Kako negativne ključne besede v oglaševalski kampanji vplivajo na vaš posel

Maj 24, 2016
Maj 24, 2016

Zastavili ste si Google oglaševalsko kampanjo, vnesli ključne besede, določili ciljno skupino, ki jo želite spremeniti v vaše kupce in nato začeli spremljati prve rezultate. Po nekaj dneh ugotovite, da oglas deluje, saj se znesek, ki ste ga namenili za oglaševanje vašega posla, zmanjšuje, kar pomeni, da je oglas prikazan in toliko bolje – klikan. Ampak, kako? Obisk na vaši strani je, ni pa konverzije, zaradi katere ste oglas sploh postavili. Verjetno ste se že vprašali, kaj se dogaja in kje tiči težava. Ker je vaša spletna stran dobro optimizirana in prodajno naravnana, se razlog množičnega odhoda obiskovalcev najbrž ne skriva v tem, temveč nekje drugje.

Pomen negativnih ključnih besed

Ni več skrivnost, da Google deluje po principu dražbe, v kateri so prikazi naših iskanj odvisni od zakupljenih ključnih besed in povpraševanja po le teh, nenavsezadnje je od tega odvisna tudi vaša pozicija v iskalnikih. Malo manj, če ne kar premalo, pa se govori o tistih ključnih besedah, ki lahko naši oglaševalski kampanji naredijo več škode kot koristi. To so negativne ključne besede, ki jih, po statistikah sodeč, vsaj polovica oglaševalskih kampanj ne vsebuje, so pa bistvenega pomena za dosego maksimalnega učinka v oglaševanju in s tem povrnitve vložene investicije.

Tako kot je za uspešno oglaševanje posla pomembno, da nas obiskovalci najdejo po točno določenih ključnih besedah, je prav tako pomembno, da nas ne najdejo zaradi napačnih.

Vpliv napačno izbranih ključnih besed

Oglaševalska kampanja, ki ne vsebuje negativnih ključnih besed, ima veliko več možnosti, da namenjen znesek porablja za nekvalitetne obiske, saj z izpostavljenimi ključnimi besedami iskalnik najde vse, kar je v kakršnikoli povezavi z njo, četudi tega ne želimo.

Pomislite, da bi znana avtohiša oglaševala novo serijo avtomobilov, oglas pa bi se prikazoval vsakič, ko bi kdo v iskalnik vnesel avtomobilska prometna nesreča, saj je tako v našem oglasu kot v članku o nesreči izpostavljena beseda avtomobil. Neugodno, kajne?

In če nam prikazi ob nepravih trenutkih ne povzročajo direktne materialne škode, temveč bolj negativno vplivajo na naš ugled, pa lahko klikanje na nepopolno zastavljen oglas porablja sredstva, ki smo jih namenili, da bi na našo stran privabili čimveč kvalitetnih in relevantnih obiskovalcev.

Kako uporabiti negativne ključne besede

Poglejmo si, kako to deluje na praktičnem primeru: Denimo, da ste zlatarna, morda celo draguljarna in prodajate poročne prstane višjega cenovnega razreda. Za povečanje vašega posla ste v oglaševalsko kampanjo vnesli ključne besede, ki se navezujejo na vaše dragocene prstane – poročni prstani, dragulji, briljantni poročni prstani, niste pa vnesli negativnih ključnih besed.

V tem primeru predstavljajo negativne ključne besede vse prstane, ki jih v vaši zlatarni ne prodajate in zato ne želite, da bi obiskovalci, ki v iskalnih vtipkajo tetovirani ali poceni poročni prstani, kot rezultat iskanja našli vašo spletno stran, saj ne predstavljajo vaših ključnih kupcev.

negativne ključne besede, ključne besede, google oglaševanje, google oglasi

A, ker oglas tega ne ve, se bo v primeru, da negativnh ključnih besed niste izbrali, vseeno prikazal na tovrstno povpraševanje in na vašo spletno stran posledično pripeljal nekvalitetne obiske. Rezultat bo ogromno obiska, hitro porabljena sredstva, namenjena za dvig vašega posla in zelo slaba odzivnost na oglaševanje.

Ko izbiramo negativne ključne besede, moramo biti pozorni še na to, katere besedne zveze uporabimo in kako jih določimo.
Če bomo kot negativno besedo uporabili samo poceni, tvegamo, da se naš oglas ne bo prikazoval niti takrat, ko bo kdo iskal pod besedno zvezo poceni diamantni poročni prstani. Tega pa ne želimo, kajne? Kajti mi diamante imamo in te želimo predstaviti, četudi tiste najcenejše iz naše ponudbe.

Preden pa se zapodite v vaše oglasne kampanje in začnete množično dodajati manjkajoče negativne ključne besede, posvetite torej kanček pozornosti pravi izbiri besed oziroma besednim zvezam.
Kar malo prelahko se je slišalo, kajne?

V resnici tudi je. Vse, kar potrebujete, je čas za temeljito raziskavo ključnih in negativnih ključnih besed ter nekaj poglobljenega znanja, s katerim boste vaš posel povzpeli do konkretnih in zanesljivih rezultatov v Googlovih iskalnikih. Za začetek si preberite kakšen tip ujemanja je sploh možen v sklopu Google oglaševanja v tem članku.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Želimo vam veliko uspeha!
 
 

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran