Plačevanje s kreditnimi karticami v spletni trgovini

Okt 13, 2015
Okt 13, 2015

Posodobljeno 14. 12. 2022

Placevanje-s-kreditnimi-karticami-v-spletni-trgovini
[Update članka oktober 2017: Plačevanje s kreditnimi karticami v spletni trgovini, objavljen 13. 10. 2015]

Napredek novih tehnologij in praks, ki ni samo hiter, ampak bliskovit, nas sili v to, da se neprestano prilagajmo, tako navadam in pričakovanjem kupcev, kot tudi navadam in zahtevam trga. Če je bilo še leta 2009 spletno nakupovanje v Sloveniji v povojih, je danes eden izmed najmočnejših prodajnih kanalov. O tem kako se je v zadnjih 7 letih spremenilo spletno nakupovanje in koliko zapravimo v spletnih trgovinah, smo pisali v članku: Leta 2022 bodo klonirali prvega človeka.
Kar je pokazala raziskava Statističnega urada Slovenije, se je kar 672x povečalo število starejših, ki nakupujejo preko spleta. Iz tega lahko sklepamo, da je splet eden izmed najpomembnejših prodajnih kanalov. Toda kaj to pomeni za podjetja?
Na začetku sem napisal, da je napredek novih tehnologij in praks bliskovit in kot tak nas sili, da se iz dneva v dan prilagajamo potrebam kupcev. V ta namen tudi prenavljam članek, ki smo ga napisali že leta 2015, takrat smo predstavili 3 kreditnokartične modele, ki so najbolj pogosti za sprejemanje plačil v spletnih trgovinah. Danes, 2 leti kasneje, je trg preplavljen s sistemi za procesiranje plačil, zato smo naredili enostaven e-priročnik v katerm smo predstavili  6 najbolj pogostih plačilnih modulov.

primerjava-placilnih-modulov

Izberite pravi modul za svoj posel!

Najbolj pogoste metode plačevanja v spletnih trgovinah v Sloveniji so:

  • Plačilo po povzetju

Plačila po povzetju je v Sloveniji eden izmed najbolj zaupljivih načinov plačevanja, žal pa je takšna oblika procesiranja plačil, ena izmed dražjih metod.

  • Plačilo po predračunu

Z vidika podjetja, je ta model verjetno najbolj enostaven, saj podjetniku ne predstavlja dodatnih stroškov in/ali provizij, a je eden izmed najmanj zaželenih načinov plačevanja za uporabnike. Zakaj? Zato, ker mora kupec vse podatke lastnoročno vnesti v bančni sitem, ki pa ni najbolj naklonjen sodobnim uporabnikom, katerih služba se ne začne ob 7ih in ne konča on 15h.

  • Plačilo s kreditno kartico

Če smo zgoraj govoril o tem, da so plačila po predračunu prijazna podjetnikom in neprijazna uporabnikom/kupcem, je situacija pri plačilu s kreditno kartico obratna. Kreditna kartica kupcem sicer predstavlja hiter in zanesljiv sistem plačevanja preko spleta, a so pri tem nezadovoljni lastniki spletnih trgovin. Zato ker je denar, kljub plačilu blaga, nakazan z zamudo. Poleg vsega pa je potrebno plačevati še provizijo in naročnino.

  • Plačilo preko spletnega posrednika

Tovrstni način spletnega nakupovanja predstavlja kupcem zelo varno nakupno pot, saj so nakupi do določenega zneska celo zavarovani pred prevarami. Ker so ponudniki različni so različne tudi provizije, ki jih ponudniki zaračunavajo.
Med ponudnike takšnih sistemov štejemo (več o provizijah in ponudnikih si preberite v e-priročniku: Primerjava 6 plačilnih modulov)

  • Bankart
  • EON Mega POS
  • Activa Gateway
  • Abanet
  • PayPal
  • Moneybookers

Kako pa je z varnostjo?

Za varnejše spletno plačevanje se vašo spletno trgovino opremi s SSL varnostnim certifikatom, ki zagotavlja enkripcijo med vašo trgovino in vašim kupcem, kar je dandanes že standardna praksa, ko govorimo o varnosti transakcij.

Zaključek

V zadnjih letih se svet plačilnih modulov spreminja bliskovito hitro in trg prinaša številne novosti, ki kupcem omogočajo hitrejše, lažje in varnejše nakupovanje. Veliko število ponudnikov prinaša tudi veliko razlik med različnimi sistemi, še posebaj je to razvidno med ponudniki, ki delujejo izključno v Sloveniji in ponudniki, ki omogočajo globalno poslovanje, saj je razvoj na tem področju bistveno hitrejši.
Odgovor, katerega ponudnika izberemo je odvisen od vas, vašega načina poslovanja in vaših kupcev, zato je vsako sodelovanje med nami in vami projekt. Vsak naš projekt pa se začne s pogovorom. Samo tako lahko ugotovimo s čim se ukvarjate, v kakšni panogi se nahajte in kdo je vaša konkurenca. Dejstvo je, da je naš cilj, promocija vašega posla na spletu.
Če ste pripravljeni, z lastnimi besedami predstavite svoj projekt. V nasprotnem primeru vam priporočam, da si preberete:  Kako do spletne trgovine, ki jo bodo kupci radi obiskovali.
Korajžno!
Tilen

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

POŠLJI POVPRAŠEVANJE