Kako zvišati oceno kakovosti na Googlu in plačevati manj na klik?

Sep 22, 2014
Sep 22, 2014

Zagotovo dandanes skorajda prav povsod v poslovnem svetu slišite stavek, kako pomemben je spletni marketing oziroma spletno oglaševanje. Zakaj? Večina ljudi danes informacije pridobi na svetovnem spletu. Enostavno v iskalnik Google vtipka neko določeno ključno besedo, ki se navezuje na iskan produkt, storitev,… in čaka na rezultat. Kot vemo, se med rezultati prikazujejo tako plačani, kot tudi organski rezultati iskanja. Slednji so posledica dobre optimizacije spletne strani, medtem, ko so plačani oglasi povezani z oglaševalsko kampanjo.

Vse več je podjetij in posameznikov, ki se odločajo za oglaševanje preko Google Adwords oglasov. Zakaj? Gre za najbolj razširjen in najbolj učinkovit način oglaševanja na spletu ter pridobivanje obiskov na spletni strani. Google Ads kampanje pa kljub vsemu zahtevajo od oglaševalca, da posveča pozornost dogajanju ‘na trgu’ – v tem primeru na iskalniku Google. Google Ads orodje je namreč izjemno napredno orodje za Google oglaševanje, za katerega bi lahko rekli, da deluje na principu povpraševanja ter kvalitete oglasa. Ste morda mislili, da lahko enostavno ustvarite oglas in kampanjo pustite, da deluje sama? Ne bo šlo tako enostavno…. Zakaj ne?

Cilj vsake kampanje na Google Adwords je zmanjšati stroške na klik in povečati kakovost oglasov ter konverzij. Zaradi tega je glavno vprašanje vsakega, ki vodi Google Adwords kampanjo ravno ‘kako zvišati oceno kakovosti oglasa na Googlu in plačevati manj na klik?’. Da si boste lažje predstavljali, kako Google deluje in razvršča oglase, vam svetujemo, da si pogledate kratek video z razlago: ogled opravite tukaj.

oglasni prostor v iskalniku Google

Ustvarili ste kampanjo – kako naprej?

Brez skrbi – ni tako zapleteno kot se zdi na prvi pogled. Pomembno je, da razumete osnovno delovanje Googla in njegovih oglasov. Spodnja slika prikazuje, kaj vse zajema uspešna Google Adwords kampanja, kar je pomembno pri oceni kakovosti oglasa.

kaj vpliva na oceno kakovosti

Kako torej zmanjšamo ceno na klik? Je enostavno?

flash strani in ocena kakovosti

Seveda smo že večkrat poudarili, da oglaševalec ne plačuje nujno takšne cene na klik, kot je zanjo pripravljen plačati. Priporočamo, da si pogledate kratek video, kjer je lepo razložena formula, na kakšen način se računa cena na klik za posamezno ključno besedo: ogled videa opravite tukaj.

Za Google, kot tudi za ciljno skupino ljudi je izjemno pomembno, da oglas vodi dejansko na stran, ki se jo promovira. Iz prakse lahko povemo, da smo tudi mi, kot iskalci informacij razočarani, ko kliknemo na oglas, ki ne vodi dejansko na vsebino, ki nas zanima. Ravno zaradi tega, da Google prepreči pogostost takšnih oglasov, je ocena kakovosti in relevantnost oglasa še kako pomembna pri samem razvrščanju oglasa ter ceni na klik.

Če poenostavimo: Boljša je vstopna spletna stran, bolj optimizirana je spletna stran, bolj kvaliteten je oglas = nižja cena na klik ter posledično bolj uspešna kampanja.

Nikakor ne zanemarite kampanje!

Google Adwords kampanjo nikakor ne smete zanemariti. Vedno znova spremljate in jo skušajte izboljšati. Zapomnite si, da bolj razvejana, dodelana in razčlenjena kampanja prinaša boljše rezultate in oceno kakovosti. Zato nikar ne ‘zaspite’ na sedanjih zakupljenih ključnih besedah in oglasih – vedno znova naj vam bolj cilj še boljša vstopna stran, bolj optimizirana spletna stran, bolj kreativni oglasi,… in še bi lahko naštevali.

Skozi razumevanje delovanja kampanje Google Adwords boste spoznali, da ste lahko na Googlu zelo uspešni. Sedaj pa veselo na delo!

Nikar ne pozabite na brezplačen priročnik Zmanjšajte ceno na klik s kakovostno vstopno stranjo! in odkrijte skrivnosti, ki jih lahko začnete uporabljati takoj.

Oglašujte kot profesionalci in žanjite uspehe s pomočjo Google Adwords!

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.