Zakaj objaviti cene na spletni strani

Jul 26, 2013
Jul 26, 2013

Eno izmed bolj perečih vprašanj za podjetnika, glede vsebin na spletnih straneh, je zagotovo vprašanje objave cene izdelkov ali storitev. Večina podjetji se še zmeraj odloči, da cen na spletnih straneh ne bo objavilo. Objava cene je pri nekaterih panogah skoraj neizogibna, ampak ali praksa temu principu sledi? Iskreno napisano, se moram prav potruditi, da pomislim na spletno stran, ki ima zabeležen cenik (spletne trgovine so pri temu logična izjema). Zanimivo, če pomislim, da je cena zagotovo eden od pomembnejših dejavnikov, če ne celo najpomembnejši, v nakupovalnem ciklu. Včasih dobim občutek, da predstavlja odločitev za objavo cene na spletnih straneh eno izmed bolj kontroverznih vprašanj s katerim se soočajo podjetja.
Sam menim, da je to velika napaka. Cena izdelka ali storitve je podatek, ki ga želimo izvedeti vsi potencialni kupci, v hipu.
Zakaj se podjetja ne odločajo za objavo cen na spletnih straneh? Ker tega ne počne konkurenca? Ker se bojijo, da bo konkurenca cene opazila? Izgovorov se takoj nabere veliko.
Kupci nagonsko iščemo ceno med vsako odločitvijo za nakup in če ta ni na spletni strani, izpadete iz “cenovnega” dialoga. Če se bojite učinka, ki ga ima na kupca višja cena, lahko to ublažite tako, da vaš izdelek podkrepite s pričevanji zadovoljnih kupcev in na ta način upravičite vrednost vašega izdelka. Takšna strategija je zagotovo učinkovita. Nekateri kupci že v osnovi razmišljajo, da je nizka cena pogojena s slabšim izdelkom in da ima dražji izdelek višjo uporabno vrednost. Lahko bi šli še korak dlje in ob bok vašega cenika postavili cene konkurence za primerjavo. Izpostavitev tiste lastnosti, ki jih ponuja vaš produkt, konkurenčni pa ne.
Na tej točki se pojavi tudi izvrstna priložnost za optimizacijo, če pomislite, da malo podjetji objavi dejanske cene. Za to da boste lahko visoko pozicionirani za ključno frazo “cena čokoladnih kolačkov”, boste porabili manj truda in sredstev, ker vaša konkurenca ne razkriva cene čokoladnih kolčakov. Iskalni pojmi, ki imajo manj konkurenca v iskalniko so tisti na katere morate ciljati v času, ko se takorekoč vsako podjetje preriva za čimvišjo umestitev na brskalnikih.
Razkritje cene na spletni strani naj postane vaša konkurenčna prednost. Zagotovo se vam bo obrestovalo.
Pri podjetju Spletnik, se že vrsto let ukvarjamo z celovitimi spletnimi rešitvami in naročnikom ponujamo najboljše rešitve za njihovo izpostavljenost na spletu. Vas zanima več? Načrtujte vašo spletno prisotnost z namšimi strokovnjaki. Stopite z nami v stik!
Za vas sem pisal,
Damjan Avsec

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.