Posodobljeno 08. 03. 2023
Kot izvajalka Google kampanj se največkrat srečujem z vprašanjem »Zakaj ne vidim svojih oglasov?«.
Da sem se odločila napisati ta članek, me je navdihnila stranka, ki me je pred kratkim vprašala točno to vprašanje. Berite dalje in odkrijte odgovor.
Kljub temu, da Google ne priporoča iskanja lastnih oglasov, je to še vedno največja skušnjava s katero se soočajo oglaševalci. Verjetno zato, ker je to najlažji način preverjanja ali se oglasi prikazujejo in seveda kako izgledajo v Google rezultatih. Največja skušnjava se pojavi na začetku aktivacije google kampanje, sploh, če se takšnega oglaševanja lotite prvič.
Najboljša rešitev, da izveste, če se vaši oglasi prikazujejo, da to preverite v vašem AdWords računu z orodjem “Ad preview and diagnosis” …
… ali pa kar v sklopu seznama ključnih besed s pomočjo oblačka.
Imejte v mislih, da vsakič ko iščete svoj oglas v iskalniku Google in ga najdete, nanj po navadi ne kliknete. Ampak s tem, ko nanj ne kliknete, zmanjšujete CTR, s tem pa nižate tudi Oceno kvalitete spletne strani. To pomeni, da znižujete tudi kvaliteto celotne kampanje.
Še nekaj razlogov, zakaj ne vidite svojih oglasov:
Kazalo
1. Višina sredstev za oglaševanje
Namen oglaševanja na Googlu je, da na spletno mesto pridobite čim več potencialnih strank. Veliko je dejavnikov, ki vplivajo na to koliko klikov lahko dobite na dan, ampak najpomembnejši med vsemi je dnevni proračun.
Največ je takšnih oglaševalcev, ki imajo omejen dnevni proračun, v večini prenizek glede na število iskanj. V takih primerih
Google Adwords prikaže vaš oglas tolikokrat, da dobite zadostno število klikov za vaš dnevni proračun.
Primer: vaš dnevni proračun je nastavljen na 10€, v povprečju vas klik stane 0,70€ kar pomeni, da bo Google prikazal vaš oglas tolikokrat, da dobite 14 klikov. Tako, da vsakič, ko vpisujete in iščete svoje oglase, je to eden izmed razlogov zakaj ga ne vidite.
Ko se v dnevu porabi dnevni proračun, pomeni, da se tisti dan vaši oglasi ne bodo več prikazovali.
2. Fenomen SELF-GUGLANJA
Medtem, ko redno iščete vaše oglase po zakupljenih ključnih besedah in nanj nikoli ne kliknete, vam bo Google začel servirati oglase vaše konkurence v upanju, da vam bodo ti rezultati bolj všeč.
Kot alternativo SELF-GUGLANJU uporabite predogled vaših oglasov v vašem AdWords računu in tam preverite, če je vse tako kot mora biti.
3. Niste v regiji, kjer se prikazujejo oglasi
Ko postavljate Google kampanjo, morate določiti kraj prikazovanja vaših oglasov. To je lahko druga država, mesto, regija ali okolica, ki jo določimo v km od nekega mesta. In če niste znotraj kraja, ki je bil vnaprej določen, vaših oglasov ne boste videli. Tukaj naj še omeni, da če imate določen čas prikazovanja vaših oglasov, ga takrat,ko ni v urniku prikazovanja, ne boste videli.
To je le nekaj dejavnikov, ki vplivajo na prikazovanje. Raje kot iskanje lastnih oglasov, uporabite vaš AdWords račun, ki ponuja veliko pomoči.
Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Urška Ujc
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024