Posodobljeno 15. 04. 2024
Če želite ustvariti spletno stran, ki prodaja jo morate oblikovati na način, ki zagotavlja veliko stopnjo konverzije. Dobra stopnja konverzije ima velik vpliv na poslovanje, sak efektivna spletna stran zmanjša stroške na konverzijo, poveča prihodek na konverzijo in zadovlji več obiskovalcev vaše spletne strani.
Poglejmo kje sploh začeti z optimizacijo stopnje konverzije.
1. Pristajalne strani
Če želite rezultate v relativno kratkem času, ustvarite posebno pristajalno stran za izdelke oziroma storitve, ki jo želite prodajati. Testirajte različne naslove, cene, razporeditve in postavitve, skrajšajte dolžino obrazca in ustvarite občutek nujnosti po nakupu.
2. Interni rezultati iskanja
Na spletno stran dodajte lokalni iskalnik. Iskalne poizvedbe na vaši spletni strani so ponavadi najboljši način, da ugotovite, kaj si obiskovalci želijo. Obiskovalci, ki uporabijo interni iskalnik so ponavadi predani obiskovalci, ki verjetno niso našli kar so iskali na vaši spletni strani intuitivno. Preučite vašo navigacijo spletne strani in ugotovite, kako bi lahko bila bolj intuitivna in uporabna obiskovalcem. Poglejte, katere poizvedbe so bile najbolj iskane in jih postavite na vidno mesto v navigacijskem meniju, ki je hitro dostopno.
3. Pomoč in pogosta vprašanja
Na spletni strani imejte področja, ki so namenjena pomoči uporabnikom. Vključite seznam pogostih vprašanj in odgovorov nanje, ter navedite rešitve še za ostale probleme, ki bi vaše obiskovalce potencialno lahko ovirali do tega, da postanejo vaši kupci. Tako boste prihranili čas in denar, saj bo obiskovalcem prihranjen marsikateri klic vaše podpore ali email sporočilo, na katerega bi sicer morali odgovarjati.
4. Priporočila izdelkov ali storitev
Umetnosti prodaje se lahko učite od velikanov spletne prodaje kot je npr. Amazon. Če lahko merite koliko obiskovalcev ne zaključi nakupnega procesa na vaši spletni strani to lahko izboljšate. Začnite testirati ter dodajte izjave zadovoljnih strank in druga priporočila vaših produktov ali storitev, ki spodbujajo k nakupu ter merite kakšen vpliv imajo na prodajo.
5. Vstopne strani
Vstopne strani na vašo spletno stran z izjemo domače in pristajalnih strani je malo težje optimizirati, ker obisk iz iskalnikov in drugih spletnih strani ni vedno konstanten in predvidljiv. Ampak ta obisk na vašo spletno stran je vsaj ponavadi brezplačen. Merite pogoste poti obiskovalcev od vstopnih strani naprej, da ugotovite kako morate spremeniti vsebine za zmanjšanje stopnje odboja. Hkrati pa si boste verjetno zvišali pozicije v iskalnikih, saj ste stran naredili obiskovalcem bolj relevantno.
Seveda je vsaka spletna stran drugačna in rezultati se med seboj lahko zelo razlikujejo, odvisno od panoge. Vendar boste, če boste upoštevali te nasvete povečali stopnjo konverzije vaše spletne strani. Zapomnite si, vaša spletna stran je prodajno orodje in zato naj služi svojemu namenu. Pri nas jo dobite že za 299€!
Lep pozdrav do prihodnjič!
Povečanje stopnje konverzije na spletnem mestu
Če želite ustvariti spletno stran, ki prodaja jo morate oblikovati na način, ki zagotavlja veliko stopnjo konverzije. Dobra stopnja konverzije ima velik vpliv na poslovanje, sak efektivna spletna stran zmanjša stroške na konverzijo, poveča prihodek na konverzijo in zadovlji več obiskovalcev vaše spletne strani.
Poglejmo kje sploh začeti z optimizacijo stopnje konverzije.
1. Pristajalne strani
Če želite rezultate v relativno kratkem času, ustvarite posebno pristajalno stran za izdelke oziroma storitve, ki jo želite prodajati. Testirajte različne naslove, cene, razporeditve in postavitve, skrajšajte dolžino obrazca in ustvarite občutek nujnosti po nakupu.
2. Interni rezultati iskanja
Na spletno stran dodajte lokalni iskalnik. Iskalne poizvedbe na vaši spletni strani so ponavadi najboljši način, da ugotovite, kaj si obiskovalci želijo. Obiskovalci, ki uporabijo interni iskalnik so ponavadi predani obiskovalci, ki verjetno niso našli kar so iskali na vaši spletni strani intuitivno. Preučite vašo navigacijo spletne strani in ugotovite, kako bi lahko bila bolj intuitivna in uporabna obiskovalcem. Poglejte, katere poizvedbe so bile najbolj iskane in jih postavite na vidno mesto v navigacijskem meniju, ki je hitro dostopno.
3. Pomoč in pogosta vprašanja
Na spletni strani imejte področja, ki so namenjena pomoči uporabnikom. Vključite seznam pogostih vprašanj in odgovorov nanje, ter navedite rešitve še za ostale probleme, ki bi vaše obiskovalce potencialno lahko ovirali do tega, da postanejo vaši kupci. Tako boste prihranili čas in denar, saj bo obiskovalcem prihranjen marsikateri klic vaše podpore ali email sporočilo, na katerega bi sicer morali odgovarjati.
4. Priporočila izdelkov ali storitev
Umetnosti prodaje se lahko učite od velikanov spletne prodaje kot je npr. Amazon. Če lahko merite koliko obiskovalcev ne zaključi nakupnega procesa na vaši spletni strani to lahko izboljšate. Začnite testirati ter dodajte izjave zadovoljnih strank in druga priporočila vaših produktov ali storitev, ki spodbujajo k nakupu ter merite kakšen vpliv imajo na prodajo.
5. Vstopne strani
Vstopne strani na vašo spletno stran z izjemo domače in pristajalnih strani je malo težje optimizirati, ker obisk iz iskalnikov in drugih spletnih strani ni vedno konstanten in predvidljiv. Ampak ta obisk na vašo spletno stran je vsaj ponavadi brezplačen. Merite pogoste poti obiskovalcev od vstopnih strani naprej, da ugotovite kako morate spremeniti vsebine za zmanjšanje stopnje odboja. Hkrati pa si boste verjetno zvišali pozicije v iskalnikih, saj ste stran naredili obiskovalcem bolj relevantno.
Seveda je vsaka spletna stran drugačna in rezultati se med seboj lahko zelo razlikujejo, odvisno od panoge. Vendar boste, če boste upoštevali te nasvete povečali stopnjo konverzije vaše spletne strani. Zapomnite si, vaša spletna stran je prodajno orodje in zato naj služi svojemu namenu. Pri nas jo dobite že za 99€!
Lep pozdrav do prihodnjič!