Napačen stil pisave (font) na spletni strani vas lahko stane kupcev

Maj 5, 2015
Maj 5, 2015

Ste kdaj pomislili, da na uporabniško izkušnjo na vaši spletni strani vpliva tudi izbira pisave? Najbrž ne. A če pogledamo na to s strani človeške zaznave, raziskave trdijo, da naši možgani težje procesirajo – potrebujejo dvakrat toliko časa – da preberejo in razumejo tekst, ki je na spletni strani napisan v zapleteni, dizajnerski pisavi v primerjavi s preprosto pisavo, kot je na primer Arial pisava.
ABC-Graffiti-01Pisava, ki se jo težje bere mogoče izgleda super na vaši spletni strani in spletno stran naredi posebno, a ima velik vpliv na uporabniško izkušnjo v smislu akcije, ki jo želite, da jo uporabnik na spletni strani naredi. V mislih imam predvsem konverzijo, ki je za vas pomembna. Pa naj bo to oddaja povpraševanja, prijava na e novice ali pa prenos brezplačnega priročnika.

Katerim fontom (stilom pisave) se je na spletni strani pametno izogniti?

Predvsem je to dekorativna pisava, ki vključuje nenavadne oblike črk, ležeča, na prvi pogled ne razumljiva pisava. Za izbiro prave pisave si lahko pomagate že s svojim občutkom. Če se vam zdi pisava, ki jo želite uporabiti na spletni stran, prvi pogled nerazumljiva in ne tekoča za branje, je to prvi znak, da ni primerna za vašo spletno stran.

Katere fonte uporabiti na spletni strani?

Uporabite preprosto pisavo, ki vam bo pomagala, do več konverzij na spletni strani.
Strokovnjaki iz tega področja pravijo, da so najbolj učinkovite pisave:

  • helvetica
  • roboto
  • source sans pro
    a izberete lahko katerokoli, ki je berljiva.

Tudi pri izbiri pravega fonta bom poudarila startegijo KISSkeep it simple stupid (naj bo enostavno neumno) ali pa če vam je bližje – manj je več. Spletna stran je v prvi vrsti namenjena temu, da vam pomaga pri prodaji, zato morajo biti vsi elementi (vključno s pisavo na spletni strani) prilagojeni k doseganju prodajnih ciljev. Vedno lahko izstopate z drugačnimi fotografijami, ki jih lahko opremite z različnimi teskti in se na tem mestu poigrate z drugačnimi stili pisav. Vsekakor pa naj bo tekst na spletni strani čist in pregleden. In seveda berljiv.
Primere uspešnih izbir pisav si lahko pogledate na spletnih strani, ki so bile izdelane pri nas. Naredili smo jih že preko 1000!
Imate vprašanje? Izpolnite kontaktni obrazec ali pa nas pokličete na 01 600 99 30.
Lep in uspešen dan še naprej!
Andreja Ogrinc
 

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.