Izboljšajte vaše načine dostave v spletni trgovini!

Nov 16, 2010
Nov 16, 2010

Najbolj pogosto reklo, ki ga boste slišali v povezavi s spletno trgovino oz. z nakupovanjem preko spleta, je, da “kupci lahko nakupujejo iz naslanjača”. To pomeni, da v večini primerov želijo kupljeno blago dostavljeno prav do njihovih vrat. Iz tega naslova jim morate zagotoviti kar najboljšo možno izbiro načina dostave blaga.

Večina spletnih prodajalcev ponuja dva glavna načina dostave:
– po pošti
– osebni prevzem

Večina spletnih prodajalcev ponuja dva glavna načina dostave:

  • po pošti
  • osebni prevzem

Na eni strani imate kupce, ki ne “zaupajo” nikomur in želijo blago prevzeti osebno, po drugi strani pa imate tiste, ki se jim ne ljubi niti iz hiše! Da bi se izognili vsem potrebnim težavam, morate imeti na voljo obe možnosti.
Tisti, ki bodo želeti kupljeno blago prejeti po pošti, bodo seveda pričakovali, da bodo blago prejeli še isti dan, medtem ko drugi s čakanjem nimajo problema. Ravno tako je tudi bolje, da imate več načinov dostave po pošti. Tako lahko ponudite npr. hitro pošto, navadno pošto, DHL, UPS ali še kakega drugega ponudnika. Morda ima vaš kupec z dostavno službo določeno pogodbo in bo zapustil vašo spletno trgovino samo zaradi tega, ker ne ponujate tega načina dostave.
Zakaj govorim o toliko načinih? Predvsem zato, ker vas nič ne stane, če to možnost odkljukate v spletni trgovini. Večina sodobnih sistemov za spletno prodajo ponuja ogromno različnih možnosti. Vi morate sicer blago oddati tisti dostavni službi, ki jo je kupec izbral, dodatnega stroška za vas pa to ne predstavlja, saj kupec običajno plača tudi dostavo (odvisno od vase ponudbe).
Poleg pestre izbire načina dostave pri nakupu blaga pa je dobro imeti še eno stvar, in sicer napisan predviden dobavni rok pri vsakem artiklu. To “malenkost” sem sicer opazil pri zelo redkih trgovinah, a vam že zdrava logika pove, da je to dobro. S tem se boste izognili morebitnim težavam s tistimi, ki bodo izbrali navadno pošto, blago pa pričakovali še isti dan. To vam pride še posebno prav, kadar je dobavni rok raznolik in ne morete preprosto napisati, da je rok dobave od 3 dni do 1 mesec. V takem primeru boste morda izgubili kakšnega potencialnega kupca, če ne boste imeli pri vsakem artiklu vsaj do dva dni natančno določenega roka dostave.
Torej na videz nepomembna in samoumevna nastavitev lahko postane vaša zlata jama ali pa vaša nočna mora. Z malo truda lahko ujamete prvo možnost.

Pa veliko sreče vam želim!
Žiga Macedoni, urednik spletnih strani

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.