Spletna stran ki prodaja

Mar 26, 2013
Mar 26, 2013

Posodobljeno 15. 04. 2024

Do konca leta 2012 je bilo na svetu osupljivih 634 milijonov spletnih strani. Samo v letu 2012 jih je nastalo 51 milijonov. Še zmeraj pa večina teh strani niti pod razno ne dosegajo kriterijev, ki bi zadoščali funkcionalnim, prodajno naravnanim spletnim stranem. Mar ne predstavlja splet dodatni trg, preko katerega lahko prodajamo? Dostikrat smo opozarjali in pisali o tem, kaj mora prodajno naravnana spletna stran vsebovati, da zadostuje osnovnim spletnim prodajnim kriterijem. Vsak dan se še zmeraj srečujemo z velikim številom strani, za katere ni povsem jasno koga nagovarjajo in kakšne cilje želijo na spletni strani doseči.
Na žalost smo v času, ko se veliko ljudi odloča za novo spletno stran ali za prenovo spletne strani, pri tem pa je glavno vodilo dumpinška cena. A najbrž tudi vi niste dovolj bogati, da bi kupovali poceni, kajne? Zato ni cena vse na kar morate biti pozorni! Spletna stran je sestavljena iz večih elementov, ki skupaj tvorijo celoto. In če manjka en pomemben delček ali sestavina, spletna stran ne bo funkcionalna tako, kot bi želeli.
1.   Postavitev spletne strani
Splošno pravil pravi: prodajno naravnana spletna stran je tista stran, ki bo obiskovalcu s tremi kliki omogočila, da:

  • Vas pokliče.
  • Vam pošlje email.
  • Izpolni kontaktni obrazec.
  • Naroči izdelek.
  • Dobi več koristnih informacij o izdelku.

Če obiskovalec s tremi kliki ne bo prišel do želenega cilja, bo stran zapustil in šel iskati podatke drugam. Če je konkurenca velika in boljša, se na vašo spletno stran ne bo več vrnil. Postavitev prodajno naravnane spletne strani mora torej vključevati čist in pregleden dizajn in glavne elemente, ki so obiskovalcu (potencialnega kupca) na dosegu “miške”. Izkušeno podjetje, ki izdeluje spletne strani bo vse te dejavnike že upoštevalo pri samem načrtovanju spletne strani, zato se prepričajte kdo bo tisti, ki vam bom postavil temelje vaše spletne prihodnosti. Na dobrih temeljih boste namreč lahko gradili prikupno zgodbo, če pa bodo ti šibki in pomanjkljivi, se vam bo slej ko prej zataknilo. Zato previdno.
2.   Urejevalnik spletne strani
Spletna stran brez novih in svežih vsebin, je kot trgovina s čevlji, ki znova in znova prodaja iste modele. Dolgočasno. In če je na spletni strani še vedno objavljena novica iz prejšnjega leta, je to znak zanemarjanja vsebin na vašem spletnem mestu. Dober in preprost urejevalnik je tisto orodje, ki vam bo v pomoč, da boste spletno stran lahko redno posodabljali sami. Bolj pogosto boste posodabljali vašo spletno stran, bolj pogosto jo bodo “opazili” tudi spletni pajki in se na njo vračali. To prispeva k višjim uvrstitvam vašega spletnega mesta znotraj naravnimi rezultati in boljša izpostavljenost potencialnim kupcem.
3.   Kvaliteten obisk na spletni strani
Brez obiska se ne bo zgodilo nič. Ne glede na to kako dovršena je vaša spletna stran, potrebujete na njo preusmeriti potencialne kupce. Vidna bo postala tako, ko jo boste uspeli potisniti na prvo stran Google iskalnika, saj se tam nahaja že več kot 80% uporabnikov interneta! Vsak, ki si bo zaželel vaše ponudbe, bo najprej vtipkal v Google poizvedbo z vašo ključno besedo. Če vas ne bo našel na prvi strani, obstaja visoka verjetnost, da ne bo izvedel za vas. To pa potem nima nobenega smisla, kajne?
Ne glede na to, kaj vam pravijo drugi, brez opisanih glavnih elementov enostavno ne gre. Bodite pozorni, da za izdelavo ali prenovo izberete tisto ekipo, ki zelo dobro pozna področje izdelave spletnih mest in ki ima za sabo bogat in pisan portfelj uspešnih in funkcionalnih spletnih strani, ki pomagajo širiti posel naročnikom na spletu.
Ekipa Spletnik je za vse tiste, ki razmišljate o novi spletni strani ali o prenovi stare , pripravila spomladansko akcijo, s katero želi podjetjem in uporabnikom ponuditi kvalitetno storitev po izjemno ugodni ceni. Kontaktirajte nas in pripravili bomo načrt, ki bo po meri vašim željam.
Andreja Ogrinc


Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran