Ključni elementi dobičkonosne spletne trgovine

Mar 29, 2011
Mar 29, 2011

Vsaka nova stvar in nov začetek potrebujeta cilj. In vsak cilj potrebuje strategijo. Enako je pri vzpostavitvi vaše prve spletne trgovine. Vaš cilj je sigurno, da boste čim več prodali in da vas bodo potencialni kupci našli. In včasih se na tem mestu zgodi, da pozabite pomisliti prav na uporabnika samega in njegovo izkušnjo v spletni trgovini.

Sami veste, da je prav od uporabniške izkušnje odvisno, če boste v spletni trgovini kaj kupili in se vanjo še vrnili. Pa če tudi ste jo našli na vrhu Google skalnika ali primerjalnika LovecNaCene.si. Da pa ne boste tavali v temi, sem vam pripravila 6 in ne 4 koristnih nasvetov, zaradi katerih se bodo obiskovalci še vrnili. In pri vas sigurno kupovali.
1. Cena in stroški poštnine naj bodo jasno izpostavljeni!
V veliki večini so krivci za kratek obisk trgovine ravno neizpostavljena cena in stroški pošiljanja. Saj veste, da nas to najbolj zanima! Tako kot vas. Ljudje hočemo te informacije, zato jih izpostavite na čim bolj vidno mesto. Lahko jih stisnete v »shared element«, ki je viden na vseh podstraneh. Vsaj stroške poštnine lahko stisnete tja.
2. Trgovina naj bo kredilbilna in podprta s certifikati!
Če imate kakršnkoli certifikat, kakšno posebno dovoljenje ali priznanje, ga postavite na vidno mesto v spletni trgovini. Ponavadi dobite od izdajateljev »značko«, ki na kratko opisuje vaš certifikat. Tako, da si jo priskrbite in jo ponosno obesite! Pri obiskovalcih boste dosegli visoko mero zaupanja, sploh ker gre za nakupe preko interneta. Povečali boste ugled in svojo kredibilnost. In ja, še se bodo vrnili k vam.
3. Prva stran naj izgleda dobro!
Prva stran je izložba vaše trgovine. Zato pazite, kako jo boste uredili. Sigurno namenite prvo stran akcijam, ki so trenutno aktualne. Izpostavite najbolj prodajne produkte, opremite jih s cenami in grafičnimi elementi za popestritev ponudbe in vstopno stran, ki bo poskrbela za prvi vtis. Vsaj za tiste nove obiskovalce. Tisti, ki pa se vračajo nazaj k vam, bodo veseli, da se pri vas zopet nekaj dogaja. Z izpostavljanjem akcije in določenih izdelkov poskrbite tudi za dvig konverzije. Poskusite še danes!
4. Omogočite iskanje in filtracijo izdelkov!
Le kej več bi si želel uporabnik, kot lahkotno iskanje po vaši spletni trgovini? Naj vam kar iz lastne izkušnje povem, da sem pred kratkim naletela na tujo spletno trgovino, ki je res narejena uporabniku prijazno. Omogočeno imajo preprosto iskanje, ki te po logičnih korakih pripelje tudi do ostalih stvari, ki so povezane z iskanim. In tako lahko na koncu nabereš polno košaro vsega, kar paše skupaj. Kot bi se sprehajala po velikem diskontu notranje opreme. Odlično! In tako naj deluje tudi vaša trgovina. Preprosto, enostavno in uporabniku prijazno!
5. Mnenje uporabnikov šteje!
In ko enkrat objavite svojo novo trgovino, si sigurno želite menje uporabnikov, kajne? Izkoristite njihov čas, ki ga bodo preživeli pri vas in jim zastavite nekaj kratkih, bistvenih vprašanj o njihovi izkušnji. Tako boste lahko spletno trgovino in nakupno pot še bolj prilagodili obiskovalcem, da se bodo z večjim veseljem vračali.
6. Socialni mediji so neizogibni!
Če se še niste sprijaznili, je sedaj skrajni čas. Brez socialnih medijev ne gre več! Sigurno prevladuje Facebook, ki ponuja vse več, sledi mu Twitter … in tako naprej. Preko socialnih medijev se lahko približate svojim potencialnim kupcem. Z njimi lahko stopite v pristen kontakt, jim odgovarjate na vprašanja in jih nagrajujete. Vse to vpliva na vašo prodajo, kredibilnost in prepoznavnost.
Če ste vsaj malo pozorni na svojo konkurenco, najbrž vidite, da oni vse to že počno.
Spletna trgovina je lahko dober vir zaslužka, če se izdelave lotite premišljeno. Sedaj, ko je dan daljši, imate eno uro več. 🙂 Če pa vam strategija dela težave, pokličite nas na 01 600 99 30!
Andreja Ogrinc

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.