5 nasvetov, kako preprečiti, da kupci zapustijo košarico

Okt 28, 2014
Okt 28, 2014

Posodobljeno 29. 01. 2021

Splet je prostor, ki ima ogromno možnosti za razvoj ter uspeh. Ljudje smo skozi leta postali vse bolj zaupljivi do spletni strani. Zaradi tega so se pričele širiti tudi spletne trgovine, ki ponujajo ogromno izdelkov po prijaznih cenah. Spletnih trgovin je iz dneva v dan več in ljudje lahko udobno nakupujemo praktično kjerkoli. naj kupci ne zapustijo košariceVseeno pa je lahko zaradi vse večje konkurence splet precej nehvaležen prostor za spletne trgovce, ki se ne znajdejo.
Za vsakega obiskovalca se je potrebno še kako truditi. V zameno za to, da obiskovalec postane tudi kupec, pa je vložen ogromen trud. Najbolj uspešni spletni trgovci se vsakega koraka v spletni trgovini lotijo izjemno premišljeno, tržno usmerjeno, analitično in strateško. Vsak izgubljen obiskovalec, ki ne opravi nakupa, je praktično poraz za trgovca.
Statistike so pokazale, da je stopnja opustitve nakupovalne košarice kar v povprečju 67%. Seveda je to precej šokanten podatek za vsakega trgovca, ki želi prodajati preko spleta. Kar 67% je torej izgubljenega potencialnega zaslužka. Kako torej vašo spletno trgovino, predvsem pa košarico ustvariti tako, da bo ta zapustna stopnja vse manjša?
Predstavljamo vam 5 nasvetov, s katerimi lahko košarico optimizirate tako, da bodo kupci nakup tudi opravili.

1. Izpostavite znake za varen nakup

Ljudje so postali vedno bolj zahtevni, saj imajo vedno manj časa. Poleg vsega je potrebno razumeti, da je previdnost pri spletnem nakupovanju še kako pomembna. Ljudje še vedno dvomijo v varnost, ko vnašajo osebne in plačilne podatke. Pomembno je, da je spletna stran in pa sama košarica zastavljena tako, da so znaki za varen nakup na vidnem mestu. Ljudje se bodo tako počutili veliko bolj prepričane v zapis plačilnih podatkov.

2. Poenostavite nakupovalno košarico

Zagotovo ste že kdaj kupili preko spleta, kjer ste morali izpolniti mnogo podatkov na številnih korakih. Dolgotrajen postopek naročanja ljudi odvrača od nakupa. Več korakov ima nakupovalna košarica, prej se ljudje odločijo, da jo bodo zapustili. Raziskave so pokazale, da najboljšo konverzijo ustvarjajo tako imenovane ‘one page check-out’ košarice oziroma hitri nakup v slovenščini. Ta ima le en korak, kjer vpišete vse nujno potrebne podatke za izvedbo nakupa.

3. Ne skrivajte stroškov!

Vnesemo vse podatke in potem na koncu ob znesku vidimo, da nakup v spletni trgovini predstavlja mnogo skritih stroškov, ki so bili prej skozi spletno trgovino precej skriti. Resnično menite, da bo takšen način prinese prihodek? Nikakor ne! Ljudje ne marajo skritih stroškov, zato je transparentnost pri nakupu in stroški nujno potrebna!

4. Nagovorite ljudi, ki imajo izdelek v košarici, vendar se za nakup še niso odločili

Veliko ljudi da izdelek v košarico in potem si vzame čas za premislek. Nagovorite te ljudi! Spodbudite jih k nakupu izdelka na različne načine! Svetujte obiskovalcu in se mu posvetite. Zapomnite si – na koncu se trud zagotovo izplača.

5. Gumbi naj bodo na vidnem mestu

Ljudi morate voditi čez nakupni proces. Pomembno je, da v vsaki točki vedo, kaj in kako morajo izpolniti, klikniti… Gumbi naj bodo na vidnem in izpostavljenem mestu in predvsem logično postavljeni. Nikar jih ne skrivajte ali manjšajte. Pomembna je dobra uporabniška izkušnja.
Kakorkoli že, če je vaša košarica tista, katero ljudje največkrat zapustijo, potem je čas, da jo popolnoma prenovite. Upoštevajte zgornje nasvete in se postavite v kožo obiskovalca oziroma potrošnika. Zgradite zaupanje in ga kasneje tudi upravičite. Izplača se!
Pri Shop123.si imamo veliko neprecenljivih izkušenj z optimizacijo prodajnega procesa na spletu. Potrebujete pomoč in profesionalno e-trgovino? Stopite z nami v stik še danes in pričnite služiti tudi na spletu! Kontaktirajte nas!

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran