Posodobljeno 16. 04. 2024
Spletna stran sama po sebi ni dovolj, da bi na spletu žela uspehe. Ampak to ste najbrž do danes že ugotovili, kajne? Da se lahko pohvalimo, da je naša spletna stran pravo prodajno orodje, potrebujemo tri glavne sestavine.
Kot glavno sestavino bi izpostavila kvaliteten obisk.
Brez obiska ni povpraševanj, brez povpraševanj ne bo kupcev. Kar predstavljate si, da postavite fizično trgovino nekam v divjino, do koder ni ne ceste ne table. Najbrž ne bo nikogar. Enako je s spletno stranjo. Poskrbeti je treba, da bo do spletne strani vodila pot, da vas bodo lažje našli.
A ker ni vsak obisk, dober obisk, je pomemben tudi vir, iz katerega obiskovalci prihajajo. Tu imam predvsem v mislih oglaševalski kanal, preko katerega izvedo za vašo stran in vašo ponudbo. V dobi spletnega marketinga, v katero smo že konkretno zajadrali, bi kot najbolj relevanten vir izpostavila prvo stran Google iskalnika. Predvsem zato, ker ravno iz tam prihaja najbolj relevanten obisk. Sami veste, da ko kaj iščete (nova streha, otroške igrače ali počitnice), da najprej odprete prvo stran Google iskalnika. In ravno zato je to vir, preko katerega pride največ zainteresiranih obiskovalcev. Kot prednost bi tu poudarila tudi dejstvo, je Google oglaševanje merljivo. Na podlagi zakupa ključnih besede lahko dobimo število tistih, ki so preko klika na oglas (na podlagi ključne besede) na vaši spletni strani oddali povpraševanje.
Zanimiv je tudi obisk, ki pride s strani socialnih omrežjih, a o tem malo kasneje.
Da pa sam obisk ni dovolj, nam govorijo naše izkušnje iz prakse. Ko obiskovalec enkrat obišče vašo spletno stran, že lahko sklepamo, da ga vaša ponudba zanima. In tu se njegova zgodba z vami ne sme končati! Ravno zato obstaja email marketing, ki vam omogoča, da s potencialnimi in obstoječimi kupci ostanete v stiku.
Bolj kot jih boste spominjali in večkrat ko jih boste opozorili nase, bolj jim boste postali znani, bližje boste njihovi podzavesti. Zato le pogumno! Za začetek lahko pošljete pozno e čestitko, potem pa le naredite plan za naprej. Kdaj, kaj in komu boste tekom leta pošiljali, da vas ne bodo pozabili.
Socialna omrežja so postala nepogrešljiv komunikacijski kanal, preko katerega prav tako lahko pridobivate potencialne kupce. Predvsem pa so socialna omrežja namenja dvosmerni komunikaciji z vašimi feni. Ta omrežja je dobro izkoristit predvsem za to, da vaše fene, sledilce poskušate vključiti v svoje aktivnosti, od njih dobiti mnenje in pa tudi kakšno konstruktivno kritiko, ki vas bo naredila še boljše. Zato tudi tega kanala ne gre zanemarit, sploh z vidika ne aktivnosti na omrežjih. Če ste prisotni, potem bodite aktivni. Kot primer dobre prakse si poglejte našo Facebook stran.
Za uspeh na spletu potrebujete več kot le prodajno naravnano spletno stran. A brez panike, vse lahko dobite na enem mestu, pri nas.
Kontaktirajte nas in izvedeli boste veliko novega!
Andreja Ogrinc