Posodobljeno 15. 04. 2024
Večina oglaševalcev v Sloveniji, ki oglašujejo na Googlu pozna Google tekstovne oglase, ki se prikažejo na iskalniku Google, ko vpišemo določeno ključno besedo. Le majhen delež teh pa pozna tudi opcijo, oglaševanja s slikovnimi oglasi na iskalniku Google slike. Te oglasi se torej razlikujejo od klasičnih tekstovnih na iskalniku Google, tako po izgledu kot tudi po tem, da so prikazani le na iskalniku Google slike.
Google je slikovne oglase na iskalniku Google slike predstavil okrog leto in pol nazaj. Do takrat je bilo namreč možno slikovne oglase servirati le v Googlovem prikaznem omrežju. Pomembno je, da slikovnih oglasov na iskalnem in prikaznem omrežju med seboj ne mešamo, ker gre za drugačen tip oglasa, ki se ponavadi razlikuje tudi v namenu.
Kreiranje Google slikovnega oglasa na iskalniku Google slike je super način za doseganje vaše ciljne publike, ko išče slike na Googlu. Ta format oglasa kombinira sliko in tekst ter ponuja bogatejšo in bolj relevantno oglaševalsko izkušnjo na iskalniku Google slike.
Prikaz teh oglasov je eden najbolj učinkovitih načinov oglaševanja na Googlu, če pa je slika v oglasu dovolj privlačna dosežemo tudi visoko razmerje med kliki in prikazi. Prikazani so lahko povsod razen v Franciji in Argentini, vendar pa so oglaševalcem iz teh držav še vedno na voljo, če ciljajo na tuje trge.
Statistika iskalnika slik
Po Googlovih podatkih ima iskalnik Google slike dnevno okrog miljardo ogledov strani. Za primerjavo, video portal Youtube dnevno zabeleži okrog 3 milljarde prikazov strani. Google slike torej pregleduje velika množica ljudi. Seveda si pri toliko ogledih strani na iskalniku Google slike, Google ni mogel kaj, da ne bi ponudil in ustvaril oglasov na iskalniku Google slike.
Oglasi na iskalniku Google slike so podobni facebook oglasom in trenutno predstavljajo veliko priložnost za oglaševanje, saj jih skoraj nihče še ne uporablja. Glavni razlog za to je sila preprost. Večina oglaševalcev še ni ugotovila, da obstajajo, če pa že, pa jih le malo oglaševalcev zna tudi samostojno izdelati. Možnost za kreiranje teh oglasov je namreč v programu Adwords dokaj skrita.
Slikovni oglas na iskalniku Google slike ustvarimo tako, da pri dodajanju novega oglasa v adwords sistemu izberemo možnost display ad builder ter v rubriki media and channels izberemo možnost image search.
Pri kreiranju teh oglasov priporočam, da jih umestite v svojo oglasno skupino s seznamom ključnih besed. Če je vaša dejavnost med manj konkurenčnimi bodo kliki zelo poceni, prikazi številni in na spletno stran boste prejeli veliko obiskovalcev.
Seveda pa tudi tukaj veljajo Googlova pravila za kreiranje oglasov. Prav tako med kampanjo odstranimo slabe ključne besede, testiramo nove, testiramo različne slike, tekste in naslove za maksimiranje razmerja med prikazi in kliki, kar pa seveda zahteva nenehno spremljanje oglasne kampanje in njeno optimizacijo.
Konkurence na slovenskem trgu za ta tip oglasov skorajda ni, kar predstavlja ogromno priložnost za dobičkonosno oglaševanje.
Uspešno,
Spletnik
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024