28 čudežnih besed, ki jih v marketingu morate uporabiti

Feb 15, 2016
Feb 15, 2016

Lastniki podjetij, tekstopisci in oblikovalci vedo kako lahko jezik vpliva na čustva in lahko prepriča drugega na ukrepanje. Določene besede in fraze so preizkušene za povečanje odziva in stopnje konverzije skoraj na vseh področjih. Seveda, različne motivacijske besede in besedne zveze bolje delujejo v različnih situacijah in sedaj je na vas, da ugotovite, katere najboljše delujejo za vaše podjetje. Pravzaprav ni tako težko ugotoviti: če vam ne pove vaša intuicija vam bo zagotovo vaša stranka.

Preizkusite naslednjih 28 čarobnih besed trženja v vaši naslednji e-novici, socialnih medijih ali blogu ter spletni strani, in boste videli katere besede bodo dobile najboljši odziv.
1. Vi – pišite kot, da govorite s stranko ali o njej in ne o sebi.
2. Zato ker – dajte strankam razlog, zakaj morajo ukrepati.
3. Brezplačno – zato, ker imamo vsi radi brezplačne stvari, kajne?
4. Vrednost – to nakazuje na to, da stranke nekaj izgubijo, ko nekaj dobijo npr. denar, ko poveste ceno.
5. Jamstvo – dajte strankam jamstvo, da boste zmanjšali tveganje, da se počutijo, da lahko veliko pridobijo in ničesar ne izgubijo.
6. Neverjetno – stranke se bodo odzvale na nekaj, kar je neverjetno.
7. Enostavno – v nakupnem procesu strankam povejte, kako bo njihovo življenje lažje, če kupijo vaš izdelek ali storitev.
8. Odkrijte – to pomeni, da je nekaj novega in neznanega za stranko, nekaj kar ima velike prednosti in jim daje ostrino.
9. Ukrepajte zdaj – motivirajte takojšnji odziv z omejeno časovno ponudbo.
10. Vse vključeno / vse, kar potrebujete – to dokazuje, da je vaš izdelek ali storitev vse, kar vaše stranke morajo kupiti, da bi dosegle svoj cilj.
11. Nikoli – poudarite “negativno korist,” kot so “nikoli več ne skrbite” ali “nikoli več ne preplačajte”.
12. Novo – vaš izdelek ali storitev je nova in vrhunska v vaši industriji.
13. Prihranite – najmočnejša beseda za predstavitev denarnega prihranka ali celo prihranek časa.
14. Dokazano – spomnite stranke, da je vaš izdelek, storitev ali podjetje preizkušeno in resnično.
15. Varno in učinkovito – “dokazano”, da se zmanjšata zaznavanje tveganja za zdravje in denarna izguba.
16. Zmogljivo – naj kupci vedo, da je vaše podjetje, izdelek ali storitev robusten.
17. Resnični rezultati / zajamčeni rezultati – vaše stranke želijo rezultate, navsezadnje.
18. Skrivnost – ne uspe vsak in obstajajo skrivnosti do uspeha. Naj kupci vedo, da lahko razkrijete skrivnosti.
19. Takojšnji – takojšnji dostop ali prenos je bolj privlačen od čakanja.
20. Kako – začnite rešitev, da bodo vaše stranke prebrale vašo vsebino do konca.
21. Elita – vaši kupci so med najboljšimi na svetu. Povabite novince, da se pridružijo zelo zaželenemu klubu.
22. Premium – premium označuje visoko kakovost.
23. Več – ponujate nekaj več kot vaša konkurenca? Naj vaše stranke vedo, ker želijo najboljšo ponudbo, navsezadnje.
24. Kupčija – ker kupci želijo dobro kupčijo, se spomnite?
25. Nobene obveznosti – ustvarite obojestransko zmagovalno („win-win“) situacijo za vaše stranke.
26. 100 % garancija vračila denarja – brez nevarnosti.
27. Popust, ponudba – velikemu popustu ali izjemni ponudbi se je težko upreti.
28. Bogastvo – če prodajate izdelke in storitve, povezane z denarjem, je bogastvo zaželena beseda za stranke.
Torej, ključ do uspeha je v tem, da združite te besede v besedne zveze, ki sprožijo nakupno vedenje. Na primer: „Dobite resnične rezultate takoj – 100 % garancija vračila denarja – Ukrepajte zdaj“. Naj bo vaša vsebina kratka in sladka, igrajte na čustvene sprožilce s temi besedami in besednimi zvezami in boste povečali svoje konverzije in stopnjo odziva.
Za več vprašanj in pomoč pri trženju vaših izdelkov nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Tina Capuder

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.