Najpogostejša vprašanja pri Google oglaševanju – 2.del

Maj 25, 2020
Maj 25, 2020

Danes sem za vas pripravil drugi del najpogostejših vprašanj, ki se vam porajajo, ko razmišljate o oglaševanju na Googlu.

1. V čem se oglaševanje na Googlu razlikuje od drugih vrst oglaševanja?
Najbolj se razlikuje po načinu delovanja, saj deluje popolnoma drugače kot ostale tehnike oglaševanja in je mnogo bolj sofisticirano. Je tudi merljivo, saj natančno vemo s katero ključno besedo delamo dobiček in s katero izgubo. Klasično oglaševanje s plakati, na radiu, televiziji itd. je usmerjeno bolj v promocijo blagovne znamke in obveščanje potrošnikov o tem, da obstajate. Na drugi strani pa Google oglaševanje temelji na drugačnem modelu, saj zahteva direkten odziv in je veliko bolj učinkovito.

Oglaševanje na Googlu je za vas primerno, če je cilj vaše oglaševalske akcije direkten odziv, kar pomeni, da se obiskovalec po kliku na oglas lahko konvertira in s tem izpolni cilj vaše spletne strani, ki je lahko nakup, oddaja povpraševanja, zajem kontaktnih podatkov itd. Cilji kampanje morajo torej biti podprti na sami spletni strani.

2. Zakaj je priporočljivo biti dobro poziconiran med naravnimi in plačljivimi rezultati?
Predvsem zaradi tega, ker tako dobimo več obiska ter potencialne kupce, ki bi jih drugače prevzela konkurenca. Če se ob vpisu določene ključne besede vaš oglas in organski zadetek prikažeta hkrati na top pozicijah, potem poberete glavnino vseh klikov in dobička.

3.Kakšne ključne besede je dobro uporabiti?
Če je vaš cilj prodati čimveč, dodajte relevantne ključne besede glede na ponudbo na vaši spletni strani. To pomeni, da poizkusite biti specifični in uporabite besede, ki imajo izražen nakupni namen.

Če npr. prodajate pralne stroje proizvajalca Gorenje je dobra ključna beseda na primer pralni stroj Gorenje, pralni stroji Gorenje itd. Besedi bela tehnika in stroji pa sta v tem primeru preveč splošni in bi najverjetneje prejeli veliko klikov in malo ali nič kupcev. Beseda pralni stroji cenik je v tem primeru boljša, vendar je iz nje razvidno, da jo vpisujejo predvsem tisti, ki niso pripravljeni kupiti takoj ampak bolj primerjajo cene, torej so v fazi raziskovanja trga in kot taka tudi ni najboljša izbira za vas.
V praksi je najbolje dodati ključne besede, sestavljene iz 2-3 besed. Na oglasno skupino pa se priporoča največ 20-30 ozko povezanih ključnih besed.

Upam, da sem vam v današnjem članku pojasnil koncept Google oglaševanja in ga sedaj nekoliko bolje razumete.
Lep pozdrav do prihodnjič,

Spletnik

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.