Lahko se strinjamo, da so letos velik hit toplotne črpalke! S svojo energetsko učinkovitostjo so na trg prodrle kot možnost za dolgoročni prihranek gospodinjstev, ob tem pa država ponuja subvencije in dobre nakupne možnosti. Se tudi vi ukvarjate s prodajo toplotnih črpalk?

Če je odgovor “da”, potem veste, da je konkurence iz dneva v dan več in da je nekako potrebno stopiti v ospredje. Kako? Preberite si naše nasvete!

Izdelajte si prodajno spletno stran

Če želite danes prodati večje število izdelkov, pa naj bodo to avtomobili, televizorji ali toplotne črpalke, potem je spletna stran minimum vašega marketinga. Gre za neke vrsto predstavitev vašega podjetja na spletu, kjer se na enkrat predstavite celotnemu svetu.
Spletna stran je nekaj, kar enostavno morate imeti, vendar kakšna naj bo spletna stran? Na kaj morate paziti? Kaj je najbolj pomembno? Kaj naj vsebuje?
Spletna stran naj bo zastavljena prodajno. Kaj to pomeni?Kakšno spletno stran potrebujete?
Na spletno stran lahko vstavite vaš logotip, slike in opise vseh vaših izdelkov, kratek opis vašega podjetja. Ljudi morate prepričati, da obvladate svoj posel, da veste vse o toplotnih črpalkah, ter da vam ljudje lahko zaupajo.
spletna stran, toplotne črpalke
 
Da dosežete zaupanje ljudi v vaše podjetje vam predlagamo:

1. Pišite blog

Na ta način lahko ljudi izobrazite o toplotnih črpalkah. Rečemo lahko, da ljudje ki dobro poznajo koncept toplotnih črpalk, koliko lahko s tem prihranijo in kaj vse nudijo, so zagotovo vaše potencialne stranke. Torej? Priskrbite si nove potencialne stranke. Na spletni stran objavljajte članke o toplotnih črpalkah, prednostih, primerjajte toplotne črpalke med seboj, napišite nekaj predlogov za tiste ki se zanimajo za nakup.

2. Dodajte “pogovor s strokovnjakom” na spletno stran

Danes je tehnologija že tako napredovala, da obiskovalcem vaše spletne strani omogočite neposredni pogovor z vami s pogovorom, ki poteka preko aplikacije na telefonu povezano z vašo spletno stranjo. Toplotne črpalke so načeloma še vedno nova stvar v Sloveniji, zato je potrebno delati na izobraževanju ljudi o toplotnih črpalkah in pomoči pri nakupu. Če nekdo na spletu išče ustrezen televizor, je razumljivo, da želi velik ekran, dobro resolucijo, ustrezno ceno, … kaj pa če nekdo, ki ne ve veliko o toplotnih črpalkah naleti na vas? Na spodnjem desnem kotu spletne strani lahko vstavimo okno za pogovor. Kdorkoli bo v okno vpisal vprašanje, se bo to izpisalo na vašem telefonu in stranki lahko neposredno pomagamo ter jo prepričamo v nakup.

3.) Ne pozabite

Na spletno stran ne pozabite objaviti še:

  • obrazca za povpraševanje
  • izpostavite vaše kontaktne podatke (vašo tel. številko na zgornji desni kot)
  • izpostavite vaše prednosti (montaža, cena, akcije, …)
  • napišite glavne razlike med toplototnimi črpalkami (ko nekdo išče ustrezno zase, morda niti ne ve kaj je najbolje zanj – ne pozabite, da je tudi tak obiskovalec vaša potencialna stranka)

In kakšen je vaš naslednji korak? 
Začnite z izdelavo spletne strani! Pri tem pa ne pozabite, da je vsak obiskovalec vaše nove spletne strani lahko potencialna stranka. Ne pozabite torej na dober izgled in prodajno naravnanost. In kaj še manjka? Obisk na spletni strani. Če je spletna stran vrhunsko izdelana, pa ta nima obiska na strani, je investicija v spletno stran izgubljena.
Kako pridobiti obisk na spletni strani? S pomočjo Google oglaševanja! 
Ogromno je stvari, na katere morate biti pazljivi pri sami izdelavi spletne strani, zato je za vas najboljše, da se o tem najprej posvetujete s strokovnjakom.
Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas poklicite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Matjaž Sedlar

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.