7 prednosti google oglaševanja pred oglaševanjem v tiskanih medijih

Feb 21, 2012
Feb 21, 2012

Posodobljeno 15. 04. 2024

Oglaševanje v tiskanih medijih je nekoč veljalo za najučinkovitejši način oglaševanja izdelkov ali storitev. Skoraj vsako podjetje bodisi veliko bodisi malo je bilo vpisano vsaj v rumene strani, po možnosti pa je imelo celostno oglaševalsko kampanjo v časopisih, revijah in na plakatih.

V današnjem času pa podjetja leto za letom zmanjšujejo oglaševalski proračun namenjen oglaševanju v tiskanih medijih in ga namenjajo iskalnemu marketingu. Zakaj? Ker je oglaševanje na iskalnikih veliko bolj učinkovito!

Prednosti oglaševanja na Googlu

Google oglaševanje ima veliko prednosti pred oglaševanjem v tiskanih medijih. Podjetja, ki so prepoznala potencial iskalnega marketinga ter primerno ukrepala bodo uspešna tudi v prihodnosti, njihova konkurenca pa bo počasi zbledela.
Nekaj razlogov zakaj se splača investirati v Google oglaševanje.

  • Google oglaševanje je veliko cenejše od oglaševanja v tiskanih medijih, kjer lahko že en majhen oglas stane več tisoč eurov – odvisno od publikacije.
  • Z Google oglaševanjem lahko dosežete veliko širše občinstvo. Že za nekaj eurov lahko oglašujete v okrog 250 državah sveta in v 40 različnih jezikih.
  • Raziskave so pokazale, da so uporabniki spleta na splošno premožnejši in dobro izobraženi, ter predstavljajo dober ciljni trg za vaše izdelke ali storitve.
  • V nasprotju z oglaševanjem v tiskanih medijih, lahko spletne vsebine urejate tudi po objavi, brez visokih stroškov korekcij in brez nepotrebnega čakanja več dni, tednov ali celo mesecev na njihovo objavo.
  • Po uporabi časopise in revije ljudje vržejo stran in z njimi tudi vaše oglase. Vsebine, ki so objavljene na spletu so trajne, kar pomeni, da vaše marketinško sporočilo lahko še naprej privablja potencialne kupce še lep čas po tem, ko je bilo objavljeno.
  • Google oglaševanje vam omogoča, da dosežete ciljne trge veliko hitreje. Marketinško kampanjo lahko vzpostavite že v nekaj urah v primerjavi z dnevi, tedni ali celo meseci kolikor bi trajala vzpostavitev v tiskanih medijih. To pomeni, da lahko dobite takojšnjo povratno informacijo o učinkovitosti vaše kampanje in se hitro prilagodite spremembam na trgu.
  • Google oglaševanje je veliko bolj ciljan način oglaševanja kot oglaševanje v tiskanih medijih. Pri objavi oglasa v tiskanih medijih plačate za prikaz oglasa veliko ljudem, ki nimajo interesa za vaše izdelke ali storitve, medtem ko upate, da boste dosegli nekaj tistih, ki jih vaši izdelki ali storitve zanimajo. Po drugi strani lahko z Google oglaševanjem vzpostavite ozko ciljane kampanje, dosežete potencialne kupce, ki iščejo izdelke in storitve, ki jih vi ponujate ter hkrati plačate samo , ko nekdo klikne na vaš oglas. To seveda pomeni višje stopnje konverzije in manjše stroške oglaševanja.

Če potegnemo črto, Google oglaševanje je trenutno najbolj zanimiv način oglaševanja, saj je relativno poceni, hitro in fleksibilno.
Lep pozdrav do prihodnjič,

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran