Posodobljeno 29. 01. 2021
Velikokrat smo že pisali kako pomebna je vstopna stran v sklopu google oglaševanja. Za vsak slučaj si osvežite spomin s tem člankom Vstopna stran po meri Google Adwords. Nekateri se dobro zavedajo kako zelo pomembna je dobra vstopna stran in to je stran, ki je narejena za konverzije in prinašanje odličnih prodajnih rezultatov.
Ko naredimo google kampanjo je zelo pomembno kakšna je ta vstopna stran, kajti želimo si da bo obiskovalec čim prej opravil akcijo katero ste si zadali. Zato vam bom tokrat pokazala par vstopnih strani ob katerih se »zamisliš kaj hočejo od mene« in par dobrih vstopnih strani. Vedno imejte v mislih, da na tej strani ponudite točno tisto informacijo po katero je prišel k vam. Vedno naj bo izpostavljen Klic k akciji oziroma da date vašemu obiskovalcu točno vedeti kaj želite od njega, da stori na vašem spletnem mestu. Ko boste to osvojili, vam bodo obiskovalci »jedli« iz roke in konverzije bodo začele deževati.
Dobre vstopne strani
Veliko ljudi v marketinških krogih vedo osnove dobre vstopne strani: preprost dizajn, lahka navigacija, dober tekst in očiten Klic k akciji. Kakorkoli, dobra oziroma odlična vstopna stran je pravilna mešanica vseh teh elementov.
1. Žični okvir dobre pristajalne strani
Kaj mora vsebovati dobra pristajalna stran:
- dober naslov
- drug naslov
- opis storitve ali produkta in kaj želite, da obiskovalec naredi na vaši pristajalna strani
- mnenja strank – s tem podprete vrednost vaše storitve ali produkta
- klic k akciji
- kje naj opravijo želeno akcijo
- povezave na druge podstrani
- dobra fotografija, ki komunicira tisto kar želite izpostaviti
- pravilen razmak, da tisto kar želite izpostaviti, res dobro izpostavljeno
Tukaj vidimo vse elemente dobrih in učinkovitih pristajalnih strani, ki sem jih omenila v točki 1. Tukaj je še zelo dobro izpostavljen kontaktni obrazec. S tem si zagotovimo boljšo stopnjo konverzije za oddana povpraševanja.
Slabe vstopne strani
Ker lahko izbiramo med toliko elementi, gre včasih tudi kaj narobe. S tem mislim, da je na strani preveč barv, slab kontrast ali pa se sploh ne ve, kaj naj bi tam obiskovalec počel. Tukaj se izgubi sled za vašim obiskovalcem, ker postane zmeden in zato odide.
Kako izgledajo takšne vstopne strani si oglejte spodaj.
Za tako veliko banko, bi pričakovali več. Nekaj dela pa le potrebuje tale vstopna stran. Izgledati mora malce manj natrpano in klici k akcijo bolj ločeni saj ne veš točno kaj bi prej naredil. Tudi sami klici k akciji morajo biti bolj relevantni. V glavnem, ne zasipajte vaših obiskovalcev z nerelevantnimi podatki in preveč teksta, saj se bodo izgubili.
Definitivno preveč povezav, ki vodijo vaše obiskovalce stran od cilja. Noben ni posebej poudarjen, zato niti ne veš kaj bi kliknil najprej. Malce bolj organizirana struktura bi popravila situacijo. Klic k akciji je potrebno prestaviti iz slider-ja.
Vstopne / pristajalne strani ne delujejo tako, kot si želimo zaradi veliko razlogov, ampak jih lahko naredimo efektivne s tem, da direktno komunicirajo z obiskovalcem.
Včasih je preveč se truditi … res preveč. 🙂
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Želim vam veliko uspeha,
Urška Ujc