Home » Google oglaševanje » Najpogostejša vprašanja pri Google oglaševanju – 2.del

Najpogostejša vprašanja pri Google oglaševanju – 2.del

Danes sem za vas pripravil drugi del najpogostejših vprašanj, ki se vam porajajo, ko razmišljate o oglaševanju na Googlu.


Google oglaševanje1. Kaj če imam stran v flashu, vseeno lahko oglašujem na Googlu?

Če imate stran v flashu jo vseeno lahko oglašujete na Googlu. Tukaj ste omejeni le na to, da bo po kliku na oglas obiskovalec preusmerjen na vašo domačo stran in ne na relevantno podstran, kot pri straneh izdelanih v drugih tehnologijah. Prav tako pri straneh izdelanih v flashu ne moremo meriti konverzij in ciljev, ker podstrani nima razdelanih na svojem URL naslovu itd.

2. V čem se oglaševanje na Googlu razlikuje od drugih vrst oglaševanja?

Najbolj se razlikuje po načinu delovanja, saj deluje popolnoma drugače kot ostale tehnike oglaševanja in je mnogo bolj sofisticirano. Je tudi merljivo, saj natančno vemo s katero ključno besedo delamo dobiček in s katero izgubo. Klasično oglaševanje s plakati, na radiu, televiziji itd. je usmerjeno bolj v promocijo blagovne znamke in obveščanje potrošnikov o tem, da obstajate. Na drugi strani pa Google oglaševanje temelji na drugačnem modelu, saj zahteva direkten odziv in je veliko bolj učinkovito.

Oglaševanje na Googlu je za vas primerno, če je cilj vaše oglaševalske akcije direkten odziv, kar pomeni, da se obiskovalec po kliku na oglas lahko konvertira in s tem izpolni cilj vaše spletne strani, ki je lahko nakup, oddaja povpraševanja, zajem kontaktnih podatkov itd. Cilji kampanje morajo torej biti podprti na sami spletni strani.

3. Zakaj je priporočljivo biti dobro poziconiran med naravnimi in plačljivimi rezultati?

Predvsem zaradi tega, ker tako dobimo več obiska ter potencialne kupce, ki bi jih drugače prevzela konkurenca. Če se ob vpisu določene ključne besede vaš oglas in organski zadetek prikažeta hkrati na top pozicijah, potem poberete glavnino vseh klikov in dobička.

4.Kakšne ključne besede je dobro uporabiti?

Če je vaš cilj prodati čimveč, dodajte relevantne ključne besede glede na ponudbo na vaši spletni strani. To pomeni, da poizkusite biti specifični in uporabite besede, ki imajo izražen nakupni namen.

Če npr. prodajate pralne stroje proizvajalca Gorenje je dobra ključna beseda na primer pralni stroj Gorenje, pralni stroji Gorenje itd. Besedi bela tehnika in stroji pa sta v tem primeru preveč splošni in bi najverjetneje prejeli veliko klikov in malo ali nič kupcev. Beseda pralni stroji cenik je v tem primeru boljša, vendar je iz nje razvidno, da jo vpisujejo predvsem tisti, ki niso pripravljeni kupiti takoj ampak bolj primerjajo cene, torej so v fazi raziskovanja trga in kot taka tudi ni najboljša izbira za vas.

V praksi je najbolje dodati ključne besede, sestavljene iz 2-3 besed. Na oglasno skupino pa se priporoča največ 20-30 ozko povezanih ključnih besed.

Upam, da sem vam v današnjem članku pojasnil koncept Google oglaševanja in ga sedaj nekoliko bolje razumete.

Lep pozdrav do prihodnjič,

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*