Priprava vsebin za spletno stran

Mar 11, 2012
Mar 11, 2012

Posodobljeno 15. 04. 2024

Priprava-vsebina-za-spletno-stran
Članek je namenjen vsem tistim, ki si boste v bližnji prihodnosti izdelali spletno stran. Pri našem naročniku se namreč vedno zatakne prav pri pravi vsebin. In največkrat je to edina in največja ovira pri izdelavi/naročilu spletne strani. Poglejmo kako se tega koraka lotite korak za korakom, da čim prej oddate vsebine vašemu izvajalcu.
Danes vam želim povedati kako v treh korakih pripravite vso potrebno vsebino za vašo spletno stran. Količina dela, ki ga boste porabili pa je seveda odvisna tudi od količine vsebin, ki jih vključuje vaš paket izdelave. Pri nas se paketi razlikujejo po količini vsebine, ki jo bomo vnesli na spletno stran.
Mali paket: 3 A4 strani
Srednji paket: 6 A4 strani
Veliki paket: 10 A4 strani
Vsem paketom je skupna priprava navodil za izvajalca in vsebine o podjetju.
Navodila za izvajalca
Navodila za izvajalca morajo vsebovati vse bistvene sestavine vaše spletne strani:
– Ime spletne strani
– Domena za spletno stran (če je še nimate, kar prosite izdelovalca spletne strani naj vam jo priskrbi in naj vam seveda tudi svetuje pri izbiri prave domene)
– Top ključne besede, po katerih želite, da vas najdejo v na iskalniku Google in Najdi.si
– Kontaktni obrazec – kje ga želite in koliko njih bi želeli imeti
– Prijava na e-novice – pozicija
– Galerije – kje in koliko
Navodila za izvajalca pa vsebujejo tudi navodila za oblikovalca:
– Logotip – sigurno ga že imate v elektronski obliki, če ne, ga vedno lahko pošljete po elektronski obliki. V najslabšem primeru pa ga lahko izdelovalec spletne strani prenese iz vaše obstoječe spletne strani (če jo že imate)
– Barve – prilagodite jih logotipu, izhajate lahko iz dejavnosti, priložite vaš tiskani katalog ali pošljite referenčno spletni stran, ki vam je všeč
– Menijski gumbi – glavno kazalo – kaj vse želite izpostaviti? Kaj vse bo vaša spletna stran vsebovala?
Reference – pošljite vse spletne strani, ki so vam do sedaj padle v oči, tudi konkurenčne. Tako si bo oblikovalec lažje predstavljal kam pes taco moli.
Vsebina »o podjetju«
Vsebina o podjetju je sigurno že kje napisana, zato jo le dobro preglejte, kaj dopolnite in upoštevajte nekaj naših smernic.
– Zgodovina/nastanek podjetja
– Glavna področja vaše dejavnosti
– Osnovni podatki o podjetju (davčna, matična…)
– Kontaktni podatki
– Nagovor za povpraševanje + zahvala za oddano povpraševanje
In na koncu potrebujete le še vsebino o vaši ponudbi. In kako se lotite teh vsebin? Pomislite kaj je tisto, kar bi potencialne stranke najbolj zanimalo. Povzemite prednosti vaših izdelkov/storitev in jih napišite tako, da bo kupce prepričala. Vsebina je kralj na spletni strani, optimizirana vsebina pa kraljica. Ko pišete vsebino vedno upoštevajte tudi vidik optimizacije. Kar pomeni, da v samem besedilu uporabite ključne besede s katerimi želite biti višje med naravnimi rezultati.
– Opišite vaše storitve/izdelke
– Podrobno opišite vsako izmed storitev, izdelek ali sklop izdelkov
Priprava vsebin vam tako ne sme vzeti več kot 3 ure. Sploh če imate nekaj vsebine že napisane. Da pa vam bo lažje, se lotite priprave po korakih, saj si boste tako olajšali delo in naloga se ne bo zdela tako težka. Sigurno ste že kdaj slišali, da če problem razdelimo na več manjših enot postane manjši oziroma izgine. Enako je z vsebinami. Razdelite si jo delih, vsak dan si vzemite 10 do 15 minut in pripravite delček vsebine.
Če pa vam res ne bo šlo, se lahko tudi v tem primeru obrnete na nas.
Andreja Ogrinc

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran