Posodobljeno 15. 04. 2024
Letos je »must have« v modnem svetu, stari dobri trenčkot in roza lak za nohte. In ker spremljam trende tudi na področju interneta in naših storitev, vam sporočam, kaj so »must have« na vaši spletni strani. In če za začetek prevedem »must have« – nekaj kar morate imeti!
1. Prva stran, ki privlači!
Prva stran je kot prvi vtis. In vsi vemo, da je prvi vtis pomembnejši od drugega, tretjega. Zato na ta način razmišljajte tudi o svoji prvi, domači strani. Prva stran naj povzema vaše bistvo. Bistvo produkta, ki ga prodajate in del vaše filozofije, s katero se želite približati vašim potencialnim strankam. Povejte in pokažite kdo ste. Še bolje, posnemite video, ki govori o vas in vašem prodajnem artiklu, tako, kot smo to naredili mi!
2. O nas
Obiskovalci obožujejo stran »o nas«. Ker je tudi razvidno iz Google Anaytics statistike. Tudi sama velikokrat, ko se znajdem na novi spletni strani, kliknem na to podstran. Ljudi namreč zanima, kdo ste in kaj počnete. In v kolikor tega niso izvedeli na prvi, domači strani, je to idealna priložnosti, da se še enkrat, na kratko in jedrnato predstavite. In ker ljudje radi beremo zgodbe, lahko vsebino na tej podstrani napišete v kratki zgodbi, ki bo poleg informiranja tudi zabavala. Vsebine lahko zelo dolgočasijo, zato si le privoščite malo razigranosti in se prepustite domišljiji.
3. Vsebina
Brez vsebine, dobre vsebine, je vaša spletna stran dolgočasna. In dolgočasni stvari je na internetu že tako preveč, zato poskrbite, da se bo vaša znašla med tistimi, ki to ni. Vsebina na spletni strani naj bo prodajno naravnana, naj vsebuje elemente, ki bodo bralce prepričali, da preberejo do konca in se sprehodijo še po ostalih podstraneh, ki jih imate. In več časa, ko bo obiskovalec preživel na spletni strani, več možnosti imate, da bo postal vaš kupec. Vedno, ko pišete vsebino, pomislite tudi nase, kaj je tisto, kar bi radi brali vi. In to naj vam bo prvo vodilo pri pisanju novih, svežih vsebin. In ne pozabite, vsebina je kralj.
4. Vsebina, ki zahteva akcijo
Ste se vprašali le kaj bi to lahko bilo? Mi temu rečemo »lead generator« kar vam težko prevedem v slovenski jezik. Če opišem z besedami, zveni nekako takole. To je vsebina, ki od obiskovalca vaše spletne strani izzove akcijo. Akcijo v smislu, da pošlje povpraševanje, opravi nakup ali si prenese brezplačni priročnik. In ravno brezplačno gradivo je odlično pomagalo, da vam potencialni kupec pusti svoj kontaktni email. In ko enkrat imate njegov email, ga boste lahko vedno obveščali o vaših novostih, akcijah in mu servirali trike ter nasvete. In verjemite, ko bo potreboval vaš izdelek ali storitev, se bo obrnil na vas. Torej poskrbite, da bo vaša vsebina akcijsko naravnana. In da si pridobite čim več kontaktnih email naslovov od tistih, ki jih vaša vsebina zanima.
5. Kontaktni obrazec
Če pogledate naše spletne strani, boste hitro opazili, da nikoli nismo pozabili na kontaktni obrazec. Že sama raziskava, ki pravi, da 9 od 10 obiskovalcev izpolni kontaktni obrazec, priča o tem, da brez kontaktnih obrazcev ne gre. In verjamem, da je tudi med vami 90% takih, ki izpolnite obrazec, kajne? Zato ga postavite na vidno mesto, še najbolje je, da vključite v statističen del spletne strani, ki se prikaže vedno, ne glede na to katero podstran bo obiskovalec obiskal. Sicer pa, kar spomnite se na situacijo, ko ste prišli na spletno stran pa zaradi pomanjkljivosti, ki jih navajam, niste morali oddati povpraševanja. Grozno.
Torej, poglejte svojo spletno stran in hitro boste ugotovili, če kateri od elementov manjka. In če manjka, ga hitro dopolnite, saj lahko zaradi neprimerne spletne strani vsak dan izgubite potencialne stranke!
Andreja Ogrinc