Kako smo prenovili naročnikovo spletno stran in izboljšali konverzije

Mar 4, 2014
Mar 4, 2014

Posodobljeno 16. 04. 2024

Naročnik se je prvotno obrnil na nas, ker je želel svoj posel izpostaviti na prvih straneh Googla, s pomočjo plačljivih oglasov. V naši navadi je, da pregledamo spletno stran, ki jo bomo oglaševali in podamo predloge za izboljšave (v kolikor so potrebne), s pomočjo katerih bi naročnik naših storitev, AdWords kampanjo lahko izboljšal do te mere, da bi s kampanjo lahko na dolgi rok dosegli dobro oceno kakovosti in nižjo ceno na klik.
Na spletni strani, ki jo je naročnik želel oglaševati je bilo zares ogromno prostora za izboljšave, kar je pomenilo, da je naročnik prejel kup “domače naloge” – seveda ne obvezne 🙂 Ob prvi kampanji se je odločil, da na stari strani ničesar ne bo spreminjal, ker je bil namen prve kampanje “potipati” trg in izvedeti kakšen potencial ponuja oglaševanja na Googlu. Kampanja je pokazala, da je kar nekaj interesa za storitev, mi pa smo se z naročnikom resno vsedli za mizo in pričeli načrtovati totalno prenovo spletne strani.
Poglejmo kako je izgledala stara domača stran, ki smo jo oglaševali v prvi kampanji:

Če pogledamo natančno, lahko opazimo, da domača spletna stran vsebuje glavne informacije o storitvi naročnika, v tekstovni obliki. Kontaktni podatki so na voljo, prav tako “izstopa” sporočilo poudarjeno z drugo barvo pisave. Izgled strani prej spominja na e-vabilo, ki bi ga nekdo poslal preko e-mail marketing orodja, kot pa na poslovno spletno stran in ne daje vtisa zaupanja oz. vtis resnosti poslovanja. Za storitev, ki jo ponuja naročnik, je bistvenega pomena to, da potencialni kupec na spletni strani dobi vtis naročnikove strokovnosti na danem področju.
Kako smo se lotili prenove mi? Ugotovili smo, da ni potrebe po prenasičenosti z informacijami. Spletna stran je minimalistična, z enostavno navigacijo. Naročnik kontaktnega obrazca ni želel izpostaviti, saj je od vsakega koristnika storitve potrebno kar nekaj specifičnih podatkov. Osredotočili smo se izpostaviti telefonski stik. V prenovljeni spletni strani je obiskovalcu že takoj ob obisku spletnega mesta jasno kakšno storitev naročnik ponuja: to smo dosegli s kombinacijo vizualnih in tekstovnih elementov, ki so umeščeni v vidno polje obiskovalca, v “header” ali glavo strani. Glava spletne strani vsebuje tudi kontakte obeh poslovalnic in male ikone, ki vodijo na zemljevid oz. lokacijo. Kontakt je izpostavljen na vidnem mestu, ikone zraven kontaktov še dodatno poudarijo na kakšen način lahko stranka stopi v stik z naročnikom. Klic k akciji je še dodatno izpostavljen na dnu strani, zraven kratkih predstavitev glavnih storitev. Tam so tudi pomembne ključne besede, s katerimi se bo spletna stran skozi čas umestila visoko na brskalniku. Klic k akciji (pokličite nas) je poudarjen z modrim gumbom – modra barva daje vtis zaupanja in kredibilnosti po nekaterih raziskavah. Klici k akciji ciljajo na kontaktno stran. Poskrbeli smo, da uporabnik nikjer na spletni strani ne rabi napraviti več kot dveh klikov, da pride do želenega dejanja. Svoj delež k optimizaciji je prispevala tudi izbira URL naslova, v katerega so (za razliko od stare strani) vključene ključne besede storitve, torej: ugodni krediti.
Spletna stran po prenovi je delovala bistveno drugače, kot njena predhodnica:

Izboljšava strani se je pokazala pri uspešnosti kampanje, na več nivojih: Ceno na klik smo za kar nekaj ključnih besed bistveno znižali. Ocena kakovosti ključnih besed je zrasla, izmerili pa smo tudi več neposrednih klicev iz oglasov.
Želite tudi vi imeti boljšo spletno stran? Stran, ki bo prodajno naravnana in sodobna ob enem. Mi poskrbimo za to, da na vašo spletno mesto pripeljemo potencialne kupce, vi pa za to da vaš posel speljete do konca. Stopite v stik z našimi strokovnjaki še danes. Pišite nam tukaj! Ali nas pokličite na brezplačno številko 080 3339. Če želite brezplačno preizkusiti najenostavnejši urejevalnik spletnih strani v Sloveniji takoj, kliknite sliko spodaj.

Za vas sem pisal,
Damjan Avsec

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran