Spletna stran vredna zaupanja

Jun 16, 2015
Jun 16, 2015

Posodobljeno 29. 01. 2021

Glede na to, da se vsak dan sprehajamo po več 50 različnih spletnih straneh, je eno od meril dobre spletne strani tudi zaupanje do podjetja, ki ga dobimo s prvim vtisom. Ker se je glavnina iskanja informacij, izdelkov in storitev prensela ravno na splet in spletne strani je ključnega pomena, da so strani temu prilagojene.

In kaj obiskovalec pričakuje, da bo spletna stran izražala, da se bo počutil varnega?

Moralnost podjetja

V poplavi konkurence je faktor za odločitev tudi morala podjetja. Če se na spletni strani nahaja opis podjetja, njegove vizije, poslanstva in kontatni podatki pravih oseb, potem ste že korak bližje, k temu, da vam bodo na prvi vtis bolj zaupali. Vedno lahko dodate na tako podstran tudi fotografijo ekipe, posameznikov. Ljudje radi vidijo, da zadaj stojijo ljudje! V samem tekstu lahko vedno omenite tudi, da je stranka vaša skrb in da se trudite po najboljših močeh, da bo z vami zadovoljna.
spletna stran

Opis produktov

Več kot je na strani čistega teksta in manj drobnega tiska, bolj bodo kupci dobili v pogled kaj za res ponujate in kaj vaša ponudba obsega. Večkrat sem s strani strank dobila vprašanje, ali na spletni strani objaviti cenik ali ne. Moje mnenje je, da to naredite, saj tako tisti, ki jih ponudba zanima in jim je cena privlačna, hitreje stopijo v kontakt z vami. Hkrati pa se del tistih, ki jim je vaša storitev itak predraga, spletno stran zapustijo in iščejo naprej. Kratek in jedrnat opis na prvi strani in z možnostjo “preberi več” poskrbite tako za tiste, ki jih ne zanima in tiste, ki jih zanima več.

Relevantnost informacij

Vse informacije, ki se nahajajo na spletni strani naj bodo resnične in take, da za njimi stoji celo podjetje. Tudi ko dodajate dodtano vsebino za potrebe optimizacije ali ko pišete članke za blog. Pomembno je, da obiskovalcev ne zavajte z informcijami, sploh zato, da bi jih pridobili na svojo stran. Bodite iskreni in vredni zaupanja. Spletna stran bo naredila prvi vtis na vaših obiskovalcih, zato tega ne pozabite tudi ko pripravljate novo vsebino za na spletno stran.

Kvalitetni produkti in storitev

Ja, dober glas seže v deveto vas, zato tega ne pozabite! Svoje storitve in svoje produkte spravite do tega nivoja, da vam ne bo težko opravičiti cene, sploh kadar je višja od konkurence. Tudi sam opis izdelkov in produktov na spletni strani naj komunicira vašo kvaliteto, usposobljenost in strokovnost vašega kadra. Bolj ko bodo obiskovalci zaznali vašo kredibilnost, bolj se bo v njihovi podzaveti povečala stopnja zaupanja. In bolj ko vam bodo zaupali, bolj trdno se vas bodo držali ra rokav.

“S tem podjetjem sem na varnem”

Ključno za dobro počutje obiskovalca pri izbiri ponudnika, pa je seveda občutek, da bodo pri vas na varnem. To predvsem pomeni, da vam lahko popolnoma zaupajo, saj ste tega zaupanja vredni. Težko je sicer preko same spletne strani in skozi vsebino prepričati človeka, da je na vašem čolnu varen, a vseeno poskušajte tudi te pojme komunicirati preko vseh kanalov, ki jih uporabljate za pridobivanje novih kupcev. Naj so to družabna omrežja ali pa preko pošiljanje e-novic.
Za vse zgoraj pa seveda najprej potrebujete dobre temelje > prodajno naravnano spletno stran. Če je še nimate je skrajni čas, da stopite v kontakt z nami!
Lahko nas pokličete na 01 600 99 30, nam pišete na info@spletnik.si ali pa če vam je ljubše, izpolnite kontaktni obrazec.
Andreja Ogrinc

5/5 - (1 glas)

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 glas)