Posodobljeno 14. 12. 2022
Optimizacija za iskalnike oz. s tujko SEO (Search Engine Optimisation) je trenutno ena izmed najbolj vročih tem na področju digitala – z njeno pomočjo si lahko namreč zagotovite prva organska mesta na iskalnikih. V kolikor pa se v zadnjih nekaj letih s tem terminom niste srečali, imam danes za vas SEO osnove, da v nekaj minutah nadoknadite zamujeno. Pred vami je pet točk, ki so tista najbolj osnovna podlaga uspešne optimizacije spletne strani.
Kazalo
1. Uporaba socialnih medijev
Socialni mediji iz dneva v dan pridobivajo na popularnosti. Skoraj vsak posameznik ima svoj Facebook, Twitter, Google+ ali Instagram profil. Vaša popularnost na teh straneh lahko pozitivno vpliva na SEO rezultate vaše spletne strani. SEO strategija mora vključevati vzpostavitev in negovanje vaše prisotnosti v družbenih omrežjih in konstantno interakcijo z vašim omrežjem. Vedno ustvarjajte relevantne in informativne vsebine, ki bodo pritegnile pozornost vaše socialne mreže, ta pa bo posledično objavljala povezave do vaših vsebin.
2. Relevantne vsebine
Googlovi algoritmi so tisti, ki določajo pozicije spletnih strani med organskimi zadetki. Ti algoritmi pa nam sporočajo, da ima Google raje strani z rednimi, relevantnimi in informativnimi prispevki, zato morajo lastniki spletnih strani ustvariti vsebine, ki bodo ustrezale tem kriterijem. Ne pišite zase, ne pišite za strokovnjake, ne pišite za iskalnike, pišite za uporabnika, vendar pazite na optimizacijo teksta v člankih.
3. Iskanje preko pametnih telefonov
O odzivni spletni strani (= stran, prilagojena za vsako prenosno napravo) je bilo na našem blogu govora že ogromno, in ne brez razloga. Google favorizira pametnim telefonom prilagojene strani, saj ima le tako uporabnik v vseh pogojih lahko dobro uporabniško izkušnjo na strani in je zadovoljen z rezultatom, ki mu ga je Google ponudil. Imejte v glavi, da je tudi Googlu na prvem mestu uporabnik, zato mu za njegovo iskanje želi vrniti najkvalitetnejši možni zadetek. Odzivna stran ni trend, ampak nuja.
4. Personalizirani rezultati iskanja
Optimizacija spletne strani pomeni biti relevanten ne za vaše občinstvo, temveč za vsakega posameznika. Spletni iskalniki prilagajajo rezultate iskanja lokaciji iskalca in podatkom, ki jih pridobijo iz njihovih socialnih medijev. To pomeni, da morajo spletne strani vsebovati čim več informacij, na podlagi katerih lahko vašo spletno stran ponudi relevantnem iskalcu. Napišite o podjetju, navedite svoje podatke, napišite naslov(e). Manj tukaj ni več.
5. Stopnja konverzije
Spletna stran mora imeti tudi dobro stopnjo konverzije, kar pomeni, da mora obiskovalce spreminjati (konvertirati) v kupce. Kot taka je bolj relevantna iskalni poizvedbi in ima boljše možnosti za visoke pozicije. Vedno vključite slike in videe, ki pritegnejo pozornost obiskovalca. Na ta način bodo vaši obiskovalci na vaši spletni strani preživeli več časa in se seznanili z vašo ponudbo. Možnosti za kontakt z vami jim ponudite na vsakem koraku – več kontaktov, več možnosti za višje pozicije.
Zaključne misli
Spletni iskalniki se nenehno izboljšujejo ter konstantno spreminjajo algoritme za določanje pozicije spletne strani med rezultati iskanja. Nihče ne ve, kaj sledi jutri ali naslednji mesec, pomembno pa je, da je vaš SEO izvajalec z novostmi na tekočem in se tako vedno poslužuje zmagovalnih strategij.
V kolikor pa še nimate urejenega področja SEO optimizacije, se lahko vedno s svojimi vprašanju obrnete na Spletnik, ali pa preverite naš osnovni tečaj za SEO optimizacijo. S svetom digitalnega marketinga se namreč ukvarjamo že preko 16 let in se neprestano izobražujemo na tem področju. Na voljo smo tudi za vsa vprašanja, povezanja s SEO optimizacija – tudi WordPress spletnih strani- Za brezplačen nasvet nas pokličite na 016009930 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Uspešno,
Spletnik
- 9 pogostih napak pri Google oglaševanju - 21. 02. 2024
- 7 ključnih orodij za analizo spletnega nastopa v letu 2024 - 12. 12. 2023
- Za koga SEO ni primeren? - 23. 08. 2023