Učinkovito trženje spletne strani – Kaj vidijo vaše oči?

Maj 6, 2009
Maj 6, 2009

Za trženje znamke preko interneta je zelo pomembno, da poznate svoj produkt, ki se med produkti iste vrste lahko identificira s svojo lastno prepoznavno barvo ali drugimi značilnostmi, po katerih naj bi uporabniki takoj vedeli, da izvira iz vašega podjetja. Če to dosežete, vas bodo morebitni potencialni kupci prepoznali že ob pojavu logotipa ali značilne tipografije, ki jo na spletni strani uporabljate za ta namen.
Preden pa pojasnim, kaj naj bi predstavljalo učinkovito trženje znamke preko spletne strani, naj vas najprej vprašam:
Katere barve vidite, ko pomislite na podjetja kot so:

  • Google,
  • Laško,
  • Mobitel,
  • Coca Cola


Zaprite zdaj oči za trenutek in si predstavljajte barve, ki se vam pojavijo ob misli na eno od zgoraj naštetih znamk.
No, kar ste ravnokar videli v vaših mislih, je za podjetja dejansko vredno na milijone evrov. Namreč zgoraj omenjena podjetja, za trženje lastne znamke s pomočjo določene barve ali kombinacije barv, ponavadi porabijo zelo veliko denarja.
Razlog zakaj je trženje znamke tako pomembno, je da nas že takoj loči od misli na katerokoli drugo storitev ali izdelek iste vrste. Najboljši učinek se seveda doseže takrat, ko se stvar ponavlja in tako vtisne v našo podzavest. Zato so barve seveda tukaj zelo pomembne.
Recimo da imate spletno stran, katere osnovna barva je zelena. Nato ustvarite produkt, ki ga tržite pod rdečo barvo. Nato spet drugega, ki ga tržite pod rumeno, … verjetno bi bili obiskovalci vaše spletne strani malo zmedeni in zaradi tega bi morda imeli zadržke do vas. Razen v primeru, če so ravno te tri barve tiste, ki sestavljajo barvno kombinacijo, po kateri je prepoznavno vaše podjetje.
Ljudje si ob dobri uporabniški izkušnji ob nekem izdelku ali storitvi, v podzavesti zapomnimo tudi njegovo barvo, oz. znamko ali pač nekaj s čimer nas je pritegnilo h končnemu nakupu tega izdelka ali storitve.
Za uspešno trženje znamke oz. njeno pozicioniranje na ciljnem trgu, je potrebno biti potrpežljiv, saj tudi to lahko traja kar nekaj časa in se ne zgodi kar čez noč. Če je produkt kvaliteten, si ga bodo uporabniki zapomnili za vse večne čase. Četudi produkt v primerjavi s konkurenti ne odstopa kaj dosti, pa je tukaj potem pomembnejše ravno trženje tega produkta. Torej, če imamo na razpolago 7 različnih vrst pralnih praškov, ki se ne razlikujejo niti po barvi in niti po učinkovitosti, bo več prodalo tisto podjetje, ki se bo trženja lotilo na najbolj inovativen način in predvsem čimbolj konsistentno.
Najlepše je to, da če trženje znamke postane učinkovito in jo uporabniki od drugih ločijo že samo z omembo značilne barve, da se konkurenti temu nato zelo težko lahko približajo.
Pomislite na Vlada Kreslina, kako se oblači. Ste opazili, da konsistentno oblači podobna oblačila, pri tem pa ne gre nikamor brez svojega značilnega črnega klobuka?
Ali recimo Union pivo…verjetno bi bili v dvomih, da je to res Union pivo, če bi ga začeli tržiti recim pod zeleno barvo.
Podjetja ki že leta ali desetletja tržijo svojo znamko na enak in konsistenten način (Mercedes uporablja svoj zančilni simbol že več kot 100 let), imajo dobro razdelan koncept trženja in svoje potencialne uporabnike poznajo tako dobro, da točno vedo s katerimi barvami jih bodo lahko še bolj navdušili.
Če imate podjetje in ste ravnokar v fazi izdelave spletne strani ali pa jo imate že nakaj časa, se vprašajte katera barva bi lahko bila prepoznavna barva za vaš produkt ali storitev. Če ste barve izbirali glede na vaš okus in ne okus vaših potencialnih uporabnikov, je morda to lahko razlog, da ne prodate še več.
Preberite si še, na kaj morate biti pozorni pri izbiri pravih barv za vašo spletno stran in določanju enotne tipografije, ki se pojavlja na spletni strani in dokumentih, ki jih pošiljate vašim kupcem. Tako iz vidika trženja znamke, kot tudi iz vidika uporabnosti spletne strani za bralca.
Kako to delamo pri podjetju Spletnik? Dodali smo nov vodič „Uvod v trženje spletne strani s sistemom Spletnik“.
Ali so barve na vaši spletni strani utrujajoče za oči vaših kupcev?
Psihološki efekt barv na vaši spletni strani.



Če imate kakršnokoli vprašanje v zvezi z zgoraj omenjeno tematiko, nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si, brezplačnega telefona 080 33 39 ali pa vpišite vaš komentar spodaj.

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran