Kako vizualni elementi vplivajo na uspeh in konverzije na posamezni spletni strani?

Mar 8, 2011
Mar 8, 2011

Vizualni elementi na spletu imajo lahko ključno vlogo za uspeh vašega podjetja.

Oglejte si dva primera spletne strani:
Primer 1:
Na spletni strani vidimo glavo strani oziroma ime podjetja, naslov in veliko vsebine. Lahko da je vsebina zanimiva, optimizirana in unikatna. Vendar je majhna verjetnost, da bodo uporabniki prebrali celoten tekst.

Primer 2:

Druga slika prikazuje spletno stran, ki ima naslov, slikovni material, video, manj teksta, več
preglednosti. Dokazano bo ta spletna stran imela daljši povprečen ogled in več konverzij.

Druga slika prikazuje spletno stran, ki ima naslov, slikovni material, video, manj teksta, več preglednosti. Dokazano bo tako izdelana spletna stran imela daljši povprečen ogled in več konverzij.

Če lahko pripravite vsebino z vizualnimi elementi – ne odlašajte. Dokazano so zaradi vizualno
podprte vsebine uporabniki dalj časa na spletni strani.
Kaj vse spada med vizualne elemente, ki jih lahko uporabite na spletni strani?
Najbolj pomembni vizualni elementi:
• Dizajn spletne strani.
• Ustrezno poimenovane fotografije.
• Predstavitev produktov. Ko predstavljate produkte dajte velik poudarek na slike. Za zgled si vzemite Amazon. S kakšnih kotov, pozicij in v kakšnih okoliščinah Amazon fotografira izdelke, ki jih ponuja.
• Grafi.
• Objave na blogu – dajte uporabnikom možnost angažiranja s komentarji. Obenem pa si povečate naravno optimizacijo z ustreznim poimenovanjem elementov.
• Članki – struktura člankov, ki nam mora biti za zgled je: naslov, podnaslov, tekst in slike.
• Kratki in zanimivi videi.
• Pripravite priročnike in vodiče, ki si jih lahko uporabniki brezplačno naložijo na svoje računalnike.
• Številčenje – naj ga ne bo preveč in ne premalo. Uporabite ga kot dobro taktiko za izpostavitev in razbijanje teksta.
• Orodja – ki pomagajo uporabniku pri določeni stvari.
• Poročila o storitvah, produktih, ki jih ponujate.
• Aplikacije, ki si jih lahko dodajo na svojo spletno stran, da sami kot uporabniki izpadejo boljše.
• Tako imenovana „embedded content“ oziroma ustavljena vsebina, s katero si dvignete kredibilnost.
Niste prepričani, kako bi vašo spletno pojavnost naredili vizualno privlačno, da podaljšate čas  uporabnikov na spletni strani in vzpodbudite konverzije? Lahko vam pomagamo izbrati in implementirati najprimernejše za vas in vaše podjetje.
Helena Felc
Spletnik marketing

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran