FACEBOOK OGLAŠEVANJE
Pokažite svojo ponudbo potencialnim strankam še danes! Ekipa oblikovalcev in strokovnjakov za Facebook oglaševanje bo poskrbela za uspešno kampanjo, da se vi lahko posvetite svojemu poslu.
Takojšnji učinek
Povečanje obiska
Ponovno trženje
Natančno merjenje
Zakaj Facebook oglaševanje prepustiti nam?
5 razlogov, zakaj podjetja Facebook oglaševanje svoje ponudbe zaupajo podjetju Spletnik
UGODNE CENE
VRHUNSKO RAZMERJE MED CENO IN IZPLENOM
Vložek v Facebook oglaševanje je razdeljen na dva dela: vložek v Facebook Ads platformo in vodenje kampanje. Poraba proračuna v platformi je definirana glede na število oglasov in količino ter velikost vaših ciljnih skupin, vodenje vaše kampanje pa je iz naše strani definirano v obliki števila ur, ki jih bomo porabili za posamezne aktivnosti v sklopu vaše Facebook kampanje.
VODENJE FACEBOOK OGLAŠEVANJA
ŽE OD 300 € + DDV
OBLIKUJEMO OGLASE
FACEBOOK OGLASE PRIPRAVIMO MI
Spletnik ekipo za Facebook oglaševanje sestavljajo tudi oblikovalci in pisci, tako, da bomo vedno poskrbeli za vsebinsko in oblikovno privlačne oglase. Facebook oglas mora slediti precej strogim Facebook pravilom, po drugi strani pa mora tudi vašo ciljno skupino spodbuditi, da opravi željeno akcijo. Seveda je poleg tega pomembno tudi ustrezno predstavljanje vašega podjetja. Pred začetkom moramo poskrbeti, da imate ustrezno vzpostavljeno Facebook stran ter Faceboox Pixel.
MESEČNA POROČILA
REDNA POROČILA FACEBOOK OGLAŠEVANJA
Mesečno v svoj e-pošni nabiralnik prejmete podrobno in prilagojeno poročilo o poteku vaše kampanje. Prav tako vam je kadarkoli na voljo vaš skrbnik za Facebook oglaševanje, s katerim ustvarjate nove strategije kampanj in interpretirate podatke, pridobljene v sklopu oglaševalske kampanje na Facebooku.
STROKOVNA EKIPA
ZA VAŠ PROJEKT SKRBIJO STROKOVNJAKI
V podjetju Spletnik Facebook in oglaševanje za vas izvaja ekipa vrhunskih strokovnjakov, ki imajo za seboj ogromno izkušenj z oglaševanjem raznoraznih produktov. Njihovo znanje redno nadgrajujemo z izobraževanji, konferencami in tečaji.
S Facebook oglaševanjem vaše nove spletne strani, trgovine ali zgolj blagovne znamke, vam lahko naša ekipa pomaga vzpostaviti trdne temelje za nadaljno rast vašega spletnega poslovanja in identificiranje vaše spletne ciljne skupine.
REDNE PRILAGODITVE
KAMPANJO NEPRESTANO PRILAGAJAMO IN IZBOLJŠUJEMO
Facebook oglaševanje (vaše spletne strani ali trgovine) zahteva ogromno nadzora, prilagajanj, sprememb in testiranj. Zato je pomembno, da kampanjo zaupate v roke izkušenih strokovnjakov, ki znajo v nepredviljivih situacijah, ki so pogosto posledica Facebookovih algoritmov, spremembe izvesti hitro in pravilno. Začetno oblikovanje grobe ciljne skupine nam omogoča, da za vas tekom oglaševanja najdemo točno določeno ciljno skupino, ki vam prinaša največji dobiček.
Iščete preizkušene strokovnjake za Facebook oglaševanje?
Kontaktirajte nas in pripravili vam bomo predlog strategije za Facebook oglaševanje vaše spletne strani ali trgovine.
PREDNOSTI FACEBOOK OGLAŠEVANJA
Takojšen učinek
Povečanje obiska
Ponovno trženje
Natančno merjenje
FACEBOOK OGLAŠEVANJE DELUJE TAKOJ
TAKOJŠEN UČINEK
Facebook oglaševanje začnemo tako, da za vas najprej pripravimo Facebook kampanje, Facebook oglasne skupine in Facebook oglase – skladno z vnaprej dogovorjeno strategijo. Pripravljene oglase vam pošljemo v ogled, po vaši potrditvi pa lahko oglaševanje že aktiviramo, kar pomeni, da se vaši oglasi že začnejo prikazovati vaši ciljni skupini na Facebook (in Instagram) omrežju.
Ko Facebook oglaševanje aktiviramo, bo vaša ciljna skupina lahko že v naslednji minuti videla vaše oglase, to pa seveda še ne pomeni, da se bodo tudi konverzije (navadno povpraševanja ali nakupi) vsule še isti dan, saj je to za vašo znamko nov kanal in vas mora množica potencialnih kupcev najprej spoznati. Kako dolgo bo trajalo, da se začnejo obračati tudi koverzije, je v prvi vrsti odvisno od običajne dolžine nakupne poti vaših strank. Dejstvo pa je, da prej, kot Facebook oglaševanje začnete, prej boste dobili tudi nove stranke.
VEČJI OBISK POMENI VEČ KONVERZIJ
POVEČANJE OBISKA
Če oglaševanje na Facebooku še ni del vaše marketinške strategije, potem je Facebook oglaševanje za vaše podjetje še popolnoma neizkoriščen vir obiska. Četudi ste organsko (s pomočjo SEO optimizacije) na iskalnikih uvrščeni visoko in primerno vsoto vlagate še v Google oglaševanje, to še vedno pomeni, da lahko dnevno število uporabnikov (potencialnih kupcev) ne samo podvojite, ampak tudi potrojite!
Nekateri izmed uporabnikov, ki jih boste dodatno dosegali preko Facebook oglasov, bodo v resnici enaki ljudje, kot jih npr. dosegate že preko Google iskalnika (bodisi organsko ali preko oglasov) ali kakšnega drugega vira. Vseeno je Facebook oglaševanje za vas pametna naložba, saj boste z obsevanjem uporabnikov na več kanalih prej (ali pa sploh) le-tega prej prepričali, da opravi željeno akcijo (npr. nakup) in skrajšali skupno nakupno pot.
NE IZGUBLJAJTE OBISKOVALCEV
PONOVNO TRŽENJE
Ponovno trženje (remarketing) je najuspešnejši način zadrževanja uporabnikov, ki so na vaši spletni strani že bili, pa niso opravili željene akcije (npr. poslali povpraševanja). Omogoča ga Facebook Pixel. Brez ponovnega trženja so ti uporabniki izgubljeni in se morda na vaše spletno mesto ne bodo več vrnili. Statistika kaže, da uporabnik spletno mesto obišče povprečno 8x, predno opravi nakup ali pošlje povpraševanje. Facebook oglaševanje vam omogoča, da izvajate remarketing tudi na Facebooku in Instagramu in tako poskrbite, da uporabniki na vas ne pozabijo in se res vračajo na vašo spletno stran tako dolgo, dokler ne bodo pripravljeni narediti akcije.
Za ponovno trženje ste morda slišali že tudi v okviru Google oglaševanja, kjer je prav tako možno ciljati pretekle obiskovalce. A kot že omenjeno v prejšnjem odseku: obsevanje uporabnikov na večih kanalih samo povečuje vaše možnosti za čim hitrejši doseg cilja, ki ga spletno oglaševanje zasleduje (bodisi je to Google ali Facebook oglaševanje).
BREZ MERITEV NI USPEHA
NATANČNO MERJENJE
Facebook oglaševanje ima to prednost, da je vsaka interakcija vaše ciljne publike z vašimi Facebook (ali Instagram) oglasi natančno merljiva. To pomeni, da s pomočjo Facebook oglaševanja in Facebook Pixla naberemo ogromno količino podatkov, ki jih lahko uporabimo ne samo za izboljševanje Facebook oglaševanja, temveč tudi za izboljševanje vseh vaših spletnih virov prometa.
Primarno seveda merimo glavni cilj Facebook oglaševanja, kar so navadno opravljeni nakupi ali poslana povpraševanja (iz oglaševanih spletnih strani). Sekundarni cilji so lahko npr. klik na telefonsko številko, e-mail nalslov, lokacijo, ipd. Poleg tega Facebook oglaševanje omogoča tudi, da analiziramo, kje uporabniki zapustijo vaše spletno mesto in tako ugotavljamo, kje vaš prodajni lijak spušča (da imamo možnost izboljšav). Ključ do uspešne analize je pravilna implementacija Facebook Pixel kode.
Kaj pravijo naši naročniki
Facebook oglaševanje izvedemo
v štirih enostavnih korakih
KONTAKTIRAJTE NAS
Stopite z nami v stik preko telefona ali e-maila in pogovorili se bomo o vaših željah in potrebah.
PRIPRAVIMO PONUDBO
Na podlagi analize trga pripravimo strategijo oglaševanja s proračunom in podpišemo pogodbo.
USTVARIMO KAMPANJO
Ustvarimo oglaševalski račun, začetne ciljne skupine in začetne oglase.
IZBOLJŠUJEMO KAMPANJO
Na podlagi testiranj in interpretacije podatkov kampanjo izboljšujemo.
Kontaktirajte nas
Enostavno izpolnite kontaktni obrazec za neobvezujoče povpraševanje.
POGOSTA VPRAŠANJA
Kaj je Facebook Ads oglaševanje?
Facebook je eno najbolj razširjenih družbenih omrežij, namenjeno deljenju različnih vsebin. Tekom svojega obstoja je zbral velike količine podatkov, kar mu je omogočilo, da se je razvil tudi v oglaševalsko platformo. Facebook oglaševanje je oblika plačanih promocijskih objav, ki targetirajo na točno določene ciljne skupine.
Zakaj se Facebook oglaševanje izplača?
Ko je Facebook oglaševanje aktivirano, lahko vaša ciljna skupina že v naslednji minuti vidi vaše oglase. Velika prednost Facebook oglaševanja je torej v takojšnjem učinku, kar pomeni tudi povečanje obiska na vaši strani. Facebook omogoča tudi ponovno trženje kar še povečuje možnosti za čim hitrejše doseganje oglaševalskih ciljev. Prednost, ki jo moramo še izpostaviti je tudi ta, da je vsaka interakcija s Facebook oglasi natančno merljiva. Facebook oglaševanje v primerjavi z Google oglaševanjem tudi primernejše za oglaševanje novih, še nepoznanih izdelkov.
Kako se izvaja Facebook oglaševanje?
Bistvo Facebook oglaševanja so čim bolje opredeljene ciljne skupine – te nam omogočajo, da nagovarjamo stranke, v katerih vidimo največji potencial. Potrebno je pripraviti Facebook kampanje, oglasne skupine in oglase ter jih aktivirati, da se začnejo prikazovati ciljni skupini. Oglasne kreative so ključne – tako njihova kvaliteta, kot tudi frekvenca menjavanja le-teh.
Kakšni so nasveti za Facebook oglaševanje?
Tako kot vsaka druga vrsta oglaševanja, tako tudi Facebook oglaševanje zahteva določen vložek za vidne rezultate in deluje odlično v kombinaciji z drugimi vrstami oglaševanja. Če se poslužujete Facebook oglaševanja uporabite Facebook Pixel, ki omogoča sledenje konverzijam in ponovno trženje. Uporabite dobre fotografije in videoposnetke, saj bodo ti pritegnili pozornost.
Lahko samostojno oglašujemo preko Facebook Ads?
Preko Facebook Ads lahko oglašujete tudi samostojno. Pripravite oglasne kampanje in oglase, določite ciljno skupino ter izberete plačilno sredstvo in vaši oglasi so že pripravljeni. Če boste vzpostavili Facebook oglaševanje kot resen in dolgoročen oglaševalski kanal, pa priporočamo da to prepustite strokovnjakom, ki se s tem ukvarjajo na dnevni ravni in se bodo tudi namesto vas borili z nenehnimi muhami Facebook Business Managerja: spremembe oglaševalskih pogojev in pravil, ter (neupravičeno) neodobreni oglasi/računi so žal postali stalnica te platforme in vsakdanja realnost ljudi, ki oglašujejo na Facebooku.
Potrebujemo Facebook ali Google oglaševanje?
Odvisno. Vsaka oglaševalska akcija zahteva predhodno analizo trga in publike. Na podlagi te analize in vaše produkta oziroma storitve, ki jo želite oglaševati so odločite za Google ali Facebook oglaševanje. Pri Google oglaševanju nagovarjamo ljudi, ki se že aktivno zanimajo za našo storitev, Facebook oglaševanje pa je bolj primerno takrat, ko potencialnim strankam želimo le predstaviti našo storitev in se za njo aktivno (še) ne zanimajo.
Pripravljeni, da vam pomagamo?
Pošljite povpraševanje in eden izmed naših strokovnjakov vas bo kontaktiral v najkrajšem možnem času.