Decembrsko vzdušje in poslovna darila

Dec 14, 2010
Dec 14, 2010

Praznični decembrski čas nas je že pošteno objel. Vsepovsod diši po kuhanem vinu, lučke nas pozdravljajo z dreves, vprašanje »Kje boš preživel/-a novo leto?« pa počasi postaja že malo mučno. V mislih tudi že zbiramo ideje za darila za naše bližnje, pa tudi za stranke in poslovne partnerje.

Ob tem marsikateri podjetnik zmiguje z glavo, ker tuhta, kaj podariti strankam. Klasični promocijski pisarniški material, kot so pisala in koledarji, ali kaj bolj sofisticiranega, npr. kakovostno penino ali izbrane izdelke domače obrti? Karkoli boste skrili v zavijalni papir in zapečatili s pentljo, imejte predvsem v mislih, da z darili skrbimo za poslovne odnose in izkazujemo zadovoljstvo s sodelovanjem.

Ob tem marsikateri podjetnik zmiguje z glavo, ker tuhta, kaj podariti strankam. Klasični promocijski pisarniški material, kot so pisala in koledarji, ali kaj bolj sofisticiranega, npr. kakovostno penino ali izbrane izdelke domače obrti? Karkoli boste skrili v zavijalni papir in zapečatili s pentljo, imejte predvsem v mislih, da z darili skrbimo za poslovne odnose in izkazujemo zadovoljstvo s sodelovanjem.
Poslovna darila

Da pa boste imeli več časa za nakupovanje daril za ljubljene, sem vam pripravila nekaj namigov za obdarovanje s poslovnimi darili. Poleg že omenjenih pisarniških daril lahko izberete:
– izdelke, ki se navezujejo na podjetja in njihove dejavnosti,
– darila s področja glasbe in video medijev,
– darila s področja iger,
– kulinarični izdelki (pri tem pazite na rok uporabe),
– darila za zbiratelje,
– darila za razne hobije,
– cvetje (predvsem za ženske),
– vstopnice za prireditve,
– darilne bone (npr. tajska masaža …),
– darila višjega cenovnega razreda (porcelan, čipke, kristalni izdelki) …

Aktivnosti na vaši spletni strani
Ker pa je decembrski čas velika priložnost za posel, priporočam tudi kakšno aktivnost na vaši spletni strani. S tem mislim na praznične popuste, ki bodo pritegnile kupce.
Zelo učinkovite so tudi nagradne igre, s katerimi ubijete več muh z enim udarcem:
– zberete kontakte potencialnih kupcev,
– z viralnim učinkov ponesete svoj glas še dlje,
– gradite imidž blagovne znamke in
– povečate nakup.

Tudi dizajn lahko močno pripomore k prazničnem vzdušju na vaši strani:
– odenite ozadje v praznično barvo,
– dodajte praznično obarvano pasico, ki označuje akcijo,
– spremenite obliko pisave v glavnem meniju v bolj praznično …
In pa seveda … obiskovalcem svoje spletne strani lahko tudi kaj podarite. Darilo je vedno učinkovit način, kako pridobiti potencialne kupce na svojo stran. Pri tem uporabite vso trženjsko domišljijo in poskrbite, da vas ne bodo kar tako pozabili.
Obdarovanje ima svoj čaroben simboličen pomen. Konec leta se ozremo na pretekle mesece in skušamo strniti vse dobro in slabo, ki se nam je pripetilo. Ob tem se spomimo na vse ljudi, s katerimi smo krojili zgodbe. Tudi poslovni partnerji so med njimi, zato je prav, da skrbno izberemo darila in se zahvalimo za uspešno sodelovanje.
Želim vam lep dan in veliko uspeha!
Spletnik marketing

VIR: www.mladipodjetnik.si

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.