponudite popust na storitve ali kaj drugega z dodano vrednostjo, da obiskovalce privabite k konverziji.

24. Pinterest

CTA: Continue with Facebook | Sign Up

Se želite prijaviti na Pinterest? Na voljo imate nekaj možnosti: prijavite se preko Facebooka ali po e-pošti. Vendar je jasno, da Pinterest prioritizira prijavo s Facebookom. Kako to vemo? Modri Facebook CTA gumb je na prvem mestu in je zaradi logotipa ter barve veliko bolj izrazit in prepoznaven. In če se prijavite prek Facebooka, lahko Pinterest pridobi podatke iz Facebookovega API-ja in dobi več informacij o vas, kot če se prijavite prek svojega e-mail naslova.

Dovolite uporabnikom, da se na vašo storitev prijavijo s Facebookom ali Googlom. To jim prihrani čas pri prijavi, vi pa boste pridobili več informacij o njih.

25. Madewell

CTA: Take me there | What’s next?

Madewell je že od nekdaj imel izjemen dizajn spletnega mesta, kar je dvignilo spletno trgovino na naslednjo raven. Ko prvič prispete na stran, vas pozdravi naslov »Iščem …«, ki mu sledi besedilo »Oblačila, ki bodo potovala kamor koli«. Pod tem sta dve možnosti: “Da, odpelji me tja” ali “Hmm… kaj sledi?” Uporabnik lahko izbira med dvema CTA za brskanje po oblačilih za potovanje, ali pa se odpelje do naslednje kategorije oblačil.

Uporabite igrifikacijo svojih klicev k akciji in prepričajte obiskovalce, da dodatno raziščejo vaše spletno mesto. Morda ne vedo natančno, kaj iščejo ali kako lahko vaše podjetje pomaga. Ustvarjanje zabavnih pozivov lahko obiskovalcem pomaga najti tisto, kar iščejo.

26. Instagram

CTA: Download on the App Store | Get it on Google Play

Instagram je primarno mobilna aplikacija, zato boste videli dva črna CTA poziva enake velikosti: enega za prenos Instagrama iz Applove trgovine, drugega pa za prenos iz Google Play. Zakaj? Ni pomembno ali nekdo prenese aplikacijo iz App Store ali Google Play … prenos je prenos. V kolikor že imate Instagram, pa kliknete »Prijava«.

Nauk? Če imate aplikacijo, razmislite o dodajanju CTA za vsako platformo, s katere jo lahko obiskovalci prenesejo. To odpravlja trenje in obiskovalcem olajša prenos vaše aplikacije brez iskanja.

27. Barkbox

CTA: Get Started | Give a Gift

Dva poziva k akciji na strani Barkboxa kažeta, da tamkajšnja ekipa pozna svoje stranke: medtem ko veliko ljudi, ki obiščejo njihovo spletno mesto, opravijo nakup zase, je veliko tudi veliko takih, ki želijo Barkbox podariti kot darilo. Da bi tem ljudem omogočili enostavno pot do nakupa, sta na strani dva enako velika CTA: “Začni” in “Podari darilo”. Kot dodaten bonus je na desni strani zaslona simpatičen poziv k dejanju, ki uporabnike poziva, naj pustijo sporočilo, če želijo. Kliknite vanj in pojavi se majhno pogovorno okno, ki se glasi: “Vau! Bojim se, da naš paket ni na spletu. Prosim, pustite nam sporočilo in lajali bomo na vas, takoj, ko bo mogoče.” Odličen primer besedila, ki je povsem v kontekstu ponudbe.

Podobno kot pri Uberju lahko uporabite več pozivov, da nagovorite več različnih ciljnih skupin. Poigrajte se s frazami in stavki, ki najbolje ustrezajo glasu vaše blagovne znamke.

28. t.c. pharma

CTA: Find out more | View products

Svetovno poznana blagovna znamka Red Bull je v lasti podjetja TC Pharma s sedežem na Tajskem. Podjetje izdeluje priljubljene energijske pijače, elektrolitne pijače ter prigrizke. Stran vsebuje dva gumba s pozivom k dejanju enake velikosti: »Izvedite več« in »Oglejte si izdelke« — vendar je po svetlo rumeni barvi prvega gumba jasno, da bi raje usmerili ljudi k »Izvedite več. “

V kolikor imate prednostni gumb, katerega želite, da ga ljudje kliknejo, naj bo najvidnejši od ostalih.

29. General Assembly

CTA: View Full-Time Courses | Subscribe

Na spletnem mestu General Assembly, so pozivi za različne tečaje. Izpostavili bomo CTA, ki se pojavi na dnu ogledane strani in predlaga, da se naročimo na novosti preko e-novic. Čeprav deluje sprva kot sekundarni CTA, pa to najverjetneje ni res, saj je veliko bolj barvit in opazen kot ostali pozivi. Kaj se lahko naučite iz tega primera?

Ko ustvarjate svoje klice k akciji, poskusite uporabiti drznejše barve – tudi tiste, ki so v nasprotju z vašim običajnim stilom – in preverite ali pritegne pozornost ljudi.

30. charity: water

CTA: Give by Credit Card | Give by PayPal

Dobrodelnost: glavni cilj organizacije je spodbuditi ljudi, da darujejo denar za čisto vodo – vendar vedo, da vsi morda ne želijo plačati na enak način. Njihov klic k akciji nudi edinstven pristop k različnim načinom plačila. Obrazec že vnaprej ponuja določen mesečni znesek in pod njim sta dva enako pomembna CTA za plačilo s kreditno kartico ali PayPal. Bistvo je plačilo in ne način plačila.

31. Hipmunk

CTA: Flights | Hotels | Cars | Packages

Na spletnem mestu Hipmunk, je vaša glavna možnost iskanje letov. V resnici imate na voljo štiri zavihke: leti, hoteli, avtomobili in paketi. Ko kliknete eno od teh možnosti, se obrazec spremeni, tako da lahko izpolnite več informacij. Da bi bili 100-odstotno prepričani, da veste, kaj iščete, je Hipmunk na skrajno desno stran obrazca postavil svetlo oranžni CTA. Na tem CTA boste poleg besede »Išči« videli prepoznavno ikono letala, tako da boste zagotovo vedeli, da iščete lete in ne hotele. Ko ste na zavihku hoteli, se ta ikona spremeni v ikono hotela. Enako velja za avtomobile in pakete. Uporabite torej ikone za dodatno razlago vašega CTA uporabnikom.

32. MakeMyPersona

CTA: Grab the template! | No thanks

Še en primer odličnega pojavnega okna z več pozivi k dejanju. Se pa velikost, barva in dizajn dveh uporabnikovih možnosti zelo razlikujejo. Poziv “Zgrabi predlogo!” je veliko bolj privlačen kot CTA »Ne, zaenkrat sem v redu, hvala« —, ki niti ne izgleda kot gumb, ki ga je mogoče klikniti. Je pa res, da možnost “ne” uporablja vljuden jezik.

Prijaznost ne bi smela biti rezervirana samo za spodbujanje obiskovalcev k želenemu dejanju. Pomembna je tudi za tiste, ki ne želijo narediti koraka naprej. Razmislite o uporabi fraze, kot je “ne, hvala” ali kaj podobnega tudi, če stranke še niso pripravljene na nakup.

33. TeuxDeux

CTA: Get Started for Free | Try for Free

Še en primer poenostavljenega oblikovanja; glavna spletna stran TeuxDeux vsebuje eno frazo in dva CTA gumba. To je vse. Za ozadje so uporabili barve podjetja. Tekst oziroma poziv izstopa zaradi belega kontrasta in poudarja gumb, da lahko aplikacijo preizkusite brezplačno. Tovrstni klici k akciji kažejo, da podjetje razume svoje občinstvo. Velikokrat želijo ljudje preizkusiti program ali aplikacijo, preden se odločijo za nakup.

Za ta namen pridejo zelo prav demo verzije ali testno obdobje. TeuxDeux-ovi CTA-ji kažejo, da to razumejo in upoštevajo.

Kaj se lahko od tega primera naučite? Poznajte svoje občinstvo in jim dovolite, da preizkusijo vašo storitev. Izkoristite njihove potrebe in interese ter jih vključite v CTA, da bodo hitreje in brez tveganja prišli do tistega, kar potrebujejo. Lahko je nekaj takega kot “začnite brezplačno”, “brezplačno prenesite predloge” ali “poskusite brezplačno.”

34. Betabrand

CTA: Get involved

Betabrand je podjetje z modnimi oblačili, ki prodaja ženske hlače za jogo. Običajno blagovne znamke oblačil uporabljajo podobne pozive kot so »Nakupujte zdaj«. Vendar je CTA Betabrandove spletne strani edinstven po tem, da vključuje občinstvo. Tukaj lahko uporabniki glasujejo in vplivajo na oblikovanje novih izdelkov.

To je zabaven način, da vključite občinstvo in naredite nekaj drugačnega. Spodbujajte udeležbo obiskovalcev tako, da po potrebi uporabite CTA za glasovanje ali anketo. Strankam pomaga razviti osebni odnos do blagovne znamke, ker prispevajo k procesu odločanja.

35. Fabletics

CTA: Limited Edition

V tem primeru uporabljajo več marketinških taktik: pomanjkanje in počitnice.

Na spletni strani napovedujejo omejeno izdajo kolekcije, ki je vezana na praznik (materinski dan). Poleg tega CTA uporablja svetlo barvo, tako da izstopa na preprosti spletni strani.

Zato je dobro kombinirati različne vrste klicev k akciji, ko je to smiselno. Časovno omejeno promocijo lahko na primer uporabite za slovesno odprtje, praznik ali za nov izdelek.

36. Ashley Stewart

CTA: Shop the Lookbook

Ashley Stewart je blagovna znamka oblačil, namenjena obilnejšim ženskam. V zgornjem klicu k akciji uporabljajo zabaven dizajn, da privabi prave obiskovalce. Celoten kolaž slik izgleda kot posnetek kamere iz zakulisja, kar je zanimivo pogledati. Tudi kratek poziv “shop the lookbook” pove bistvo in povabi obiskovalko, da si ogleda več.

Včasih je kratek in jedrnat pristop zares najboljši. Uporabite svoje klice k akciji, da poveste bistvo in ponudite obiskovalcem to, kar iščejo.

37. Amazon Music

CTA: 3 months free

Amazon uporablja dva strateško postavljena klica k akciji, oba barvita s preprosto obliko za brezplačen izdelek. Kaj je sporočilo tega pristopa? Da lahko njihov izdelek Amazon Music brezplačno preizkusimo cele tri mesece. Ta CTA doseže ta cilj s preprosto zasnovo.

Ponujate brezplačno preskusno različico? Sporočite to z uporabo izrazitega klica k akciji, pred ostalo (plačljivo) ponudbo.

38. Barnes and Noble

CTA: Shop Now

Barnes and Noble uporablja preprost klic k akciji, da privabi obiskovalce k nakupu omejene kolekcije v času materinskega dne. Ta CTA je zelo posrečen, ker je dizajn oziroma celostna grafična podoba pristajalne strani skladna z blagovno znamko.

Ustvarite koheziven videz, ki pritegne vaše občinstvo in je usklajen z bistvom vaše blagovne znamke. Naj bo CTA preprost gumb z napisom »nakupi zdaj« ali »prenesi zdaj«.

39. Slack

CTA: Learn More | Contact Us

Slack uporablja čudovit, preprost dizajn na svoji strani, da privabi obiskovalce in kliknejo enega od dveh gumbov CTA. Ta dva gumba ciljata dve različni ciljni skupini. Vsi obiskovalci, ki šele začenjajo z raziskovanjem, lahko kliknejo »Več o tem«. Stalni obiskovalci pa lahko kliknejo »Pišite nam«.

Gre za odličen primer serviranja dveh ciljnih skupin z različnim klicem k akciji.

40. Nintendo

CTA: Compare Features

Spletno mesto je osredotočeno na nudenje odgovorov vseh vprašanj, ki bi jih lahko imel obiskovalec. Zato je eden od glavnih klicev k akciji »Primerjaj funkcije«. Nintendo s tem CTA odgovori na eno svojih najbolj priljubljenih vprašanj, saj vedo, da veliko obiskovalcev raziskuje, preden kupi izdelek.

Imate več možnosti za cene ali funkcije? Razmislite o uporabi klica k akciji, ki uporabnikom pomaga primerjati svoje izbire, da se lahko odločijo bolj informirano.

Sedaj lahko sestavite svoje klice k akciji

Zdaj lahko vidite, kako raznoliki so si klici k akciji glede na panogo in namen. Čas je, da na novo pridobljeno znanje unovčite za svoj posel! Uporabite zgornje primere dobrih praks za ideje ter navdih in ustvarite svoje klice k akciji, ki bodo dosegli želeno konverzijo.

Ne pozabite, da pot do več konverzij vključuje veliko testiranja, različnih kombinacij in popestritev vašega spletnega mesta z raznolikimi klici k akciji.

Za uspeh na spletu je potrebno povezati veliko različnih elementov kot so znanje, izkušnje in odlične ideje. Vse troje vam lahko nudimo mi, z našimi strokovnjaki, ki smo ustvarili ali nadgradili delovanje mnogih podjetij. Pišite nam na blog@spletnik.si.

Uspešno! Vaš Spletnik

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.