Oglaševanje na mobilnih napravah

Dec 17, 2015
Dec 17, 2015

Posodobljeno 27. 12. 2022

Želite spoznati obnašanje mobilnega potrošnika in ugotoviti kako lahko dosežete svoje oglaševalske cilje z oglaševanjem v mobilnih napravah? Če je vaš odgovor DA si preberite naslednje nasvete.

Vse več je ljudi, ki vsakodnevno uporabljajo različne zaslone na različnih napravah. Pametne telefone ima vse več uporabnikov, saj so v tem času bolj cenovno dostopni in omogočajo podatkovne prenose, kar pomeni, da ljudje preko telefonov gledajo po spletnih straneh in berejo e-maile. V letih med 2011 in 2013 se je število uporabnikov pametnih telefonov povečalo s 36% na 61% (vir). Tudi tabličnih računalnikov ne uporabljajo več samo ljudje z visokimi prihodki, saj je na trgu dosti cenovno dostopnih modelov.
Potrošniki sedaj lahko v vsakem trenutku dostopajo do informacij podjetja ne glede na to, kje so – doma, na avtobusu, v službi. Ta stalna povezanost, ki je predvsem rezultat vedno večjega števila uporabnikov pametnih telefonov, je za tržnike ustvarila številne priložnosti za povezovanje s strankami.
Vaše prihodnje stranke so dobesedno za vogalom in oglaševanje na mobilnih napravah vam lahko pomaga, da jih pritegnete, da vstopijo. Podatki kažejo, da štiri petine potrošnikov išče izdelke, storitve in drugo ponudbo v bližini z uporabo iskalnikov. Lokalna iskanja uporabljajo, kjer koli pač so: 84 odstotkov jih iskalnike uporablja v namiznem ali tabličnem računalniku, še več – 88 odstotkov – pa v pametnih telefonih (vir).
Prodajalci se vedno bolj zavedajo, da lahko povečajo svoj uspeh, če zadovoljijo potrebe mobilnih potrošnikov.

Priložnost, ki jo ponujajo mobilne naprave

Uporaba mobilnih naprav je povečala število priložnosti, ki jih imajo vaše stranke za doseganje vas ali vaših tekmecev. Hkrati se odpirajo tudi nove priložnosti za konverzije. Vendar zaradi različnih velikosti zaslona, funkcionalnosti in konteksta pot do konverzije na mobilni napravi ni enaka kot v namiznem ali tabličnem računalniku. Konverzija na mobilni napravi ne vključuje nujno polnjenja spletne košarice in dokončanja nakupa. Do konverzije lahko pride, ko stranka v mobilni napravi išče navodila za pot do trgovine, neposredno pokliče v vaše podjetje ali vas obišče osebno. Konverzija je lahko prenos aplikacije, ki vodi v nakup, ali postopek nakupa, ki ga nekdo začne na mobilni napravi in ga pozneje dokonča v namiznem ali tabličnem računalniku. Vidimo lahko, da so iskanja na mobilnih napravah izjemno dragocena zaradi vrst dejanj, do katerih pride zaradi teh iskanj.
mobilno oglaševanje, oglaševanje na mobitelu, oglaševanje na mobitelih

Kako lahko uporaba mobilnih naprav izpolni cilje oglaševalcev

Mobilne naprave so lahko močno orodje za doseganje ciljev oglaševalcev. 5 načinov, kako lahko z oglaševanjem na mobilnih napravah dosežete potencialne stranke:

  • Promoviranje aplikacije
  • Spodbujanje klicev
  • Spodbujanje spletne prodaje
  • Spodbujanje prodaje v trgovinah
  • Povečanje prepoznavnosti

Oglaševalci lahko dosežejo uporabnike mobilnih naprav s prikazovanjem oglasov v vseh Googlovih omrežjih – iskalno omrežje, prikazno omrežje in YouTube.
Za več vprašanj in pomoč pri ustvarjanju oglaševalske kampanje v mobilnih napravah, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Tina Capuder

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran